Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

"Bipersonar", Carl Frode Tiller

NYTT TEMA
Steppe

Steppe
12.12.03 03:41
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 10:54)

Monsanto

Monsanto
12.12.03 09:35
Steike, for en kritikk, Steppe! Slikt bør det snarest bli mere av her i forumet! Ditt engasjement har vakt lysten på å lese Tiller i meg - jeg har bladd litt i "Skråninga", og den virket ikke spesielt trancefrembringende på meg. Men nå skal jeg sannelig gjøre et forsøk, og ta med "Bipersonar" i samme slengen. Du skal ikke kimse av Fantomet, forresten - det hender at han tar med seg Ulv og går gjennom Morristowns gater som en vanlig mann. Kanhende har Tiller møtt ham og fått seg en støkk, for "når Fantomet taler, fryser blodet til is" (gammelt jungelordtak). Dette kan ha hemmet Tiller noe i ettertid.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
Steppe

Steppe
13.12.03 03:35
Takk for god respons, Monsanto. Jo, jeg savner også gode innlegg på dette forumet, spenstige, provoserende, litterært finurlige innlegg. Helt ærlig hadde jeg håpet at det var noen som hadde gitt meg litt motstand her..jeg savner et fandenivoldsk litterært troll her på forumet!!

..det finnes beviselig nok av skriveføre herrer og kvinner som er interessert i god litteratur på VGD, det er bare så altfor sjelden at det materialiserer seg i interessante innlegg på Bøker-forumet..
Monsanto

Monsanto
15.12.03 09:39
Ha! Motstand skal du få, det lover jeg, så snart du slår til med meninger som ikke er sammenfallende med mine. Men god litteratur er nå engang god litteratur. Lest noe av Antunes, forresten?

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg