Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Anne Holt?..........hvorfor lese hennes bøker?

NYTT TEMA
miamor

miamor
22.12.03 00:44
Bøkene hennes er veldig greie, men er ikke bøkene hennes gjennomsyret av litt lespisk vending? feks Mia Culpa og Hanne Vilhemsen bøkene?
mia...
harmony

harmony
22.12.03 02:21
miamor skrev:
"Bøkene hennes er veldig greie, men er ikke bøkene hennes gjennomsyret av litt lespisk vending?"

Eg anar ikkje kva "lespisk vending" er for noko, men grunnen til at ein ikkje bør lese Anne Holt sine bøker er at dei er dårlege.
Klobb

Klobb
22.12.03 03:43
"Eg anar ikkje kva "lespisk vending" er for noko, men grunnen til at ein ikkje bør lese Anne Holt sine bøker er at dei er dårlege."

Tiltredes....
Tickle

Tickle
22.12.03 11:48
harmony skrev:
Eg anar ikkje kva "lespisk vending" er for noko, men grunnen til at ein ikkje bør lese Anne Holt sine bøker er at dei er dårlege.

...
Riktig.

Τ ϊ © К Ļ Ĕ

The Gun Didn't Know I Was Loaded
Monsanto

Monsanto
22.12.03 11:55
Helt enig. Slappe greier - jeg ga opp halvveis i den ene jeg prøvde meg på.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd det vil ta adskillige måneder å komme dit."
ExDeathh

ExDeathh
22.12.03 20:39
Skal man først lese noe krim, er Bernard Borge-bøkene på sin plass.

”Only sick music makes money today”
- Friedrich Nietzsche
camarat

camarat
23.12.03 00:45
Du leser hennes bøker fordi du syntes det er interessant å lese hennes bøker. Hvem bryr seg om det er lesbiske under- eller overtoner i bøkene.

Jeg syntes de er bra, og driver for tiden og leser den nyeste Hanne Wilhelmsen boka

- camarat -
"You're a liar and a thief"
miamor

miamor
28.12.03 21:31
Hei camerat.
hvordan er den boka og hvilken er det. Jeg lurer på: er den lettlest?
camarat

camarat
29.12.03 12:17
miamor skrev:
"Hei camerat.
hvordan er den boka og hvilken er det. Jeg lurer på: er den lettlest?"

Hei og hå!

Foreløpig er den ganske bra, har ikke rukket å lese den ferdig enda. Den er nok ikke av hennes beste, men er allikevel langt fra dårlig. Og den er også i samme kategori som de andre bøkene, de er ganske lettleste.

Den anbefales, for å si det slik

- camarat -
"You're a liar and a thief"
miamor

miamor
30.12.03 23:55
kuult.. takk Camerat
da skal jeg prøve det.
Careca

Careca
04.01.04 20:18
Anne Holt-en vandrende forfatterparodi!! Dama er en vits!!
Selma1977

Selma1977
10.01.04 21:59
Kan noen forklare meg hva som skjedde i slutten av den nyeste boken...er ikke sikker på om jeg forsto den riktig....
Klikk for å gå tilbake til toppen