Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjente forfattere

NYTT TEMA
 PoseFant

PoseFant
27.11.03 10:28
Han reiste seg opp og kikket raskt rundt seg på de 158 trollmennene som stod klare til å sende det dødelige støtet Crucio. Over ham flakset det 10.000 drager.

Harry potter tok frem staven sin og ropte EXPELLIARMUS og alle de 158 trollmennene mistet stavene sine. Sekundet etter Løftet han staven mot dragene som nå blåste flammer som kom nærmere og nærmere.

Harry sendte ut en enorm vannstråle og alle dragene ramlet ned og døde.

Etter dette var Harry Potter dagens helt. Nå gjenstod det bare å knuse Voldemort ...

---

Hun satt i gyngestolen av mørkt eiketre med tynne bein som frie løvverk av en ensom gran som sørgmodig bredde sine grener mot en allerede tung himmel fylt av fiolette stråler fra solen som nå var på vei ned i dønningene som bruste rundt huset der det i alle år hadde vært ungeskrik og svettelukt fra slavene som arbeidet langs de blomstrende bomullsengene hennes far engan i tiden hadde tatt til eie etter å ha møtt hennes mor på den lille kafeen med de grønne veggene og bilder av alle generalene som falt i krigen for mange år siden ...

---

To forfattere, begge verdenskjente ... den ene selger for milliarder, den andre for millioner...

---

William Faulkner har settninger som går over en side.
Rowning skriver om et barn som dreper hele armeer.

---

For en snodig verden vi lever i ...

---

PS: Utkastene over er skrevet av meg som et abstrakt eksempel på nevnte forfatteres skrivemåte.

---

mvh

PoseFant
sapere

sapere
27.11.03 10:40
"For en snodig verden vi lever i ..."

Sant!

Men hadde du valgt, la oss si 1850, fremfor 2003?

hilsen sapere

"Selvsagt, når jeg er seriøs, fordømmer jeg rasisme."

«Imidlertid kan selv en blindvei være av det gode, forutsatt at den er en del av rhizomet..»
phb

phb
02.12.03 03:24
For en snodig verden du lever i. Graner med løv!
sapere

sapere
02.12.03 08:49
phb: Morsomt. Det er når man finner sånne feil (hos andre), livet er verdt å leve..

(posefant er sikkert enig).

hilsen sapere

"Selvsagt, når jeg er seriøs, fordømmer jeg rasisme."

«Imidlertid kan selv en blindvei være av det gode, forutsatt at den er en del av rhizomet..»
Monsanto

Monsanto
02.12.03 12:32
Nåda, Sapere. phbs lille kommentar var morsom, synes jeg. Det er nokså ambisiøst å komme med egenproduserte, tenkte eksempler på Faulkners prosa. Du skal nesten hete Antunes for å få til det. Vi vanlig dødelige får tåle en fleip når slikt ikke går helt bra!

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
 PoseFant

PoseFant
02.12.03 22:15
Ja var fin den, jeg skylder på at det er en metafor ... :P

---

/PF
Crunk

Crunk
03.12.03 19:48
Jeg for min del leser Rowling over Faulkner anyday.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg