Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Narvesen ved Nationaltheateret

NYTT TEMA
Lovegood

Lovegood
20.07.04 19:04
Viljestyrken min testes hver gang jeg går inn dit. I dag kom jeg ut derfra med fire nye erhvervelser; The Waves av Virginia Woolf, Moby-Dick av Melville, The Dubliners av Joyce og The Wind in the Willows av Grahame, men til gjengjeld er det ikke så dyrt. Hvorfor gå til Norli når de har Wordsworth Classics på Narvesen? Bare en tanke.
Sylfer

Sylfer
21.07.04 13:41
Kommer alltid ut med en bunke blader når jeg er der, jeg.
Hysteria2

Hysteria2
31.07.04 19:52
Jeg svir av halve formuen på spilleautomater der, jeg.
IACOCCA

IACOCCA
19.10.04 03:22
Jeg satt utenfor og venta på en fyr som skulel hente meg.

Etter en god stund kom det telefon om at'n hadde gått tom for bensin og ikke kom likevel.

Jeg skulle ha lest denne tråden først og kost meg på Narvesen heller enn å sitte ute og være "offer" for div. selgere som vanket på den plassen!
Bardamu

Bardamu
19.10.04 15:50
Kjøpte nettopp Forbrytelse og straff der for rundt femti spenn... I like.

-George:
If we do happen to step on a mine, Sir, what do we do ?
Blackadder:
Normal procedure, Lieutenant, is to jump 200 feet in the air and scatter oneself over a wide area.
Lovegood

Lovegood
19.10.04 20:40
Gled deg til boka! Wordsworth classics (evt. andre paperbackversjoner) er genialt. Det gledet meg å se at de har fått Darwin og Freud der også :)

----
Queen Elizabeth:
"Do I look absolutely divine and regal and yet and at the same time very pretty and rather accessible?"
Bardamu

Bardamu
19.10.04 23:05
Har lest den, men har den ikke og den var jo så billig... Knall bok!

-George:
If we do happen to step on a mine, Sir, what do we do ?
Blackadder:
Normal procedure, Lieutenant, is to jump 200 feet in the air and scatter oneself over a wide area.
DrBrodsky

DrBrodsky
20.10.04 05:17
IACOCCA skrev:
Jeg skulle ha lest denne tråden først og kost meg på Narvesen heller enn å sitte ute og være "offer" for div. selgere som vanket på den plassen!"

> Du måtte ikke selge noe altså?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg