Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tidenes flaueste partyspill

NYTT TEMA
LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 11832
25.02.11 13:08

http://www.pressfire.no/nyheter/Wii/3133/Tidenes-flaueste-party-spill

Liten vits i å endre på pressfires overskrift her - bortsett fra å ta vekk spørsmålstegnet.

Faktisk så ille at jeg ikke er helt overbevist om at det er alvorlig ment - men det er vel en stund til 1. april enda...

- Nå, fru Fredriksen, skal jeg daske deg mens mannen flyr gjennom ringer på skjermen!

- Å ja! Dask meg! Dask meg!

Hvem i alle dager trodde dette skulle være en god idé?

(Innlegget ble redigert 25.02.11 13:08)

Venny139
Venny139Innlegg: 7553
25.02.11 19:30

Enig , dette ser ut som et utrolig pinlig spill , men jeg hadde ikke hatt noe i mot å hatt den jenta over fanget og dasket henne på baken for å si det sånn :-)

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2509
25.02.11 20:30

Hvorfor skal det ikke være et marked for spill som kan brukes i en mer flørtende og leken setting? Spillet i seg selv er jo harmløst (12-årsgrense), så jeg synes bare det er kult at det kommer spill som kan brukes i utradisjonelle settinger. Det største problemet er at jeg ser for meg at dette er noe man kun tester én kveld - og at det derfor må være veldig billig for å være verdt å bruke penger på.

LiquidDarkness
25.02.11 21:35
SpillRune: Hvorfor skal det ikke være et marked for spill som kan brukes i en mer flørtende og leken setting?

Flørtende og leken? Så du videoen?

banglak
banglakInnlegg: 7615
25.02.11 21:43

har du prøvd dette spillet?

ikke det, nei..

det går faktisk an å tenke selv og ikke bare gjøre seg opp en mening ut fra en liten snutt og en kritisk artikkel.

hvorfor skal dette være teitere enn rock band og andre party-games?

LiquidDarkness
25.02.11 21:53
banglak: har du prøvd dette spillet? ikke det, nei..   det går faktisk an å tenke selv og ikke bare gjøre seg opp en mening ut fra en liten snutt og en kritisk artikkel.   hvorfor skal dette være teitere enn rock band og andre party-games?

Jeg nekter å tro at noen som har sett den videoen kan finne på å forsvare dette spillet, så jeg velger å tro at du forsøker å være ironisk.

banglak
banglakInnlegg: 7615
25.02.11 21:58

kan tenke meg at spillet er ganske svett hvis man spiller det sammen med familien, men i godt lag med venninner og jenter ellers, vil det sikkert være ganske så morsomt.

LiquidDarkness
25.02.11 22:03
banglak: kan tenke meg at spillet er ganske svett hvis man spiller det sammen med familien, men i godt lag med venninner og jenter ellers, vil det sikkert være ganske så morsomt.

Så du sekvensen hvor de satt og klinte med hver sin side av en wiimote?

Før jeg faktisk ser dette spillet i salg (og kanskje ikke engang da) så velger jeg fremdeles å tro at dette kun er en spøk fra ubisoft.

eknaD
eknaDInnlegg: 3943
25.02.11 23:14
LiquidDarkness: Så du sekvensen hvor de satt og klinte med hver sin side av en wiimote?

Hva er det som er så farlig med litt klinings mellom to single på fest? Kanskje det blir noe mer, hvem vet.

Er du prippen?

Selvfølgelig om man er i forhold så er det ikke greit å kline med andre, men man må jo ikke være idiot å si JA til alt på fest. Man kan jo bare høflig takke nei om det er noe man ikke har lyst til...   :)

LiquidDarkness
25.02.11 23:38
eknaD: Hva er det som er så farlig med litt klinings mellom to single på fest? Kanskje det blir noe mer, hvem vet. Er du prippen? Selvfølgelig om man er i forhold så er det ikke greit å kline med andre, men man må jo ikke være idiot å si JA til alt på fest. Man kan jo bare høflig takke nei om det er noe man ikke har lyst til...   :)

Og du har hverken sett videoen eller giddet å lese innlegget du svarer på? Det er snakk om å kline med wiimoten ikke med en eventuell partner.

Mulig du synes det er hett og erotisk å kline med en plastdings (som andre svette spillere nettopp har hatt i sin hånd og nedi rumpesprekken når de blir "rist") men det er vel forholdsvis lite utbredt fetisj.

Om det klassifiserer til å være prippen, så ja - da er jeg prippen. Og hva "mer" du mener det skulle bli mellom deg og wiimoten vil jeg helst ikke vite...

(Innlegget ble redigert 25.02.11 23:40)

eknaD
eknaDInnlegg: 3943
25.02.11 23:49
LiquidDarkness: Om det klassifiserer til å være prippen, så ja - da er jeg prippen.

Herregud så prippen da. Skulle tro du puuulte med wimoten.  :) Synes det er helt greit så lenge man ikke dytter wimoten oppi musa eller opp i anus...   :O)

Det får heller bli et spill for folk mens de er alene... lol

LiquidDarkness
25.02.11 23:52
eknaD: Herregud så prippen da. Skulle tro du puuulte med wimoten.  :) Synes det er helt greit så lenge man ikke dytter wimoten oppi musa eller opp i anus...   :O) Det får heller bli et spill for folk mens de er alene... lol

Den har jo ganske god vibrasjon da.

Klikk for å gå tilbake til toppen