Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mafia 2

NYTT TEMA
Niklasabj
NiklasabjInnlegg: 2066
26.02.11 16:27

Hellu, på platekompaniet har jeg sett de har et godt tilbud på Mafia II, så jeg vurderer kjøp. Men så lurer jeg på om det er verdt det. Har noen spørsmål til dere om spillet. Er det sånn at man kjører til oppdraget, gjør det, deretter kjører du til et nytt oppdrag nonstop. Eller er det en bra free roam med muligheter til å gjøre ting etter man har runna storyen.

rbrkill
rbrkillInnlegg: 327
26.02.11 17:16

Hallo, mafia 2 er veldig bra gameplay og historie.
Men du spiller gjennom det fort.

rune89
rune89Innlegg: 4427
26.02.11 18:13

Det er i gunnen nok så linært. Du kjører fra oppdrag til oppdrag, men det syns jeg fungerer veldig bra. Det fins ikke en egen free roam modus, det nærmeste du kommer er å kjøre rundt som du vil på vei til neste oppdrag.

Men jeg for min del har ingen behov for free roam, maifa byen er ikke særlig interesant, verken i 1'ern eller 2'ern.

Men jeg kan si at det er klart verdt pengene! storkoste meg igjennom hele spillet, minuset er bare at det gikk fort fort ;)

oddsern
oddsernInnlegg: 3233
26.02.11 23:52

Historien er bra, og morsom å spille gjennom en gang. Hvis det er billig er det absolutt verdt pengene.

Niklasabj
27.02.11 12:16

Betalte 300 kroner på platekompaniet, fikk med noen koder.

Niklasabj
10.03.11 14:08

Noen som har kjøpt Jimmy's Vendetta eller Joe's Adventure?

PopMyHead
PopMyHeadInnlegg: 2209
19.03.11 01:41
Bruker: Hellu, på platekompaniet har jeg sett de har et godt tilbud på Mafia II, så jeg vurderer kjøp. Men så lurer jeg på om det er verdt det. Har noen spørsmål til dere om spillet. Er det sånn at man kjører til oppdraget, gjør det, deretter kjører du til et nytt oppdrag nonstop. Eller er det en bra free roam med muligheter til å gjøre ting etter man har runna storyen.

Ingen Free roam desverre.Linjært spill som bare det uten muligheter til "sidesprang"intrykk av at byen du opererer i,er nærmest folketom og uten særlig mye spennende innhold.

Dessuten er spillet kort.Altfor kort,og uten noen skikkelig slutt.

Never the less,ikke gå glipp av dette spillet.Det er fengende og du blir revet med i storyen.Teknisk sett fungerer spillet bra på PC(og da særlig i forhold til GTA:IV)Våpenfysikk og den slags er konge!

(Innlegget ble redigert 19.03.11 01:42)

Sexy_Cartman
Sexy_CartmanInnlegg: 1606
30.03.11 22:02

MAFIA 2 ER DET BESTE PS3 SPILLET EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goterholm
GoterholmInnlegg: 3511
30.03.11 22:09
Sexy_Cartman: MAFIA 2 ER DET BESTE PS3 SPILLET EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da legger du lista lavt for beste ps3 spill ever.

Sexy_Cartman
06.05.11 23:47

Hvordan får jeg kjøpt/lastet ned Joes Adventures og slikt?

Niklasabj
07.05.11 00:37

Om du har xbox så gå du ut på Dashborde > Game marketplace > Titles A-Z > M > bla ned til du finner Mafia II.

PopMyHead
PopMyHeadInnlegg: 2209
07.05.11 11:18
Niklasabj: . Eller er det en bra free roam med muligheter til å gjøre ting etter man har runna storyen.

Dette er totalt fraværende i Mafia II,til de aller fleste spilleres fortvilelse.

Du kjører etter en statisk linjær historie,krumspring er ikke mulig.

Du kan IKKE save mellom oppdrag,slik at det faktisk ikke er mulig å dra ut mellom oppdrag å kjøpe våpen,dra hjem og save.Irriterende.

Men spillet er likevel verdt å få med seg,storyen er ok og det er artig.

(Innlegget ble redigert 07.05.11 11:18)

MrRumpesprekk
MrRumpesprekkInnlegg: 2032
07.05.11 14:15

Haha, det kan du ikke mene. Mafia II for PS3 er dårlig port. Jeg har sett sammenligninger av alle tre versjonene(PC, X360 og PS3). PS3 versjonen mangler en del detaljer som X360 og PC versjonen har.

Mange mener at det er en dårlig port. Synes at det er litt komiskt at du syntes at det er det beste spillet på PS3, men egentlig så er det dårlig port til PS3.

Snotern
SnoternInnlegg: 90
07.05.11 15:03
PopMyHead: Dette er totalt fraværende i Mafia II,til de aller fleste spilleres fortvilelse.

Rett meg vis jeg tar feil, men ga ikke dlc`ene litt free roaming muighet der du kunne kjøre rundt i byen og ta de oppdragene du ville?

Som var i en slags arkade stil hvis jeg ikke husker heilt feil :)

Sexy_Cartman
07.05.11 15:24
Niklasabj: Om du har xbox så gå du ut på Dashborde > Game marketplace > Titles A-Z > M > bla ned til du finner Mafia II.

Glemte å nevne at det var ps3

Sexy_Cartman
07.05.11 15:45

Lster jeg det ned fra Playstation store eller hva det nå heter

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg