Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ingen reel fare

NYTT TEMA
pesico

pesico
02.12.03 12:06
Er det noen her som har lest "Ingen reel fare" av Rønnaug Kleiva?

I så fall, hva synes dere om boka?
Monsanto

Monsanto
02.12.03 12:25
Den har jeg lest, ja. Boken er etter min mening svært god og original: Den litt stillferdige historien om mannen som lever i et tilsynelatende godt ekteskap og hans underlige kjærlighetsforhold til en annen kvinne. Dette fortelles med nerve og innlevelse, etter min mening - det er godt gjort av Kleiva å sette seg inn et mannssinn på denne måten. For en gangs skyld er jeg enig i den gode kritikken. Har DU lest den? Og hva synes i tilfelle du?

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
pesico

pesico
03.12.03 10:08
Ja jeg har lest den. Synes også det var en god bok. Vet du om noen sider på internett hvor det står annmeldelser av boken? Har prøvd å finne det her på vg men fant ikke noe.
Monsanto

Monsanto
03.12.03 10:12
Hvis du går inn på hjemmesidene til Bok og samfunn (klikk deg inn fra startsiden.no - tidsskrifter) finner du "anmeldelser" i rubrikken til venstre. Her er det bokanmeldelser fra alle de store norske avisene det siste halvåret eller så. Siden har søkefunksjon også, såvidt jeg husker.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
pesico

pesico
03.12.03 10:18
tusen takk for tipset. Fant akkurat en anmeldelse i Dagbladet, men skal prøve denne siden.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg