Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nettspill

NYTT TEMA
engavif
engavifInnlegg: 11039
09.04.11 13:27

Fikk lyst til å spille noe "internett"spill. Som WoW, Lotro, Age of conan osv. Men jeg vet ikke hva jeg skal spille.

Noen tips her inne?

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13767
09.04.11 15:54
engavif: Fikk lyst til å spille noe "internett"spill. Som WoW, Lotro, Age of conan osv. Men jeg vet ikke hva jeg skal spille.
Noen tips her inne?

Har ikke alt for mye erfaring med MMOer, men syntes DC Universe var temmelig gøy.

engavif
09.04.11 17:00
Gringorilla: Har ikke alt for mye erfaring med MMOer, men syntes DC Universe var temmelig gøy.

Aldri hørt om det egentlig. Hehe. Ser at det faktisk finnes på PS3.  Regner med at du har PCversjonen? Etter å ha lest litt rundt virker det som at folk mener det er et veldig "lite" spill. Stemmer det?

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
09.04.11 17:01

WoW. Gøy, og rimelig enkelt å sette seg inn i. Prøv det først, det er mitt tips.

Gringorilla
09.04.11 22:41
engavif: Regner med at du har PCversjonen? Etter å ha lest litt rundt virker det som at folk mener det er et veldig "lite" spill. Stemmer det?

Spiller PS3-versjonen.

Jeg skjønner at spillet fort kan oppleves som lite, men det er sannsynlig at de som sier det ikke har spilt det særlig mye. Mesteparten av spillet åpnes ikke før man når level 30 (øverste level) og det kommer ganske fortløpende oppdateringer til spillet. F.eks. blir det lagt til nye DC-figurer og nye oppdrag, samt enkelte nye krefter.

Det er de samme folkene som har laget Everquest-serien, som er en av de suverent mest suksessfulle MMOene.

engavif
09.04.11 22:54
Gringorilla: Spiller PS3-versjonen.

Hm, kanskje jeg skal prøve det.

Takk for hjelpen.

Gringorilla
09.04.11 23:43
engavif: Hm, kanskje jeg skal prøve det.

Si fra når/om du kjøper det. Er sugen på en ny runde, og spillet er mye morsommere sammen med andre.

Og jeg må bare spørre igjen, selv om jeg sikkert har spurt utallige ganger (og sikkert har deg på vennelista): Hva er PSN-navnet ditt?

engavif
10.04.11 10:56
Gringorilla: Og jeg må bare spørre igjen, selv om jeg sikkert har spurt utallige ganger (og sikkert har deg på vennelista): Hva er PSN-navnet ditt?

Legg meg til du!

kristian19

loff93
loff93Innlegg: 460
11.04.11 09:23
engavif: Fikk lyst til å spille noe "internett"spill. Som WoW, Lotro, Age of conan osv. Men jeg vet ikke hva jeg skal spille.
Noen tips her inne?

Rift!

GrinderX9
GrinderX9Innlegg: 1041
11.04.11 11:54

Prøv World of Tanks. Er gratis å spille. Veldig morro.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg