Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jostein Gaarder

NYTT TEMA
Carina15

Carina15
17.12.03 15:11
Trenger litt hjelp her..
Eg holder på med ett bokprosjekt på skolen. Eg har lest boken Kabalmysteriet, og skal skrive en rapport. Men eg må også ha med litt om Jostein Gaarder. Eg finner nesten ingenting interresant om han. Det står det samme på alle sidene eg har sett!
Vet dere om noen bra internettsider som det finnes mye informasjon på?
Og så trenger eg en komplett liste over de skjønnlitterere bøkene han har gitt ut..
Noen som kan hjelpe? Må ha svar fortest mulig...! (Rapporten skal inn på fredag!)

Takk på forhånd!
Monsanto

Monsanto
17.12.03 15:23
Prøv Gaarders eget nettsted: www.josteingaarder.net Der finner du en del.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
Carina15

Carina15
18.12.03 16:34
Har sjekka den no.. Grei nok side, men eg trenger noen bilder av Jostein. Er mange andre i klassen som har om ham også, så de kommer nok til å bruke de bildene som finnes der..
Dessuten så trenger eg ett bilde av forsiden av Kabalmysteriet. Eg har lett overalt, men finner det ikke...
Noen som vet hvor eg kan finne bilder?
kanon95

kanon95
18.12.03 17:07
Hva med å søke etter kabalmysteriet på en nettbokhandel. Pleier å vise bokomslag der.
Carina15

Carina15
18.12.03 19:22
Hvorfor tenkte eg ikke på det?!
Har gjort det no.. Fant ett ok bilde som eg kan bruke...=)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg