Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AT DET GÅR ANN!!!!

NYTT TEMA
Dr-Parnasus

Dr-Parnasus
05.04.11 23:29

"Finnes der ingen respekt lenger?"

For alle som har spilt Dragon Age: Origins, har jeg ett eneste spørsmål:

Er det absolutt INGEN mulighet for å få tatt livet av den ekle, forræderske og skitne tøyta "Anora"? 

Først plotter vi sammen om at hun skal få tronen, og senere på "the landsmeet", gjør hun meg til narr forran hele forsamlingen. Og straffen: Hun må sove et par netter oppe i fangetårnet(#??%!!!)

Hvordan våger hun å motsette seg en Grey Warden! Hun burde blitt ført RETT til skatollet!

Dette er jo uhørt!

Flere som har latt seg provosere av denne slibrige slangen, med det rare håret?

P.S.

Dette er ikke en så altfor seriøs tråd. Dere må ikke ta mitt raseri alvorlig. Men venter at de som har spilt DA:O, forstår veldig godt hva jeg mener!:)

Jonasar

Jonasar
07.04.11 01:21

har du noen gang hørt om spoiler?

angrer på at jeg leste, skriv i det minste spoiler i overskriften neste gang! 

SpillRune

SpillRune
07.04.11 01:50
Jonasar: har du noen gang hørt om spoiler? angrer på at jeg leste, skriv i det minste spoiler i overskriften neste gang!

Han skriver "For alle som har spilt Dragon Age: Origins, har jeg ett eneste spørsmål" i linje 2. Alle som er redd for spoilere stopper der. Fortsetter du da har du bare deg selv å skylde på. :)

Jonasar

Jonasar
07.04.11 01:52
Bruker: For alle som har spilt Dragon Age: Origins

for dere som er ferdig med Dragon Age hadde passa bedre mener jeg da :p
jeg har spilt Dragon Age jeg og, i en halvtime trur jeg... 

skulle vært en spoiler alert uansett, men jeg er ikke den som klager, sorry hvis jeg føkka opp tråden din TS :)

(Innlegget ble redigert 07.04.11 01:53)

Dr-Parnasus

Dr-Parnasus
08.04.11 00:29

Ja, beklager... Min feil.

Glemte helt dette med spoilere... Håper ikke jeg har ødelagt nevneverdig for deg eller noen andre, hva gjelder spillopplevelsen Dragon Age gir.

Jonasar

Jonasar
09.04.11 15:52
Dr-Parnasus: Håper ikke jeg har ødelagt nevneverdig for deg eller noen andre

ikke no problem for min del :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg