Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Terry Pratchett - Maskerade

NYTT TEMA
Bunes

Bunes
22.08.04 23:11

Noen som har lest denne boken?
Leste den for omtrent et år siden og fant den veldig underholdene, og hysterisk morsom.

Uansett, den dukket akkurat opp i systemet og tenkte jeg kunne mimre litt med noen som har lest den.

Så, noen synspunkter?

--v
Eruan

Eruan
24.08.04 15:10
>> Hmm... blitt noen år siden jeg leste den. Såvidt jeg kan huske var den ingen Discworld-favoritt for min del. Da er f.eks Hogfather mye mer interessant.Og mange andre.
kanon95

kanon95
29.08.04 11:24
Har du lest mange Discworld bøker?

Likte dataspillene, men har selv bare lest "Mort" (på engelsk). Noen du vil anbefale? Tenker spesielt på de nye "trilogi-bøkene", en om heksene, en om vaktene, en om døden, og en om Rincewind tror jeg,
Narvi

Narvi
30.08.04 10:45
Liker Masquerade særs godt på grunn av en ting...vel, flere ting, men en spesiell ting. Katta til Nanny Ogg blir menneske igjen:-P Og den katta er så tøff at ord blir fattige:-D
Eruan

Eruan
31.08.04 00:02
kanon95 skrev:
Har du lest mange Discworld bøker?

Likte dataspillene, men har selv bare lest "Mort" (på engelsk). Noen du vil anbefale? Tenker spesielt på de nye "trilogi-bøkene", en om heksene, en om vaktene, en om døden, og en om Rincewind tror jeg,

>>Har vel lest de fleste, og vil vel egentlig anbefale alle. : ) Jeg vet ikke hvilke bøker som er inkludert i de "tre i en" utgivelsene, men det sparer jo penger da.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg