Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bakgår - Ari Behn

NYTT TEMA
pesico

pesico
12.01.04 10:17
Jeg har selv lest denne boken i anledning mitt særemne. Jeg lurer veldig på hva dere her på forumet synes om boka.

-Er den bra/dårlig?
-Hva gjør den bra/dårlig?
-Annet?
Selma1977

Selma1977
12.01.04 11:08
Kommer ikke til å lese den. Ikek fordi det er Ari Behn men fordi jeg ikke syns noe om skrivestilen hans. Er fortalt at det er mere skildringer av steder og mennesker enn faktisk handling....å lese 3 sider om en potteplante som sto i vinduet der han gikk forbi er ikke min greie :)
neal

neal
12.01.04 13:57
Den er grei nok. Bra observasjoner av steder og følelser, men synes nok den mangler noe mer om personene rundt hovedperson og hans spanske følgesvenn
Nhess

Nhess
17.01.04 15:24
Meget god bok, en typisk grenselandbok.
Likevel oppnår du ikke full nytelse om du ikke har lest hele serien, som består av vel 18 romaner.
Familiesagaen Sackett starter i 1599, og ender i det sene 1800-tall.
Om du ikke har lest alle, anbefaler jeg dem.
Særlig bok nummer 1,2 og 7
Bravery

Bravery
19.01.04 08:26
Hva mener du egentlig med dette? Det er jo ikke i nærheten av hva det er, engang.
dave

dave
21.01.04 19:38
Selma1977
Kommer ikke til å lese den. Ikek fordi det er Ari Behn men fordi jeg ikke syns noe om skrivestilen hans.

Har du lest Trist som faen? Synes at miljøbeskrivelsene hans er tatt på kornet, digger historien der de spiller fotball i mørket (fikk sinnsyke flashbacks fra min egen barndom).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg