Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Saw (PS3/360)

NYTT TEMA
antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10561
24.02.10 01:02

Ser at denne utgivelsen har gått meg hus forbi. Noen som har dette spillet i samlingen sin eller har prøvd det?

Jeg likte spesielt den første filmen, og selv om de resterende var så som så, så kunne jeg tenkt meg til å prøve dette spillet.

Ser at det har fått litt blandet drops hos kritikerene, men som mange brukeranmeldelser skriver på Gamespot - liker du filmene, kommer du til å like spillet.

Fant spillet til $49.99 hos Video Games Plus, så vurderer et kjøp.

ROCK_N_Metall
ROCK_N_MetallInnlegg: 670
24.02.10 18:47

Utifra det inntrykket jeg har fått så er det oppgaver med tid. Og at man er inne i et STORT spill.

Kjøper det nok ikke. Hadde lyst engang i tida.

OleDidrik
OleDidrikInnlegg: 3581
24.02.10 19:37

Det er forferdelig dårlig i mine øyne, men selvfølgelig, er du fan av filmene så får du sikkert glede av det.

Dexter_Morgan
Dexter_MorganInnlegg: 765
24.02.10 19:47

Kan nok kanskje hende dette prøves en gang, bare prisen blir lav nok. Ser det har ett gjennomsnitt på 59 på Metacritic, så det kunne nok vært verre. Største problemet etter de anmeldelsene jeg har lest er kampsystemet, men selve stemningen i spillet skal visstnok være ganske likt filmene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg