Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dine tanker om Lillelord

NYTT TEMA
Nibiru

Nibiru
06.05.04 17:16
Kom med dine tanker om Borgens psykoanalytiske roman her!
Nhess

Nhess
06.05.04 17:43
Jeg hater Lillelord og skal nå klage til admin for å nevne det navnet her inne.
Jeg hater rett og slett Lillelord, aldri lest bøkene, men navnet og bildet av personen byr meg i mot.
Nå ligger du tynt an.
guttemann

guttemann
21.05.04 16:49
Jeg begynte på boken. Grunnen til at jeg sluttet vet jeg ikke. Det er bare en bok som jeg har lest litt av, og har lagt vekk for en stund. Kanskje senere at jeg leser den ferdig en gang.

Inntrykket mitt av lillelord er at han virker litt karakterfast med at han velger å bryte med forutsetningene som ligger rundt han. Jeg ser han også som en slags eventyrer som utforsker den delen av kulturen som han vanligvis ikke ville tatt del i. Så til tross for at han virker til å være født med sølvskje i munnen så minner han meg paradoksalt på at det kan være spennende å se ting fra de som er forskjellige fra deg sitt perspektiv. Men jeg har kanskje gått glipp av hele poenget og byttet det ut med noe som høres ut som det er tatt fra Aesops fabler eller noe slikt...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg