Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Split/Second

NYTT TEMA
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13646
11.03.09 17:21

http://kotaku.com/5168047/disney-makes-splitsecond-official-with-new-screens

Ser lovende ut. Var stor fan av Twisted Metal i sin tid, men fra TM: Black og utover gikk det dårlig. Dette kan se ut til å bli noe lignende, bare med mer fokus på racing. Kan bli bra.

DanganRunner
DanganRunnerInnlegg: 468
11.03.09 20:31

Ligger en video ute på gametrailers som kom for noen dager tilbake. Så unektelig litt artig ut, ja. Men får vel fremdeles vente på noen gameplay-videoer.

onemanguy
onemanguyInnlegg: 1177
11.03.09 23:49

Det ser lovende ut, men ser ikke akkurat sammenligningen med Twisted Metal. Ser mer ut som et vanlig bilspill hvor du kan påvirke de nærmeste omgivelsene.

Gringorilla
12.03.09 13:11
onemanguy: Det ser lovende ut, men ser ikke akkurat sammenligningen med Twisted Metal. Ser mer ut som et vanlig bilspill hvor du kan påvirke de nærmeste omgivelsene.

Ut fra bildene jeg har sett, så ser det ut som de kan endre miljøet med våpen. På Twisted Metal World Tour kunne man skyte ned Effeiltårnet for så å kjøre på det. I tillegg virker det som det skal bli litt skyting av hverandre også, noe som også var poenget med TM.

Men jeg har ikke sett videoen enda da.

onemanguy
onemanguyInnlegg: 1177
12.03.09 21:01

Det var svært lite skyting i den videon, men håper du har rett. TM var et kult spill!

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10559
07.05.10 03:35

Demo ute på PSN nå.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26461
07.05.10 13:59

dette var SYKT, skal testes mer, det er sikkert

skulle vært mulig og abbonere på Gringorilla sine tråden, for dette kan han!

Fenton
FentonInnlegg: 2512
07.05.10 14:40

Demoen overbeviste meg ikke helt. Fartsfølelsen var bra, og det var utrolig kult å sprenge en bensinstasjon (eller hva det nå var) på en av de andre bilene.

Kontrollerne virket ikke helt på topp. Spesielt i svingene syns jeg på en måte at bilen ble veldig tung og keitete å manøvrere. Skal prøve et par runder til senere, kanskje det går seg til.

Gringorilla
07.05.10 14:53
Jonasar: skulle vært mulig og abbonere på Gringorilla sine tråden, for dette kan han!

Hehe, takker for den.

Testet demoen i dag, og ble faktisk litt imponert. Det eneste spillet står og faller på nå er om det er stor variasjon. Jeg kan tenke meg at man etter kort tid vet nøyaktig hvor man må kjøre for å unngå de forskjellige eksplosjonene, og da blir det litt kjedelig. Første gangen man kjører hvert brett tror jeg derimot man blir mektig imponert. Har litt mer tro på Blur som jeg spilte betaen av. Ble hektet umiddelbart av det.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26461
07.05.10 15:00
Gringorilla: Hehe, takker for den. Testet demoen i dag, og ble faktisk litt imponert. Det eneste spillet står og faller på nå er om det er stor variasjon. Jeg kan tenke meg at man etter kort tid vet nøyaktig hvor man må kjøre for å unngå de forskjellige eksplosjonene, og da blir det litt kjedelig. Første gangen man kjører hvert brett tror jeg derimot man blir mektig imponert. Har litt mer tro på Blur som jeg spilte betaen av. Ble hektet umiddelbart av det.

bare hyggelig :)

datt litt ut av Blur selv, litt for mye våpen der til at det ikke skulle bli stressende...

men du har helt rett ja, første gangen flyet kom kræsjende på split/second....ubeskrivelig...

skal nok teste fullversionen når den kommer, og som du sier, vi trenger variasjon :)

MBD86
MBD86Innlegg: 987
26.05.10 16:45

Hadde aldri tro på dette spillet. Kult konsept, men funker så dårlig i praksis. Et par runder å man har opplevd alt. Blur og Modnation Racer virker som mye bedre alternativer imo.

Klikk for å gå tilbake til toppen