Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan installere FragFX?

NYTT TEMA
SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 12287
30.05.10 17:00

Fikk en trådløs fragFX i går, men har ikke peiling hvordan jeg får den til å funke. Tar gjerne imot hjelp.

På forhånd takk.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13646
30.05.10 17:26
SpeedyTorres: Fikk en trådløs fragFX i går, men har ikke peiling hvordan jeg får den til å funke. Tar gjerne imot hjelp. På forhånd takk.

Regner med at du går til tilbehørsdelen av innstillingene på PS3en, og velger å legge til utstyr. Følg så anvisningene på skjermen.

Står det ingenting om dette i bruksanvisningen?

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 12287
30.05.10 17:30

Jeg hadde en med kabel før. men den ble ødelagt. Uten kvittering var jeg heldig som fikk noe i det hele tatt, men fikk hvertfall denne trådløse. Fikk den i pose uten bruksanvisning.

Har gått til tilbehørsinnstilling og prøvd å scanne etter bluetooth, men den finner ikke noe.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13646
30.05.10 20:43

Nå har jeg lett gjennom "hele" internett uten å finne noen online brukermanual, men du kan jo se om du klarer å finne den.

Evt. vil jeg anbefale deg å sende en mail til Splitfish (som produserer kontrollen) og be de om å sende deg en brukermanual enten i posten eller på mail.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg