Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lydbøker

NYTT TEMA
CowboyDan

CowboyDan
07.09.04 18:42
Liker dere å høre på lydbøker?
Hva gjør dere når dere hører på lydbøker?

Selv måtte jeg høre CD1 av Sult 4 ganger før jeg fortsatte videre.
Kilpatrick

Kilpatrick
07.09.04 20:27
Jeg hadde en periode da jeg hørte på lydbøker når jeg ryddet rommet. Det var gjerne såpass rotete at jeg fikk med meg endel av gangen.

Apokalypse nå
ulyanov

ulyanov
09.09.04 00:51
Hører oft på lydbøker når jeg er på lange bilturer. Synes det er mer avslappende og interessant enn å høre på musikk i timesvis.
timez

timez
09.09.04 11:37
Jeg hører mye på bøker når jeg trener. Sykler, løper etc. Veldig fint. Og når jeg gjør superkjedelige ting som f. eks. brette sammen klesvasken.

Kjøper både CDer med romaner etc. Eller laster ned bøker fra www.audible.com. Det er jo selvsagt på engelsk men masse kult. Alle de store bestselgerne har de og mere til.

Man finner boka man vil ha, blar opp kredittkortet, laster ned, og syncer iPoden (eller annen "godkjent" MP3-spiller). Fire minutter fra man ser boka til man hører den. Mmmmmmm.

Speed is everything.

- timez
Ceur

Ceur
09.09.04 22:07
Jeg prøvde engang, men plutselig fant jeg ut etter syv timer at jeg ikke hadde fulgt med i det hele tatt. Det tar altfor lang tid også. Foretrekker å lese selv mens jeg hører på musikk heller. Håh, kanskje jeg skal prøve å høre på lydbok mens jeg leser en annen bok for å se hvordan det går. Huhei hvor man kjeder seg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg