Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dual SFX Frag Pro - Wireless

NYTT TEMA
SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 12287
31.05.10 23:24

For noe jævla dritt! Jeg hadde en Frag FX v2 (kabel), men den ble ødelagt. Hadde ikke kvittering, så var heldig og fikk en trådløs. Trodde jeg. Noen som kan forklare hvordan et produkt som er dyrere kan være så mye dårligere. Det hakker og henger etter. Ennå jeg har oppdatert firmware.

Spiller MW2 og når jeg bl.a. sikter bare plutselig vil den ikke mer. Noen som vet hva som er feil eller som har lignende opplevelser?

SpeedyTorres
01.06.10 17:05

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg. Må være noen som har trådløs frag.

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10559
01.06.10 17:30
SpeedyTorres: Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg. Må være noen som har trådløs frag.

Har lite å bidra med bortsett fra at jeg ikke likte Frag FX. Dårlig presisjon og sensitivitet.

Må nevne at jeg ikke gadd å sjekke om det gikk an å skifte på instillinger eller noe slikt.

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 17289
01.06.10 17:39

Trådløst er nøkkelordet her. Funker ikke optimalt til gaming desverre. Det gjør ikke Frag heller btw.

SpeedyTorres
01.06.10 18:58

Jeg hadde først en frag fx med kabel, og den var jeg kjempefornøyd med! Den funket dritbra. Ble dessverre ødelagt og gidder ikke bruke 6-700 på ny.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg