Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

***Beste multiplayerspill for PS3***

NYTT TEMA
BlazinBrazil1
BlazinBrazil1Innlegg: 2918
15.04.10 02:42

Vurderer aa kjoepe et nytt ps3 spill. Har fifa 2009 saa jeg foeler at 10 blir litt overfloedig. Men jeg spiller nesten aldri alene og vil ha et heftig multiplayerspill.

Modern warefare er jeg ikke interesert i.

Tekken6, Buzz er det som dukker opp on the top of my head... Gode forslag med begrunnelse blir beloennet med tommler.

MBD86
MBD86Innlegg: 987
15.04.10 03:21

Super Street Fighter IV

Nyeste SF-spillet, kommer i slutten av April. Flere characters, flere modes, flere features, billigere enn SFIV. Imo et must for alle som liker fightingspill.

Super Sonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars (PSN)

Dette PSN-spillet er helt sinnsykt kult. Det ser jævla rart ut, og er absolutt ingen AAA-tittel, men det er noe av det morsomste jeg har spillt med venner på PS3. Man kan spille opptil 4 personer på en konsoll, 8 stykker online. Spillet kan beskrives som bilball (fotball + akrobatiske biler).

Trine (PSN)

Plattform/puzzlespill med co-op. Minner meg litt om de gamle Lost Vikings spillene. Mye morsommere med venner enn alene.

Critter Crunch (PSN)

Enda et PSN-spill. Veldig underholdende Tetristype spill, som er morsomt sammen med en venn. Det har både co-op og competitive to-player.

Ninja Gaiden Sigma 2

I PS3-verjsonen har de addet to player co-op. Kun arcade, ikke story.

Det er de jeg kommer på i farta ihvertfall.

(Innlegget ble redigert 15.04.10 03:26)

oddsern
oddsernInnlegg: 3233
15.04.10 09:15

Little Big Planet er det vel mange som spiller online?

Lopic
LopicInnlegg: 4446
15.04.10 09:55

Little Big Planet, Trine, SARPBC, Scene it!.

Viss du likar film så gå for Scene it! Ti gonger bedre enn Buzz.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13683
15.04.10 10:54
MBD86: Trine (PSN)
Plattform/puzzlespill med co-op. Minner meg litt om de gamle Lost Vikings spillene. Mye morsommere med venner enn alene.

Kan man spille 3 stykker på det? Hadde helt glemt at det var co-op i det hele tatt. Gleder meg til å teste nå.

Ellers så støtter jeg ditt forslag om Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars.

Super Street Fighter 4 støtter jeg også foran Tekken 6. Jeg var dypt skuffet over Tekken 6, og kommer aldri til å kjøpe det igjen. SSF4 er rett og slett et av de beste slåssespillene noensinne. Synd jeg ikke liker slåssespill.

Ellers kan jeg legge til:

International Track & Field (PS1, kjøpes på PSN)
Dette spillet er 13 år gammelt nå, men jeg tar det fortsatt frem når vi er flere spillere. Utrolig kompetitivt, veldig morsomt og utfordrende, til tross for litt dårlig grafikk. 4 spillere.

Virtua Tennis 2009
Jeg troddë jeg kom til å mislike tennis-spill før jeg prøvde det. Det er rett og slett bare mye mer gøy enn man forventer. Det er også lett å lære seg for en ny spiller, så hvem som helst kan kaste seg med. 4 spillere.

Sonic & SEGA All Stars Racing
Mario Kart-klone med større fart og på PS3. Opptil 4 spillere kan spille mot hverandre i flere forskjellige modes, som racing, battle, knockout, ++

Little Big Planet
Er utrolig morsomt med flere spillere. Enten kan man samarbeide, eller konkurrere, eller rett og slett bare irritere hverandre. Ler gjør man uansett. 4 spillere.

Worms (PSN)
Er mye mer gøy enn man husker. Jeg trodde ikke jeg likte Worms lenger inntil jeg prøvde denne versjonen. Har spilt det en god del timer nå. 4 spillere.

TV Show King (PSN)
På mange måter liker jeg dette mye bedre enn Buzz, da det er vanskeligere spørsmål på dette (På Buzz kan jeg nesten alle uten å ha fått dem før) og at man ikke trenger spesialkontrollere. I tillegg koster det vel bare 52 kroner eller noe sånt på PSN nå. Det er ikke like mange spørsmål som på Buzz, men jeg har spilt gjennom det kanskje 10-12 ganger nå uten å få gjentatt et eneste spørsmål, og det gikk raskere tid på Buzz. Anbefaler vel egentlig begge når jeg tenker me om. 4 spillere på TV Show King (tror jeg, kanskje flere), og opptil 8 på Buzz.

Peggle (PSN)
Bare 2 spillere på dette (tror jeg), men akk så vanedannende. Man må neste bare prøve det for å skjønne. Du får vel demo på PSN tror jeg, og om ikke så får du i alle fall en demo på PC-versjonen på Popcap.com. Evt sjekke ut Youtube. (Jeg er hakket for lat for å poste youtube akkurat nå.)

Kan legge til flere senere, men vil ikke gjøre disse over uviktig av å måtte dele trone med andre. Det jeg først og fremst anbefaler er Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars.

sachaz
sachazInnlegg: 3815
15.04.10 13:30
BlazinBrazil1: Modern warefare er jeg ikke interesert i.

why?

DonCorrado
DonCorradoInnlegg: 2380
15.04.10 14:06
BlazinBrazil1: Vurderer aa kjoepe et nytt ps3 spill. Har fifa 2009 saa jeg foeler at 10 blir litt overfloedig. Men jeg spiller nesten aldri alene og vil ha et heftig multiplayerspill.

Warhawk skal vel være et veldig bra multiplayerspill. http://www.gametrailers.com/video/review-warhawk/24450

BlazinBrazil1
15.04.10 15:39
sachaz: why?

Alle har det og jeg er ikke spesielt interessert heller. Hvis jeg plutselig faar veldig lyst ber jeg heller en kamerat ta det med..

Takk for de svarene fra gringorrila og MBD. Tomler gitt.

PS: Jeg tenker ikke paa online spill. Foerst og fremst spill med venner.

(Innlegget ble redigert 15.04.10 15:42)

sachaz
15.04.10 17:22
BlazinBrazil1: Alle har det og jeg er ikke spesielt interessert heller. Hvis jeg plutselig faar veldig lyst ber jeg heller en kamerat ta det med..

ok. hva med battlefield: bad company 2??

Gringorilla
15.04.10 18:01
sachaz: ok. hva med battlefield: bad company 2??

Han vil ikke ha onlinespill sier han jo.

Er du tilfeldigvis av den nye generasjonen gamere som ikke vet at det finnes spill som man kan spille i samme rom?

Foretrekker alltid de foran onlinespill selv.

sachaz
15.04.10 20:49
Gringorilla: Han vil ikke ha onlinespill sier han jo. Er du tilfeldigvis av den nye generasjonen gamere som ikke vet at det finnes spill som man kan spille i samme rom? Foretrekker alltid de foran onlinespill selv.

han sa vel i åpnings innlegget at det var det han ville ha???

BlazinBrazil1
15.04.10 21:18
sachaz: han sa vel i åpnings innlegget at det var det han ville ha???

Proev
denne

Eventuelt denne

(Innlegget ble redigert 15.04.10 21:22)

sachaz
15.04.10 21:24
BlazinBrazil1:

Proev denne

Eventuelt denne

jeg bruker faktisk briller da..

Gringorilla
15.04.10 21:39
sachaz: jeg bruker faktisk briller da..

Da burde du få tykkere glass.

Han ba om multiplayerspill, ikke onlinespill. Da foreslo du MW, noe han spesifikt sier at han ikke vil ha. Deretter sier han at han ikke vil ha onlinespill, og da foreslår du BC2 (som er online).

Resident
ResidentInnlegg: 2554
16.04.10 09:24
BlazinBrazil1:

Proev denne

Eventuelt denne

Kanskje gire ned frekkhetene og definere i startinnlegget at det er offline multiplayer du skal ha og ikke bare generelt multiplayer....tard.

(Innlegget ble redigert 16.04.10 09:25)

Fenton
FentonInnlegg: 2512
16.04.10 09:55

Borderlands er ganske artig i split-screen, men det er kun for to spillere.

Ellers kan vel Motorstorm Pacific Rift kanskje være noe? Muligheter for å villmannskjøre sammen med tre andre i samme sofa.

MBD86
MBD86Innlegg: 987
16.04.10 12:10
Gringorilla: Kan man spille 3 stykker på det? Hadde helt glemt at det var co-op i det hele tatt. Gleder meg til å teste nå.

Rimelig sikker på at man kan spille opp til tre stykker ja, men garantert to stykker sammen minst.

Lopic
16.04.10 12:22
MBD86: Rimelig sikker på at man kan spille opp til tre stykker ja, men garantert to stykker sammen minst.

Tre stykk stemmer.

Gringorilla
16.04.10 12:49
Resident: Kanskje gire ned frekkhetene og definere i startinnlegget at det er offline multiplayer du skal ha og ikke bare generelt multiplayer....tard.

Det har jo ingenting å si hva han skriver i åpningsinnlegget når fyren som svarte tydeligvis ikke kan lese. Han skrev spesifikt i åpningsinnlegget at han ikke var interessert i MW, og det første fyren anbefaler er MW. Like etter spesifiserer han at han ikke vil ha onlinespill, og det første fyren gjør da er å anbefale et onlinespill.

...tard!

BlazinBrazil1
16.04.10 19:06
Gringorilla: Det har jo ingenting å si hva han skriver i åpningsinnlegget når fyren som svarte tydeligvis ikke kan lese. Han skrev spesifikt i åpningsinnlegget at han ikke var interessert i MW, og det første fyren anbefaler er MW. Like etter spesifiserer han at han ikke vil ha onlinespill, og det første fyren gjør da er å anbefale et onlinespill.   ...tard!

Takk for aa gidde aa svare for meg..

Og til dere andre to tards:

tards...

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 17380
16.04.10 20:15

Ta(r)da! ;p

Lopic
17.04.10 02:56

Viss ikkje du har prøvd Pixeljunk Monsters så er det eit ypperleg 2player spel.

oddsern
18.04.10 03:16
DonCorrado: Warhawk skal vel være et veldig bra multiplayerspill. http://www.gametrailers.com/video/review-warhawk/24450

Noen her som har det egentlig?

Kjøpte det billig fordi jeg trengte et headset (som fungerer veldig bra). Har ikke prøvd Warhawk engang fordi jeg regna med det var et drittspill. Men da er det vel kanskje verdt å prøve da.....?

Gringorilla
18.04.10 10:03
oddsern: Noen her som har det egentlig? Kjøpte det billig fordi jeg trengte et headset (som fungerer veldig bra). Har ikke prøvd Warhawk engang fordi jeg regna med det var et drittspill. Men da er det vel kanskje verdt å prøve da.....?

Warhawk er digg. Men skill-nivået der er litt sykt. Spillet er jo nesten 3 år gammelt, og folk spiller det fortsatt, så de har nok blitt litt gode.

Antiteist
AntiteistInnlegg: 5622
18.04.10 11:25

Rock Band 2

oddsern
18.04.10 13:31
Gringorilla: Warhawk er digg. Men skill-nivået der er litt sykt. Spillet er jo nesten 3 år gammelt, og folk spiller det fortsatt, så de har nok blitt litt gode.

Var litt redd for det ja. Får se om jeg orker å prøve det.

Gringorilla
18.04.10 15:07
oddsern: Var litt redd for det ja. Får se om jeg orker å prøve det.

Om du har det liggende, så ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle prøve. Det er lett å plukke opp.

MaxNitwit
MaxNitwitInnlegg: 103
19.07.10 13:30

Jeg regner med at Left 4 Dead og Team Fortress 2 finnes på Playstation? Det er jo geniale multiplayer spill - men det er selvsagt trist å måtte spille slike spill på konsoll. Alle FPS spill er jo stort sett vesentlig bedre på PC, både i kontroll-metode og utseende.

Team Fortress 2 har vel fått 120 gratis oppdateringer til PC som konsollene mangler de fleste av etter hva jeg har fått med meg, men allikevel burde det være ganske topp på PS3 også. Left 4 Dead 1 og 2 er også sikre kort selv om du må ned på konsoll nivå.

Prøv de - de er sikkert billige nå siden de er noen år gamle.

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10565
19.07.10 18:49
MaxNitwit: Jeg regner med at Left 4 Dead og Team Fortress 2 finnes på Playstation?

Left 4 Dead er ikke på PS3, og det tror jeg jaggu ikke TF2 er heller. Synes egentlig ikke det er så mange gode multiplayerspill til PS3-en.

Hadde jeg bare hatt PS2-en samt Timesplitters 3 og PES 6...

MaxNitwit
MaxNitwitInnlegg: 103
20.07.10 15:57

Har de ikke "Orange box" til PS3 da? Trodde den ble utgitt til alle plattformer?

Jepp - jeg sjekket på mobygames. Den finnes på PS3 og inneholder TF2 (Og super spillet Portal!)

Left 4 Dead finnes visst ikke på PS3 ifølge mobygames.

Hvis jeg var Valve/Steem så ville jeg jo heller satset på Playstation istedet for Xbox (Microsoft) som har motarbeidet Steem systemet siden begynnelsen. Men det er jo bare min mening.

(Innlegget ble redigert 20.07.10 16:00)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg