Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ratchet And Clank: I Crack in Time...

NYTT TEMA
Alocc
AloccInnlegg: 249
19.05.10 19:15

Jeg er jo da stor fan av Ratchet and clank serien... men Crack in time, er det et vanlig spill, eller noe alla quest for booty ?

Fenton
FentonInnlegg: 2512
19.05.10 19:23

Crack in Time er et fullverdig spill på linje med Tools of Destruction. Quest for Booty er vel hovedsaklig en kort overgang mellom disse to.

Jeg digger CiT, anbefales sterkt :-)

Venny139
Venny139Innlegg: 7553
19.05.10 21:22

Jeg har alle spillene untatt Clank spillet til PSP og har spilt meg gjennom de alle sammen , så kan rangere de opp for deg hvem jeg synes var best.

Ratchet And Clank.
Ratchet And Clank 2.
Ratchet And Clank Quest For Booty.
Ratchet And Clank A Crack In Time.
Ratchet And Clank 3.
Ratchet Gladiator.
Rtachet And Clank Tools Of Destruction.
Ratchet And Clank Size Matters.

De to siste ligger sånn tårlig likt. Veldig gode spill alle sammen. Clank spillet ville jeg tro havne nederst , men tør ikke skrive det opp når jeg aldri har prøvd det.

Ratchet And Clank 1-3 er en story , det samme er Tools Of Destruction - A Crack In Time. Quest For Booty er det som skjer i mellomtiden. Clank spillet og Ratchet Gladiator er sånne tilleggs spill. Size Matters er en singel story for å si det sånn , ikke noen andre spill som følger.

Sånn spillemessig så vil jeg sammenligne A Crack In Time med Ratchet And Clank 3.

Draciger
DracigerInnlegg: 10106
19.05.10 22:49
Venny139: De to siste ligger sånn tårlig likt. Veldig gode spill alle sammen. Clank spillet ville jeg tro havne nederst , men tør ikke skrive det opp når jeg aldri har prøvd det.

Hvis du har prøvd Daxter så kan man trekke linjer imellom. Men ofc Clank er jo en superagent og har mye fett arsenal.

Venny139
19.05.10 23:07
Draciger: Hvis du har prøvd Daxter så kan man trekke linjer imellom. Men ofc Clank er jo en superagent og har mye fett arsenal.

Jeg har Daxter , har alle Jak And Daxter spillene , og siden Daxter er det spiller jeg likte minst , så regna jeg med at Clank ville bli noe av det samme å sammenligne med  , så kjøpte aldri Clank. Når jeg spiller Ratchet And Clank og Jak And Daxter så liker jeg best å styre Ratchet og Jak.

Alocc
20.05.10 12:50
Venny139: Jeg har alle spillene untatt Clank spillet til PSP og har spilt meg gjennom de alle sammen , så kan rangere de opp for deg hvem jeg synes var best. Ratchet And Clank.
Ratchet And Clank 2.
Ratchet And Clank Quest For Booty.
Ratchet And Clank A Crack In Time.
Ratchet And Clank 3.
Ratchet Gladiator.
Rtachet And Clank Tools Of Destruction.
Ratchet And Clank Size Matters. De to siste ligger sånn tårlig likt. Veldig gode spill alle sammen. Clank spillet ville jeg tro havne nederst , men tør ikke skrive det opp når jeg aldri har prøvd det. Ratchet And Clank 1-3 er en story , det samme er Tools Of Destruction - A Crack In Time. Quest For Booty er det som skjer i mellomtiden. Clank spillet og Ratchet Gladiator er sånne tilleggs spill. Size Matters er en singel story for å si det sånn , ikke noen andre spill som følger. Sånn spillemessig så vil jeg sammenligne A Crack In Time med Ratchet And Clank 3.

Okei, har spilt stortsett de fleste utenom Size matters, og mener å huske at jeg av en eller annen grunn, kun fikk tak i RaC 3, og det var det som fikk meg til å elske serien... så om A crack in time er lik RaC 3, så er jo dette noe jeg må ha... faktisk så er sendings bekreftelsen allerede kommet i inboxen min =)

Venny139
20.05.10 20:02

Lurt , A Crack In Time er et kjeme morsomt spill , med litt mer humor en 3'ern. Det er også den samme skurken. Og et + til er jo selvfølgelig norsk tale.

Alocc
22.05.10 19:18

Fabelaktig spill, jeg elsker det ! ... MEN!

Hvordan får jeg unlocke Tournament 2?, jeg har fullført nr1, og jeg trenger å fullføre nr 2 for å få et kart som kan vise hvor alle delene til Ryno`en er ...

Venny139
22.05.10 19:50

Trur du blir kontakta når det er tilgjengelig. Tar litt tid , litt etter planeten Valkyrie , etter at du har fått igjen Clank.

Edit: Eller kanskje det var når du er ferdig med planeten Vapedia ?!

(Innlegget ble redigert 22.05.10 20:10)

Alocc
22.05.10 19:57

okei :)

Alocc
23.05.10 10:41

Har runda det nå, kjører gjennom på Challenge mode nå... men kan jeg ikke spille det på Hard, og allikevel har alle våpen og stats fra forrige runde ? har prøvd en stund nå men får ikke til å kjøre på med Hard + alle våpen osv.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13646
23.05.10 11:14
Alocc: Har runda det nå, kjører gjennom på Challenge mode nå... men kan jeg ikke spille det på Hard, og allikevel har alle våpen og stats fra forrige runde ? har prøvd en stund nå men får ikke til å kjøre på med Hard + alle våpen osv.

Du kan endre vanskelighetsgraden når som helst i spillet inne på pause-menyen.

Men om du vil ha trophien for å klare det på hard, må du velge hard helt fra starten, under new game.

Alocc
23.05.10 11:39

Er klar over at jeg kan endre ingame, men hele greia er at jeg ønsker å bruke alle våpnene som jeg unlocker i challenge mode, i og med at det kanskje blir enklere da .. men kan jeg ikke stare ny game på hard, og så gå inn på extra menyen å velge challenge mode ?, vil gjerne ha trophyene :)

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13646
23.05.10 11:47
Alocc: Er klar over at jeg kan endre ingame, men hele greia er at jeg ønsker å bruke alle våpnene som jeg unlocker i challenge mode, i og med at det kanskje blir enklere da .. men kan jeg ikke stare ny game på hard, og så gå inn på extra menyen å velge challenge mode ?, vil gjerne ha trophyene :)

Du kan endre vanskelighetsgraden i challenge mode også, men da får du som sagt ikke trophy. For å få trophien må du starte et nytt spill på hard. Hvis ikke hadde det vært for enkelt. Jeg fant dessverre ut dette på den vanskelige måten, ved at jeg rundet spillet på nytt i challenge mode på hard uten å få trophy.

Venny139
23.05.10 12:18
Gringorilla: Du kan endre vanskelighetsgraden i challenge mode også, men da får du som sagt ikke trophy. For å få trophien må du starte et nytt spill på hard. Hvis ikke hadde det vært for enkelt. Jeg fant dessverre ut dette på den vanskelige måten, ved at jeg rundet spillet på nytt i challenge mode på hard uten å få trophy.

Skjønner ikke helt pointet med å spille bare for å få tak i trophies , jeg spiller igjennom spillet en gang og får vell noen trophies inni mellom , men sitter ikke å runder det mange ganger på forskjellige vanskelighets grader bare for å få tak i alle trophies , jeg spiller for å kose meg , that's it. Etter 5 år runder jeg kanskje spillet igjen.

Alocc
23.05.10 17:12
Gringorilla: Du kan endre vanskelighetsgraden i challenge mode også, men da får du som sagt ikke trophy. For å få trophien må du starte et nytt spill på hard. Hvis ikke hadde det vært for enkelt. Jeg fant dessverre ut dette på den vanskelige måten, ved at jeg rundet spillet på nytt i challenge mode på hard uten å få trophy.

Altså forstår jeg det rett visst: jeg kan starte en ny game på hard og så aktivere challenge mode? jeg er litt forvirret, har set litt på forum om akkurat dette... men visst jeg starter på normal, og aktiverer challenge mode, for så å sette difficult over på hard, runder spillet uten å få trophy, kan jeg liksom da velge å overføre alt til en ny challenge mode og så spille gjennom på Hard for å få trophy ?... bare kaos her .. hehehe

Klikk for å gå tilbake til toppen