Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nå er årets bokskred i gang hos Norli

NYTT TEMA
Politeia

Politeia
01.03.04 13:12
Det kunne ha vært artig og se hvilke bøker dere har planer om å kjøpe nå som "Bokskredet" 2004 endelig er i gang, med inntil 85% rabatt.

Jeg skal imidlertid anskaffe meg flere stykker, som f. eks. disse:
- Nordahl Griegs
SAMLEDE DIKT

- Verdens historie i årstall av Nils Petter Thuesen

- Den fullstendige bibelhåndboken skrevet av John Bowker

- Århundrets lesebok : tekster fra Nordahl Rolfsens lesebøker

OG

kanskje enda flere

-----------------------------------------------------------------------------------------
32. Engang sa Vi til englene, 'Fall ned for Adam! De gjorde det alle, unntatt Ibliis (Satan). Han nektet og var hovmodig, og var en gudsfornekter.
neal

neal
01.03.04 13:22
ettersom jeg vekslet nær 400 kroner i bøker på Tronsmo i forrige uke (Septugarian Stew av Bukowski og Notebooks of a naked youth av Billy Childish) og nær 300 kroner på Tanum i dag (innbundne eks av Berlin: The downfall 1945 av A. Beevor og Vernon God Little av DBC Pierre) så tror jeg at jeg hopper over Norli i denne omgang. Men lykke til!

For he who sheds his blood with me today, shall be my brother
catachr

catachr
01.03.04 14:57
Sjelden jeg har sett så heftig annonsering for så lite. Bare lissomlitteratur, jo!

Restlagre pestlagre; det norske institutt i Roma i 40 år?, toppen bechs "skikk og bruk"? helse og livsstil? hekleboka?

Greit at bøker er billige, men dette minner mer om pushing av bøker folk ikke visste at de trengte.

kastor

kastor
03.03.04 23:04
Vet ikke om denne gikk inn under dette bokskredet, men jeg plukket ihvertfall i dag "Mesterfortellinger fra verdenslitteraturen" paperback, kr 29,-

som inneholder langnovellene:

Michael Kohlhaas av Heinrich von Kleist
Den svarte edderkopp av Jeremias Gotthelf
Bergkrystall av Adalbert Stifter
Dødens tre av Ivan Turgenjev

utvalgt av Gordon Hølmebakk.

Gotthelf og Stifter kjenner jeg ikke, Kleist har jeg lest noe av (Jordskjelvet i Chile), gjorde et svært inntrykk. Forhåpninger. Turgenjev ditto.

gravsjevik

gravsjevik
05.03.04 15:46
Jeg skal kjøpe boken qusling, Islam og den biografiserien med Stalin, Mao Che Guevara osv.... Enig med mange her. Bokskredene( spesielt Norli sitt ) har vært dårlige med tynt utvalg av gode bøker
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg