Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

er napoleon total war en expansion?

NYTT TEMA
aasand
aasandInnlegg: 8134
26.02.11 18:28

Kjøpte nettopp Napoleon Total War for 150 spenn på Gamestop. Prøver å boote opp disken nå, men får beskjed om at jeg må eie et annet spill før jeg kan aktivere denne koden. Ikke et eneste sted på esken står det at jeg må eie et annet. Bak står det : requires internett connection and free steam account. Ingenting annet. Ikke i manualen er det nevnt på "installation" eller "requirements"

joakim_afc
joakim_afcInnlegg: 3080
26.02.11 18:36

funker fint uten noe annet for meg

aasand
26.02.11 18:42

"Please first activate the original game. The productcode you've entered requires ownership of the original game before activation" "Steam"(ing) pile of shit

løst: var en annen produktkode gjemt på et lite ark inne i manualen. Den jeg brukte var vist ekstra units :D Ok spill å kaste bort litt tid på?

(Innlegget ble redigert 26.02.11 18:46)

PopMyHead
PopMyHeadInnlegg: 2209
27.02.11 08:53
aasand: løst: var en annen produktkode gjemt på et lite ark inne i manualen

He he

Idiotisk å gjemme denne så godt vekk at folk ikke finner den..

Supply
SupplyInnlegg: 9815
27.02.11 18:50
PopMyHead: Idiotisk å gjemme denne så godt vekk at folk ikke finner den..

De måtte begynne med det, fordi folk tok bilde av koden med mobilkameraet sitt for å aktivere nedlastede spill.

aasand
27.02.11 20:26
aasand: Ok spill å kaste bort litt tid på?

Tror aldri jeg har vært borti dårligere AI. her kan jeg stå å dundre løs med 10" kanoner og decimere motstanderen som står stille på åpen mark gjennom hele slaget. Får se om jeg kan få onlinedelen oppe å gå.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg