Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mass Effect 2

NYTT TEMA
eknaD

eknaD
17.02.11 20:01

Et kongespill, det er dette jeg snakker om. Det er slike spill jeg vil spille, nyskapende...

Det som tar det endel lenger skritt enn spill som GTA og Read Dead, som også er knakende gode spill.

Spill der du har utallige valgmuligheter og måter som spillet utvikler seg på, spill du kan spille mange ganger fordi det er så mye du går glipp av ved å ta andre valg...

Du suser rundt i rommet, driver minevirksomhet, kjører svevefly, bygger en hær/gruppe, bygger skills, forsker, kriger, løser mysterier, tar vanskelige valg, løser oppgaver, drar på oppdagelsesferd, bruker taktikk, hacker, løser koder og sjekker damer..

Damene i Mass Effect 2 er de deiligste jeg har sett i et spill noensinne, og spiller du kortene dine riktig... Det er også maaaange damer.

Men kjør på hard, normal er litt for enkelt, enese bossene som er litt tøffe. Neste gang jeg spiller kjører jeg på hard.

Er ikke ferdig ennå, har mye igjen... driver med loyalty quests..

(Innlegget ble redigert 17.02.11 20:02)

Fenton

Fenton
18.02.11 09:42

Holder på med ME2 selv om dagen, ca. 15 timer unnagjort. Storkoser meg så langt, men jeg er på grensen til å like ME1 enda litt mer. Jeg foretrekker at skurkene er litt mer "personlige" enn hva som er tilfelle med The Collectors. Saren, derimot, var glimrende. Loot er jo også bortimot fjernet fullstendig fra ME2. 

Jeg har heller ikke funnet ut hvordan man kan få direkte tilgang til journalen (hotkey "J" i ME1), i stedet for å måtte gå gjennom hovedmenyen.

Rollegalleriet i ME2 er utrolig bra, og Thane er nok min klare favoritt. Jeg skulle vel egentlig ønske jeg kunne spille som ham i stedet for Shepard :-)

Aebriol

Aebriol
18.02.11 10:35

Gleder meg sykt til dragon age 2 fra samme selskap, ikke lenge igjen nå :)

Mass Effect 2 var kjempebra - enig i at man bør spille på hard ja.

monrapias

monrapias
19.02.11 13:22

gleder meg til fortsettelsen på ME3.

Har forhåndsbestilt DA2

Remor

Remor
20.02.11 18:26

Masss Effect 1 og 2 er desidert mine favorittspill. Dragon Age 2 demoen kommer på tirsdag og det blir fett.

Dragon Age 2 og Mass Effect 3. Dette blir et godt spill år. :)

Aebriol

Aebriol
20.02.11 19:19
Remor: Dragon Age 2 og Mass Effect 3. Dette blir et godt spill år. :)

Legger du på the witcher, har du spillene jeg skal bruke mye tid på i år :)

Remor

Remor
20.02.11 20:35
Aebriol: Legger du på the witcher, har du spillene jeg skal bruke mye tid på i år :)

Har ikke sett så mye på dette Witcher spillet? Er det RPG?

Aebriol

Aebriol
20.02.11 21:33
Remor: Har ikke sett så mye på dette Witcher spillet? Er det RPG?

Ja.

Var vel beste rpg til pc jeg hadde spilt på flere år når originalen kom til pc. I all hovedsak pga historien, som var veldig kul - og det var mange forskjellige alternativer for hvilken side du kunne velge.  Så nå kommer oppfølgeren 17. mai i år, så da gleder jeg meg til det. Regner med å ha spilt mange timer dragon age 2 før den tid :)

Remor

Remor
20.02.11 21:52
Aebriol: Ja.

Var vel beste rpg til pc jeg hadde spilt på flere år når originalen kom til pc. I all hovedsak pga historien, som var veldig kul - og det var mange forskjellige alternativer for hvilken side du kunne velge.  Så nå kommer oppfølgeren 17. mai i år, så da gleder jeg meg til det. Regner med å ha spilt mange timer dragon age 2 før den tid :)

Det skal jeg sjekke ut. Akkurat nå kan jeg ikke vente til tirsdag for å få en smakebit på Dragon Age. :)

Aebriol

Aebriol
20.02.11 22:34
Remor: Det skal jeg sjekke ut. Akkurat nå kan jeg ikke vente til tirsdag for å få en smakebit på Dragon Age. :)  

Der er du ikke alene, det blir nok tidsbruken tirsdag - torsdag kvel for min del.

JCDenton

JCDenton
17.03.12 11:41

Bare lurer, spiller me2 på ps3 for øyeblikket. når man er ferdig med historien, blr man plassert tiilbake i "freeroam" for å ta uferdige side oppdrag etc eller er det full stopp ?

Akira

Akira
17.03.12 12:23
JCDenton: Bare lurer, spiller me2 på ps3 for øyeblikket. når man er ferdig med historien, blr man plassert tiilbake i "freeroam" for å ta uferdige side oppdrag etc eller er det full stopp ?

Du går over i en freeroam så du får gjort det meste du har gått glipp av

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg