Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tror du at du god i Black Ops?

NYTT TEMA
Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
01.03.11 05:58

LINK

Misbruker «killstreaks» 
Spilleren utnyttet trolig såkalt «boosting» for å klare å drepe så mange. 

Dette går ut på at to spillere samarbeider om å drepe hverandre slik at den ene spilleren oppnår nok «killstreaks» til blant annet å tilkalle et angrepshelikopter, noe som selvsagt gjør drepingen langt mer effektiv. 

Uansett, 501 er et imponerende tall, juksing eller ikke. 

hva syns du?

KalleJalla
KalleJallaInnlegg: 559
01.03.11 09:21
Jonasar: Uansett, 501 er et imponerende tall, juksing eller ikke. 

Hæ? Blir som å si at Muehleggs 5 mil i Salt Lake City var imponerende, doping eller ikke.

(Innlegget ble redigert 01.03.11 09:22)

Tiki-Taka
Tiki-TakaInnlegg: 8164
01.03.11 09:27

Rimelig cheesy måte han får killsene på, noen som vet hva rekorden er med "vanlig" spilling? Altså at man ikke bare kniver dem når de spawner?

Zish
ZishInnlegg: 3438
01.03.11 09:51

Det er selvfølgelig ikke imponerende. 

Nå kommer nok hele gjengen til å miste ranka sine. RIP over 10 spilledager.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
01.03.11 09:59
KalleJalla: Hæ? Blir som å si at Muehleggs 5 mil i Salt Lake City var imponerende, doping eller ikke.

var ikke jeg som sa det, utdrag fra siden jeg linka til :p

jeg må si at det er juks....kan jo ikke være morsomt for de som spiller mot folka(la merke til at det var en spiller som hadde 0 kills :p )

banglak
banglakInnlegg: 7615
01.03.11 10:09

retarden som har oversatt/skrevet denne artikkelen burde vært skutt.

gode spillere bør altså jekke seg ned fordi en har fått god score etter omfattende boosting som involverer bortimot hele lobbyen.. og dette er altså imponerende juksing, eller ikke..

(Innlegget ble redigert 01.03.11 10:10)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg