Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Angels & Demons

NYTT TEMA
mavnor82

mavnor82
15.04.04 19:26
Da har jeg akkurat endet Angels & Demons, og er en bok jeg så absolutt vil anbefale på det sterkeste! Utrolig hvordan denne forfatteren klarer å fange leseren, flere kvelder jeg la meg så sent at jeg forsov meg til jobb neste dag, hehe:p
Forfatteren Dan Brown er en av de store i USA, og vil egentlig anbefale alle bøkene hans.
Har lest alle utenom Da Vinci Code, noe som jeg setter tenna i ikveld:)

Noe andre som har formeninger om forfatter/bøkene nevnt ovenfor?
Calutron

Calutron
04.08.04 20:24
Megabra bøker. Begge bør være obligatorisk lesing og ligge poå nattbordet om Dagens Næringsliv skulle ringe.....
Haille

Haille
11.08.04 01:07
Har lest alle de fire bøkene med Dan Brown. Jeg synes også Angels & demons var en god bok uten den ganske usansynlige slutten med stuntinga fra helikopteret.
Jeg har også lest de tre andre bøkene hans, likte Da Vinci koden. Men de to andre bøkene synes jeg ikke var noe særlig, spesielt ikke Deception Point. Den ble for dum rett og slett. Digital fortress var bedre enn DP men ikke på langt nær så gode som DVK og A&D....
guttemann

guttemann
17.08.04 18:38
Jeg er nettopp blitt ferdig med Angels and Demons. Hadde nemlig som plan å lese daVinci koden. Heldigvis hadde jeg en venn som informerte meg at Angels and Demons har samme hovedperson og ble skrevet før daVinci koden. Leste Angels and Demons og syntes den var utrolig underholdende. Så nå gleder jeg meg til snart å endelig få begynne på den boken som jeg har inntrykk av at absolutt alle rundt meg har lest eller hørt om. Bøker som vekker så mye oppstyr bruker jeg å lese.
Aebriol

Aebriol
17.08.04 21:08
Morsomme bøker, mye interessant tankespinn. Utrolig hvor bra han klarer å overbevise leserne om at disse tankespinnene er fakta - veldig bra skrevet.

Men fra meg får han stort trekk for at personene hans blir for urealistiske - og at handlingen til dels blir noe mindre enn syltynn. Men det er jo ikke det som er styrken hans heller. Verdt å lese, god underholdning - men ingen mesterverk er min mening.
Corvus

Corvus
18.08.04 01:38
nettopp lest Da Vinci koden, glimrende!
Skal få kjøpt Angels & Demons, finnes den på norsk?
Ikke at det betyr noe men..
fantasy

fantasy
19.08.04 21:58
Finnes ikke på norsk nå - men er visst planer om utgivelse til høsten.
kanon95

kanon95
28.08.04 14:26
Synes da Vinci koden hadde sine gode sider, men fikk rett som det var en snikende følelse av at jeg leste Hardyguttene igjen...
Deluca

Deluca
02.09.04 23:58
Etter å lest Da Vinci koden trodde jeg endelig jeg hadde funnet en ny favortittforfatter og løpte og kjøpte resten.....men i A&D synes jeg han smørte litt vel tjukt på og DP kom jeg aldri igjennom...Digital fortress ligger foreløpig urørt.

deluca
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg