Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Modern warfare 2, et must?

NYTT TEMA
thallvardk
thallvardkInnlegg: 5
03.03.11 20:45
Alle guttene på skolen min snakker om call of duty, og siden black ops kom ut i november i fjor så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe det og se om det var noe bra. Jeg synes det er drit gøy og er et av de beste fps spillene jeg noen gang har spilt, og jeg tenkte at kanskje alle de andre call of duty elskerene på skolen min hadde gått over til black ops, men nei. Jeg kjenner noen som har gjort det samme som meg å har kjøpt black ops til playstation 3. Mens mange andre har holdt seg til modern warfare 2 til pc/ps3. De som har kjøpt black ops synes det er kjempe bra og har spilt det en stund men nå spiller de helt andre spill, mens alle som spiller modern warfare 2 ikke klarer å stoppe. Begynner Black ops å bli gammelt allerede? Og burde jeg kjøpe modern warfare 2 siden mange mener at det er et must? Burde jeg dra til gamestop og levere black ops inn og bytte til mw2? Eller burde jeg bare skaffe meg Battlefield 3 siden de som har jobbet i Infinity Wards jobber for EA ?
nobbe
nobbeInnlegg: 1772
03.03.11 21:02
thallvardk: Og burde jeg kjøpe modern warfare 2 siden mange mener at det er et must? Burde jeg dra til gamestop og levere black ops inn og bytte til mw2?

Om det er et must blir vel opp til hver enkel, men hvis du liker FPS av denne typen og kjenner mange som spiller mw2 og kan spille med de, kommer du til å kose deg gløgg ihjel med det også. (har dog blitt rapportert om en del hacking og kødd på ps3 i det siste). Det er noe annerledes en BO, og meningene om hva som er best mellom MW2 og BO er mange, men de fleste som har en mening om det har vel et sted mellom 10 og 30 spille døgn på MW2, så det sier vel sitt. Bytte BO? Jeg hadde ikke gjort det. Hadde skaffet meg MW2 i tillegg.

thallvardk
03.03.11 21:07

ok, tror jeg kanskje skal få tak i det til pc :)

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13685
03.03.11 21:28
thallvardk: Burde jeg dra til gamestop og levere black ops inn og bytte til mw2?

Det burde du i alle fall ikke.

Såvidt jeg har fått med meg er det 50/50 av hvem som liker hvilket spill best. Jeg liker Black Ops mye bedre enn MW2. Om du skal gå tilbake i serien ville jeg heller gått for MW1, da det også (i mine øyne) er mye bedre enn MW2.

Men om du vil spille med vennene dine, så burde du vel gå for MW2.

TheBigLebowski
TheBigLebowskiInnlegg: 2111
03.03.11 21:45

Du burde gå for MW2 siden alle venna dine spiller. Å spille BO alene er jævlig kjedelig, syns iallfall jeg.

JuanFernandoArango
JuanFernandoArangoInnlegg: 3016
04.03.11 01:30

Bytt inn black ops! Jeg skal gjøre det jeg og.

CurtisMann
CurtisMannInnlegg: 1141
04.03.11 12:29

Jeg liker også MW2 bedre enn BO.......men håper bare Sony får gjort noe med hackinga som ødelegger online delen.
Sånn sett så er BO betydelig bedre..........

ErikJm
ErikJmInnlegg: 15353
04.03.11 14:35

BOPS var gammelt før det kom. MW2 er det mest spillbare spillet.

sjokolademelk123
sjokolademelk123Innlegg: 121
04.03.11 19:03

ops var ikke meningen å gi tommel, er ikke enig en gang hehe

banglak
banglakInnlegg: 7615
04.03.11 19:10

hvorfor velge? det er fullt mulig å eie og spille både MW, MW2 og BO. liker alle tre, men BO best. alle disse spillene har sine fordeler og ulemper, men etter nærmere 50-60 spilledøgn på MW1 og 2, føles BO litt freshere. dessuten er BO mer balansert og har bedre utformede maps. 

thallvardk
05.03.11 01:39
takk for alle forslagene, jeg tror jeg beholder black ops og laster ned moder warfare 2 via steam. :) Og hvis jeg slutter og spille black ops leverer jeg det bare inn til gamestop og skaffer meg battlefield 3/modern warfare 3. :D
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg