Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det perfekte mord

NYTT TEMA
Joey_83
Joey_83Innlegg: 419
30.05.18 20:15

har en drøm om å bli forfatter har skrive og lærevansker så skal få hjelp til å rette på skrivefeil.

legger ved en liten smakebit av det jeg har skrevet fint om dere kan komme med tilbakemeldinger om det er negative eller posetive.

på får hånd takk.

Joey_83.

Det perfekte mord.

Jeg sitter å stirrer ut av vinduet regnet fosser ned hører lyden treffer bakken plopp plopp plopp. Jeg blir med et fylt  av en indre uro plutselig får jeg Glimt av et hode som ligger nedgravd i en maurtue. 

Jeg setter i et hyl jeg drepte han roper jeg ut drepte han.

En pleier som heter Karin kommer løpende inn. Så så sier hun med sin milde rolige stemme hun holder rundt meg mens jeg stortuter så jeg rister. 

Jeg drepte han virkelig snufser jeg. Vi vet det Simen vi vet det er jo derfor du er her.

Her det vil si på psykriastisk sykehus.

Her havnet jeg etter en lang å  vond traumatisk tid

For å fortelle alt som skjedde i livet mitt da må vi gå tilbake i tiden.

Pappa  holder meg i hånden alt skal gå bra gutten min.

Så blir han båret inn i ambulansen som kjører full fart avgårde blir stående på fortauet.

Jeg blir  stående å ser tomt ut i luften kanskje jeg allerede innerst inne skjønner  at det var siste gang jeg så pappa.

Vi ble påkjørt av en bil som kommer over motsatt kjørefelt vi hadde englevakt som slapp fra det med livet i behold mente ambulansesjåførene.

Jeg hører enda  smellet fra krasjet smellet er øredøvende.

Jeg ser for meg ansiktet til personen som kræsjet inn i bilen vår ser blodet som renner fra et stort kutt i pannen hans. 

Hører stemmen til pappa som får ringt ambulanse selv sitter jeg i førersete rikker meg ikke bare stirrer tomt ut i luften ambulansen er raskt på sted mannen som kjøre inni oss ble erklært død relativt kort etter kræsjet.

En av ambulanse sjåførene kommer bort for å undersøke meg. 

De får sjekket meg å konstaterer at jeg kun har fått et lite kutt i pannen. 

Blir brått brutt ut av tankene av at mobilen min ringer.

Det er fra Sykehuset det ber meg komme dit med engang de har triste nyheter å komme med.

Pappa døde på vei til sykehuset i en alder av 43 år brått er jeg helt alene i den store verden mamma døde da jeg bare var 10 år er nå 15 å foreldreløs.

Alt føles bare tomt å meningsløst hører de voksene sier at foreldre skal dø før barn men ingen som snakker om at barn ikke heller bør oppleve,å bli foreldreløse i tidlig alder.

Jeg føler meg sveket sint lei meg alt på engang.

Heldigvis har jeg bestekompisen min Stian å hans foreldre vet ikke hva jeg skulle gjort uten de.

Får heldigvis lov å bo oss de så slipper å bo oss fosterfamilie.

Stian å jeg har alltid hatt en nær kontakt igjennom oppveksten han slet mye med overvekt å ble mye mobbet på barneskolen selv har jeg alltid vært blant de kule så mye av mobbingen avtok når jeg tok Stian i forsvar sånn som gode venner gjør for hverandre.

Nå er det vår tur til å stille opp for deg sier Bente moren til Stian.

Vi får ordnet med begravelsen til pappa. Han blir lagt i samme grav som mamma.

Begravelsen er trist men fin.

Jeg får fullført vidregående skole.

Dagen for grillfesten  opprant med strålende sol å varme ruslet avgårde å ankom festen som førstemann. Etter hvert kom gjestene, det er en her du må hilse på sa Stian. 

Så traff jeg altså Jonas  sommeren hadde vært spesielt varm så han var brun han hadde på seg en gul skjorte å hvit shorts  jeg kunne å  se på armene å bena hans at det var en fyr som var opptatt av å holde seg i form.  Han hadde halvlangt lyst hår blå øyne en smal nese å fyldige lepper. 

Hei er det du som heter Simen?  Stian har fortalt masse om deg men ikke at du var så kjekk blunket han ertende Jonas her sa han å smilte så  strakk han frem hånden. 

Hadde jo sett på gutter før å viste at jeg  var  homo men ingen hadde tatt meg så med storm før. 

Vi ble sittende å prate hele kvelden fortalte om Silje å alt oppstyret som ble etter bruddet. Han la armen sin rundt meg så så han meg dypt inn i øyne å sa. Simen jeg er jammen glad du gjordet det slutt med Silje ellers hadde ikke vi møtes. 

kjente det brant inni meg Jonas lente seg forover å kysset meg det var det mest lidenskapelige kysset jeg hadde kjent noen gang. 

Hele kroppen ble fylt av en boblene å yr følelse nesten som hele kroppen sto i brann. 

Da kom Stian bort å sa at nå var festen slutt. Vi tittet rundt oss å oppdaget at alle hadde dratt hjem. sjekket klokken den viste halv fire på natten hvor lenge siden er det det gjestene gikk spurte jeg lettere forskrekket. De gikk for en time siden  har sittet å hørt på dere prate men dere var jo bare så oppslukt av hverandre at jeg ikke ville bryte inn lo han lattermildt. 

Nei får se å komme meg hjem til meg samboeren min sa Jonas jeg så spørrende bort på han. Samboer? 

Ja er  bestevenninnen min lo han..

Kan du ikke bli med meg hjem så kan vi ta et glass vin før vi legger oss spurte jeg.

Det vil jeg gjerne Simen, så sa vi ha det til Stian å ruslet hjem til meg.

Solen var i ferd med å stå opp luften var fylt av en mild duft av blomster å gress. 

Vi låste oss inn å gikk inn i stuen. 

Bare sett deg ned i sofaen mens skal  hente to glass ropte jeg fra kjøkkenet. 

Gikk ut i stuen der satt Jonas kom satt Jonas i bar overkropp. Det ble så varmt her smilte han. 

Jeg skimtet den muskuløse kroppen hans. Han kom mot meg satte glassene ned på bordet så hvisket han meg i øret å sa. 

tror at jeg begynner å bli forelsket i deg. 

Det gikk ikke lang tid før vi havnet i het omfavnelse på soverommet. Vi elsket resten av natten. 

Da vi hadde elsket ferdig la han seg i armkroken min å sukket dypt natta kjæresten min sa han så sovnet han. 

Selv ble jeg liggende å kjenne på en lykke som jeg aldri før hadde kjent.

Nå kan ikke dette livet bli mer perfekt, så sovnet jeg.

Da jeg våknet hadde Jonas alt stått opp du sov så godt at jeg hadde ikke hjerte til å vekke deg. 

Sto opp gikk inn på bade å tok kaldt vann i ansiktet får å våkne. 

Gikk ut på kjøkkenet  der var Jonas i full gang med å lage frokost. 

Tenkte  du var sulten vi satte oss ned å spiste sammen. Nei jeg får tenke på å dra hjem sa Jonas venninnen min lurer nok på hvor jeg er blitt av. 

Trenger mobil nummret ditt før du går han skrev ned sitt nummer å fikk samtidig  mitt nummer. 

Ring meg da ropte  jeg da han forsvant ut ytterdøren. 

Det gikk to lange dager før han ringte. 

Hei takk for sist lurte på om vi kunne treffes.

Ja det vil jeg gjerne,Vi avtalte å møtes på restaurant. Timene fløy av sted  som det jo gjør i godt selskap.

Vi avtalte å møtes igjen da hjemme oss han. 

fikk servert den beste middagen jeg noensinne har smakt. 

Etter Tre måneder som kjærester flyttet Jonas inn.

Vi hadde tre måneder som kjærester da lykken brått ble slutt.

kom hjem fra jobb  da Jonas satt i sofaen oppløst i tårer.

Hvor lenge har du holdt  dette skjult  sa han. Hva da sa spurte jeg undrene.

Dette sa han å holdt bilde i hånden.

fikk se bilde av meg selv det gikk kaldt nedover ryggen på meg.

På bilde lå jeg naken bundet fast til en seng mens en mann lå oppå meg. 

Dette kom i posten i dag i en konvolutt å i brevet står det typen din er horekude.

ble helt hvit i ansiktet.

Dette skjedde når  jeg var med Silje. ville utforske hva slags legning jeg hadde.

var ikke noe lykkelig da.

Min kjæreste horekunde skrek Jonas kan ikke være kjæreste med deg lengre spesielt ikke når du har holdt dette skjult.

Jonas sprang ut døren. 

Jeg kastet meg ned i sengen mens tårene rant nedover kinnene. Utmattet av all gråtingen våknet  jeg av at Jonas sto foran meg. Han hadde bag i hånden.

Han pakket alle sakene ned uten å si en lyd.

Vent Jonas vi må få snakke om det her sa jeg gråtkvalt det er ingen ting å si du har sett meg for siste gang sa han å gikk. 

orket ikke løpe etter bare la meg ned å gråt enda mer.

Brått ble tankene om Jonas å det som hadde skjedd   borte av at jeg hørte lyden av metall som skrapte mot metall. 

. Jeg blir liggende å undres over lyden. Jeg skal til å stå opp da jeg hører utgangsdøren åpnes å døren går igjen med et smell. blir liggende helt stille i sengen. Så ser jeg en skikkelse stå i gangen. kjenner hele kroppen blir lammet av panikk.

Tusen tanker flyr igjennom hodet mitt hva gjør jeg nå skal jeg skrike vil noen høre meg   

Skal jeg ligge stille late som jeg sover.

Bestemmer meg for å gjemme meg under dynen tørr nesten ikke puste.

Soveromsdøren går opp  ser skikkelsen nærmer seg sengen min. Hører pusten hans kjenner en sur lukt fyller rommet. Brått blir dynen revet av meg skal til å hyle da jeg kjenner hånden hans holder meg over munnen. 

Ikke noe vits å skrike  ingen vil høre deg.

Inn kommer en annen skikkelse. Han retter en kniv mot halsen min. Gjør du motstand dreper vi deg du er en hore å vil bli behandlet sånn.

Mannen med den sure lukten tar boxern av å trer på seg kondomen. Dermed tar han meg hardt bakfra. Blir liggende  å vrir meg av smerte kjenner hvordan fyren gyver løs kjenner at tusen tanker flyr igjennom hode. Hører pusten hans å hvordan han stønner mens han med kniven bare gliser.

Da han er ferdig med å voldta meg retter han en pistol mot meg å sier sladrer du kommer vi tilbake å dreper deg. 

Så går de ut samme vei som de kommer.

Ligger å skjelver av vemmelse å redsel

Jeg føler meg med et skitten, illeluktende akkurat som lukten fra han som voldtok meg sitter igjen i meg. Jeg går ut på badet,å tar meg en lang dusj skrubber meg så hardt at huden faller av såper  meg inn med såpe  å intimvask flere ganger uten at lukten å skitten  følelsen forsvinner. 

legger meg utmattet i sengen føler meg bare helt tom ingen følelse i det hele tatt bare tom.

Så kommer sinnet hvorfor skjer dette hadde ikke Jonas forlatt meg hadde ikke  dette skjedd. 

Jonas ja tenkte jeg hvordan kunne han finne ut av det at jeg har kjøpt sex. Hvem postet brevet hvem sitter på informasjonen om at jeg kjøpte sex de som voldtok meg kalte jo meg for hore å fortalte at jeg fortjente ikke bedre.Det var da det gikk opp for meg at jeg måtte finne ut av dette.

Der å da la jeg en djevelsk plan hvordan utføre det perfekte mord.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 18015
08.09.18 22:33
Joey_83: har en drøm om å bli forfatter

Skrivefeil kan du få hjelp med ved å bruke et skriveverktøy med stavekontroll oh grammatikk-kontroll. I alle fall en del.

Liker at du har en del poengterte korte setninger.
Men d uskriver også noen lange, som er greie i seg selv, men hvor du ville få fram budskapet med å bruke komma på en god måte.
Ellers kan det bli vanskelig å med hele meningen, fordi man får ikke puste ut (om du forstår meg). Og man kan kanskje misforstå om man ikke skiller lange setninger med komma.

Du skriver:
"legger meg utmattet i sengen føler meg bare helt tom ingen følelse i det hele tatt bare tom."
Dette er en typisk setning som skulle ha litt skilletegn, for da fenges den som leser fordi man stopper opp litt, og da lager man seg et bilde av det du skriver.

Ellers er det intenst og spennende.
Du har fantasien i orden, og det er etter min mening det aller viktigste.

Stå på!
Hvordan går det med skrivingen ut over det du la ut her?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg