Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE Allstars

NYTT TEMA
Kenneth_
Kenneth_Innlegg: 1132
20.03.11 18:15

WWE Allstars kommer ut i slutten av måneden, og jeg må si det er første gang på svært lenge at jeg gleder meg til ett nytt WWE spill. De siste WWE spilla som har kommet ut nå, har etter min mening vært utrolig kjedelige. Etter og ha sett på diverse gameplay trailere av Allstars, så tror jeg det har potensiale til og det morsomste WWE spillet siden Here Comes The Pain.

Muligens at spillet blir litt for over the top for noen med tanke på de overdrevne grepa osv. Bryr man seg ikke noe særlig om dette, så tror jeg vi har ett virkelig morsomt wrestling spill og se frem til! Andre som har planer om og skaffe seg dette spillet her?

Kero79
Kero79Innlegg: 4141
20.03.11 19:18
Kenneth_: Andre som har planer om og skaffe seg dette spillet her?

Nei droppet tanken da Chris Jericho ikke er med i orginalspillet men må lastes ned.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13683
20.03.11 23:10
Kenneth_: morsomste WWE spillet siden Here Comes The Pain.

Det er da ingen prestasjon? Wrestling har ikke vært gøy siden Just Bring It.

Vurderer sterkt et innkjøp av All Stars ja. Virker som de endelig har skjønt at det ikke er realisme som er trekkraften til wrestling.

Kenneth_
21.03.11 09:05

^^ He he, Here Comes The Pain var bedre enn Just Bring It på alle måter da. Kanskje den tingen jeg likte best med Here Comes The Pain var hvor raskt spillet føltes ut. Med de siste Smackdown vs. Raw spillene, så føles det ut som man styrer en tanks i ringen. Ok, kanskje litt overdrivelse, men det føles ihvertfall ut som ett treigere spill.

Men vi er ihvertfall enige om at mer urealisme betyr mer gøy gameplay : )

Har dessverre ikke tilgang til PSN for tiden da jeg ikke har fast bredbånd hjemme, men jeg vet at det kommer en demo av All-Stars til PSN den 22. mars (Dvs. i morra). Litt usikker på om det kun gjelder for det amerikanske markedet, eller om det gjelder for oss også? Uansett, post tankene deres om spillet her etter dere har fått prøvd demoen ihvertfall.

bigboss420
bigboss420Innlegg: 3064
21.03.11 09:20

Har demoen kommet ut?

bigboss420
21.03.11 09:20

Ops ja leste nå at den kommer idag hehe.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
21.03.11 10:44

The Rock er ikke så stor, ikke Cena heller :p

så morsomt ut, skal nok testes ut :)

Kenneth_
21.03.11 11:56

IGN har en video som viser hele rosteren til spillet. Videoen kan sees her.

Selv er jeg glad at Shawn Michaels ble med, da han er favoritt wrestleren min. Latterlig at Drew McIntyre ble med. Mer ukarismatisk og kjedelig wrestler skal man lete leeenge etter!!

Kero79
Kero79Innlegg: 4141
21.03.11 12:13
Kenneth_: Latterlig at Drew McIntyre ble med. Mer ukarismatisk og kjedelig wrestler skal man lete leeenge etter!!

ja du har rett i athan er kjedelig. Men han er en av de bedre i ringen.

Gringorilla
21.03.11 12:41

Så nå (på IGN) at det blir Create mode, så da blir det definitivt kjøp for min del.

bigboss420
21.03.11 13:33

Hvis dette spillet går tilbake til hva det første smackdown vs raw spillet var, altså ingen stamina osv, så er jeg glad, håper på mer here comes the pain eller just bring it. urealistisk er bra.

Gringorilla
23.03.11 14:14

Testet demoen som ligger på amerikansk butikk (og som sikkert kommer på norsk i dag) og det var meget morsomt. Blir et kjøp på meg i alle fall.

Kenneth_
23.03.11 14:53

^^ (Sykt irriterende, quote funksjonen funker av en eller annen merkelig grunn ikke for meg : / ).

Hadde igrunnen tenkt til og poste en link til hva amerikanerene tenker om demoen her nå, inntil jeg så det du hadde skrevet.

Etter hva jeg leste på gamespot forumet, så virker det også som om det har falt i smak for de. Så det var noen som mente at det tok litt tid til og bli vandt med reverseal systemet. Hva mener du om dette? Og kan det sammenliknes med tidligere WWE spill?

Merket meg også at det var noen som klagde på vanskelighetsgraden på gamespot forumene. Tanker her? Og igjen, kan det sammenliknes med vanskelighetsgraden fra tidligere spill?

Mildt sagt jævelig irriterende og ikke ha tilgang til ordentlig trådløst nettverk. Hadde lasta det ned med en gang i dag ihvertfall!

Gringorilla
23.03.11 14:58
Kenneth_: Etter hva jeg leste på gamespot forumet, så virker det også som om det har falt i smak for de. Så det var noen som mente at det tok litt tid til og bli vandt med reverseal systemet. Hva mener du om dette? Og kan det sammenliknes med tidligere WWE spill?
Merket meg også at det var noen som klagde på vanskelighetsgraden på gamespot forumene. Tanker her? Og igjen, kan det sammenliknes med vanskelighetsgraden fra tidligere spill?
Mildt sagt jævelig irriterende og ikke ha tilgang til ordentlig trådløst nettverk. Hadde lasta det ned med en gang i dag ihvertfall!

Reversal-systemet funker helt greit egentlig. Litt annerledes enn tidligere, og vanskelig å time, men det virker veldig bra.

Spillet er veldig vanskelig i forhold til tidligere WWE-spill, men det er bare positivt spør du meg. Alt går rett og slett fortere, så det er nok bare en tilvenningssak.

Hit detection er det eneste jeg har å klage på. Spesielt på grunn av kameravinkelen i spillet blir det vanskelig å beregne om man treffer motstanderen eller ikke. Om man så slår uten å treffe er man plutselig veldig sårbar.

steffojan
steffojanInnlegg: 575
23.03.11 19:50

Om det er 4-player lokal Multiplayer blir det kjøp på meg. Pils og 4 kompiser som denger hverandre er noe av det morsomste med spill.
( Blir det noe i nærheten av moroa en kan få med Mashed, Buzz, Mario Kart eller Goldeneye er jeg fornøyd =D )

(Innlegget ble redigert 23.03.11 19:52)

Smatti
SmattiInnlegg: 8343
23.03.11 19:55
steffojan: Om det er 4-player lokal Multiplayer blir det kjøp på meg

Ser spillet har blitt priset lavt ved utgivelse ved Biit.no/Amazon.co.uk (250kr). Veldig ofte faller prisen under 200kr allerede etter 1mnds tid når de starter så lavt. Det siste eksemplet i den kategorien er Marvel vs Capcom. Kan være verdt å vente.

steffojan
23.03.11 20:20
Smatti: Kan være verdt å vente

Jeg kjøper aldri spill på utgivelses-dagen =)
Av mine ca 50 spill til ps3 er det vel ca 5-6 stykker som kostet meg 400... Resten var billigere ;)

Og det er 4-player, og det ser ut som ikke bare i tag-match og :D

http://www.youtube.com/watch?v=5DVuMzzhY4I 

Kenneth_
23.03.11 20:31

^^ Godt og høre! Alt for mange spill nå til dags har gått vekk fra offline multiplayer. Er vel så morsomt, hvis ikke morsommere faktisk, og spille med kompiser i stua, fremfor med fremmede online.

(Innlegget ble redigert 23.03.11 20:33)

Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4889
23.03.11 20:36

Demo var grei nok. Er morsomt når man får til comboer, men er ikke helt overbevist over gameplayet. Langt ifra No Mercy, Fire Pro eller HCTP på morsomhetskalaen. Blir nok kjøp når prisen ligger nærmere 150kr.

steffojan
23.03.11 20:37
Kenneth_: Godt og høre

Finner ikke noe bekreftelse på at det er offline 4-player enda, men det burde være det :)

Gringorilla
24.03.11 12:14
steffojan: Finner ikke noe bekreftelse på at det er offline 4-player enda, men det burde være det :)

Det er minst 4 spillere offline. I alle fall var det det på demoen.

steffojan
24.03.11 15:06
Gringorilla: I alle fall var det det på demoen.

Fett!

steffojan
27.03.11 22:58
Gringorilla: Det er minst 4 spillere offline. I alle fall var det det på demoen.

Øhm, det var bare 2-player i demoen :(

Gringorilla
28.03.11 13:54
steffojan: Øhm, det var bare 2-player i demoen :(

Demoen tillot bare 2 spillere ja, men om du plugger 4 kontrollere inn, så ser du at det er mulighet for flere enn 2 spillere i det fulle spillet.

steffojan
28.03.11 22:41

Og det har du testa bare sånn allikevel? U crazy man xD

Draciger
DracigerInnlegg: 10126
29.03.11 00:02

Det blir nok et kjøp så fort spillet ramler ned i pris.

Utrolig morsomt å se at Rey nesten er like stor som Undertaker.

Smatti
06.05.11 22:17
Draciger: Det blir nok et kjøp så fort spillet ramler ned i pris.

Det har det nå gjort.

Gringorilla
06.05.11 23:12
Smatti: Det har det nå gjort.

Si gjerne fra når PS3-versjonen ramler under 200.

Gringorilla
06.05.11 23:13

Nevermind. Fant.

Smatti
06.05.11 23:16
Gringorilla: Nevermind. Fant.

Jeg tror jeg la inn til både 360 og PS3.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg