Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Do-bok..

NYTT TEMA
kitzeruts

kitzeruts
26.09.04 22:38
Jeg trenger en bok som jeg kan lese i når jeg driter (har ikke tid ellers) Noen forslag.. Helst ikke krim eller andre sjangere hvor det går 20 på dusinet.. Noe morsomt eller orginalt\genialt eller tankevekkende..

kitzeruts
Nautheus

Nautheus
26.09.04 23:08
I Danmark har de bøker som heter "Den store Logumsbog" - som er laget nettopp for dette formålet. Veldig bra bøker, som både inneholder fakta og humor.
Vet ikke om de selges i Norge.
varjen

varjen
26.09.04 23:36
Hva med "Den store stygge do-boka" av Per Inge Torkelsen.
-----------------------------------------------------------------

varjen - alle dyr er like, men noen er likere enn andre.
AltF4

AltF4
28.09.04 09:09
Jon Almaas' "Bare så du vet det". Hvor genialt det er skal jeg ikke mene så mye om, men det står ihvertfall en del merksnodige ting der som man ikke nødvendigvis visste at man ville vite. Og du slipper å følge en historie, så du kan trygt være utro med et Pondusblad ved neste do-besøk uten å risikere å glemme hvor du var i handlingen i boka.

For ekstra treige stunder på dass kan du jo laste ned Stortingsmeldingen. Anbefales. Noe mer tankevekkende skal du lete lenge etter. Ypperlig alternativ til klyster.
http://odin.dep.no/odin/norsk/publ/stmeld/bn.html
monsanto2

monsanto2
28.09.04 10:50
Jeg har noen av disse småbøkene fra Penguin liggende. Det er utdrag fra ulike novellesamlinger på en 50-60 sider - de er på engelsk og koster 20 kroner. Akkurat nå ligger Patrick McGrath på kleskurven. Grotesk og selsomt, perfekt litteratur på dassen!

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd at det vil ta adskillige måneder å komme dit"
twosheds

twosheds
28.09.04 23:14
Noveller er veldig bra å drite til.
Truman Capotes Breakfast at Tiffanys eller Hemingways Samlede Noveller burde ligge på etthvert toalett. Man gleder seg over både diare og forstoppelse på den måten der

Arthur "twosheds" Jackson
Kosh

Kosh
29.09.04 09:44
The Beast av Paul DiAnno. Han er den første vokalisten i Iron Maiden. Fy faen for et hardt liv den mannen har levd. Det er mer "Shit" mellom to permer der enn du klarer å fylle i skåla mens du leser.
kitzeruts

kitzeruts
29.09.04 15:17
hehe.. må finne ut hvor biblioteket ligger...

kitzeruts
abban

abban
30.09.04 01:43
Jeg anbefaler:
Webster, New World Dictionary.

Et fett bind, synonymordbok og leksikon i ett.

abban
NYSE

NYSE
10.10.04 16:00
Dassboka
jacklance

jacklance
11.10.04 09:56
kjøp en notisbok som du får folk til å skrive i mens de gjør sitt fornødne. Kan bli mye drittpreik av det.
T-t-t-t-tog du denn???? :D
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg