Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Virtual Console games

NYTT TEMA
MysteriousX
MysteriousXInnlegg: 889
25.03.11 19:55
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 18:15)

WhySoSerious
WhySoSeriousInnlegg: 14071
25.03.11 19:57

Fantastisk at dette skulle dukke opp nå etter at jeg lasta ned Ocarina of time i går faktisk... For jeg lurte på det samme, nå husker jeg ikke helt total summen av blocks eller hva faen det het som det brukte. Men la merke til at av de par hundre blocksa jeg hadde så lå det bare 20 noe igjen etter Ocarina var installert... Ble litt sjokkert siden dette er mitt eneste Virtual Console spill så langt..

Er det snakk om at det bare er plass til et spill omgangen eller hva ? Her må noen enlighte oss.

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2509
25.03.11 21:13

Internminnet på Wii er 512MB. Alle Wii Channels du har på hovedmenyen tar opp plass fra dette minnet, dvs. Internet Channel, Photo Channel, Forecast Channel, News Channel, Nintendo Channel osv.

Hvis du skal laste ned mange Virtual Console-spill anbefales det å utvide lagringskapasiteten med SD-kort. Wii støtter SDHC inntil 32GB.

NES og SNES-spill tar nesten ikke opp plass i hele tatt, mens N64-spill kan fylle opp minnet ganske fort.

(Innlegget ble redigert 25.03.11 21:15)

MysteriousX
MysteriousXInnlegg: 889
27.03.11 20:39

Ok, takk.

Vet du om det er mulig å konfigurere tastene i disse spillene? A-B-oppsettet er jo tilbakestående og helt ulikt N64-kontrollen. B skulle vært A og Y skulle vært B.

(Innlegget ble redigert 27.03.11 20:44)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg