Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

POINTLESS

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1037
13.05.15 21:28

Har begynt å se på et quiz show som heter POINTLESS og som går på BBCbrit kanalen. (18:00)
Meget underholdende synes jeg :)

Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22111
08.06.15 09:10
LSP-4445: Har begynt å se på et quiz show som heter POINTLESS og som går på BBCbrit kanalen. (18:00)Meget underholdende synes jeg :)

Herlig program, men tror det er reprise. Og at de orginalt gikk for noen år siden.

LSP-4445
14.06.15 11:02
Kjetil_e: Herlig program, men tror det er reprise. Og at de orginalt gikk for noen år siden.

Serien starta i 2009 og går fremdeles....ligger nye ep på YOUTUBE.
Ser ut som BBC Brit HD varianten som kom i Norge nylig starta med først sesongen og blir "tatt igjen" ganskje kjapt da den sendes hver dag.

mindprint
mindprintInnlegg: 1496
02.09.15 09:50

Bortsett fra at grafikken er noe de må ha funnet på et laget fra åttitallets neonfargebonanza så liker jeg konseptet. Her blir du belønnet om du kan noe ingen andre kan.

Synes også programlederne er noe dølle. Burde vært laget en norsk versjon av dette også, slik at det hadde vært litt lettere å svare på enkelte spørsmål. Barnetvpersonligheter fra England og lignende er ikke lett for en nordmann å gjette seg frem til, og da forsvinner litt av moroa med slike programmer også. Nemlig å slå de som er med.

hodnemyr
hodnemyrInnlegg: 827
01.10.15 23:14

Jeg ser på det ofte, og jeg elsker konseptet. Det må bare komme en norsk versjon.

Andriken
AndrikenInnlegg: 2465
05.04.16 06:33

Har sett på det i mange år. Et mareritt å forklare reglene for venner.

Fin humor på Alexander Armstrong. 

Eneste minus er at reglene forklares gjentatte ganger for seernes skyld (nye seere) og at det blir litt langtekkelig for oss som har der helt klart. 

Mulig konseptet blir for avansert for mange.

norsk versjon hadde vært gøy. 

LSP-4445
28.04.16 18:28
Andriken: norsk versjon hadde vært gøy.

Enig.
Slutta å se på norske bbc da de bare sender 5-6 år gamle episoder som går i reprise hele tiden.
På YT ligger det masse ferske episoder som jeg heller ser på.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg