Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg har spillblogg, kom og les!!

NYTT TEMA
Dragon985
Dragon985Innlegg: 73
30.04.11 15:53

Jeg har akkurat laget en spillblogg på blogg.no som inneholder f.eks nye spill, anbefalte spill eller PS Hackinga. Så det bare og lese fremover.

Linken:http://spillnews.blogg.no/

PS:Skriv gode/dårlige kommentarer på VGD eller på bloggen.  

phb
phbInnlegg: 8501
01.05.11 04:48

Høres ut som en sølete blogg.

Dragon985
01.05.11 21:00

Nå har jeg nytt innlegg om portal 2 ;)

Dragon985
02.05.11 07:32

Nesten ingen som gidder og si noe.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13680
02.05.11 10:35
Dragon985: Nesten ingen som gidder og si noe.

Fordi vi ikke bryr oss.

Hvorfor skal vi bry oss om dine meninger om spill når du ikke bryr deg om våre meninger? Delta heller på forumet her enn å prøve å lokke folk til bloggen din.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 40096
02.05.11 11:05

Som Gringo sier. Vi bryr oss ikke.

trollstein
trollsteinInnlegg: 782
02.05.11 14:16
Justice 96: Vi bryr oss ikke.

Det.

Draciger
DracigerInnlegg: 10126
02.05.11 14:17

For å være hyggelig så klikket jeg inn på bloggen din. Fikk ingenting ut av å lese bloggen din. Skjønner ikke helt hva du ønsker å formidle ved bruken av bloggen din. Du poster et bilde av et nytt spill og du kommer ikke med utdyppende meninger angående spillet. Det gjør bloggen lite interessant for min del fordi jeg får vel altfor lite informasjon om spillet eller så sier du ingenting spesielt som gjør innleggene dine interessante nok.

(Innlegget ble redigert 02.05.11 14:18)

Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
03.05.11 01:27

var innom jeg og, hvor mange innlegg hadde du skrevet selv, 2?

WolfParade
WolfParadeInnlegg: 3256
03.05.11 01:52

Eh folkens, trådstarter er åpenbart ung. Ved å sjekke profilen hans ser man at han er 13-14 år. Behave!

Venny139
Venny139Innlegg: 7553
04.05.11 08:43
WolfParade: Eh folkens, trådstarter er åpenbart ung.

Det er du også ?!

Og til trådstarter: Selv fikk jeg heller ikke så mye ut av bloggen din , men det er noe du kan jobbe med over tid , om man ikke allerede har tatt knekken på motivasjonen din.

Smatti
SmattiInnlegg: 8343
04.05.11 09:32

Godt initiativ. Bare skriv, skriv, skriv og skriv, så blir det bare bedre og bedre. Du er ung enda, og du kommer til å utvikle deg mye som skribent de neste årene.

Foreløpig hadde jeg bare lagt sjela mi i å skrive noe lengre innlegg.

GrinderX9
GrinderX9Innlegg: 1041
04.05.11 11:08

Fint prosjekt :) , du kan fint skrive mer om spillene pr post, blir litt lite info. Skal du bruke den bare til å skrive om nyheter om spill som kommer, eller skrive om alt muligrart som har med spill å gjøre? Ta til deg alle råd du får, det her kan sikkert bli bra etterhvert, stå på :) .

Jævlig lite konstruktivt fra dere først i tråden, blir rett og slett flau :( . går i alle fall ann å si det litt mer høflig.

Gringorilla
04.05.11 11:28
GrinderX9: Jævlig lite konstruktivt fra dere først i tråden, blir rett og slett flau :( . går i alle fall ann å si det litt mer høflig.

Jeg er bare så drita lei at folk kommer inn her og linker til bloggene/youtube-kanalene sine, for deretter å stikke av. Han har enda ikke svart på et eneste innlegg i denne tråden engang. Som jeg sa i mitt innlegg, dersom han mener våre meninger er for lite interessante til å bli værende her på forumet, hvorfor skal vi synes hans meninger er interessante nok til å henge på bloggen hans.

Er forøvrig også imot blogger generelt, da det strengt tatt er enveiskommunikasjon.

Venny139
04.05.11 12:01
Gringorilla: Jeg er bare så drita lei at folk kommer inn her og linker til bloggene/youtube-kanalene sine, for deretter å stikke av. Han har enda ikke svart på et eneste innlegg i denne tråden engang. Som jeg sa i mitt innlegg, dersom han mener våre meninger er for lite interessante til å bli værende her på forumet, hvorfor skal vi synes hans meninger er interessante nok til å henge på bloggen hans.

Så hvordan hadde du reagert hvis det feks hadde vært jeg som hadde laget en spillblogg og påstet den i en tråd ?!

Gringorilla
04.05.11 12:17
Venny139: Så hvordan hadde du reagert hvis det feks hadde vært jeg som hadde laget en spillblogg og påstet den i en tråd ?!

Må jeg gjenta at jeg ikke liker blogger? Bloggere må være noen av de mest selvhøytidelige menneskene du finner tak i. Da er det like greit å ta tak i rota og nappe til, så vi slipper at dette utysket skal spre seg til spillverdenen.

Han ba om kritikk, og da får han kritikk. Jeg tar ikke på meg silkehanskene for å glede ham (eller deg). Jeg sier det jeg mener ærlig. Og det jeg mener ærlig er at jeg har ingen respekt for folk som mener hans meninger er viktiger enn alle andres. Det er nettopp det blogger egentlig handler om. Det er et sted der han kan si sine meninger om ting, men ingen andre får delta i debatten.

knigten
knigtenInnlegg: 860
04.05.11 12:20
Gringorilla: Må jeg gjenta at jeg ikke liker blogger? Bloggere må være noen av de mest selvhøytidelige menneskene du finner tak i. Da er det like greit å ta tak i rota og nappe til, så vi slipper at dette utysket skal spre seg til spillverdenen.

Makan til generalisering har jeg ikke sett maken til. Hvor gammel er du, egentlig? For meg virker det som om det er du som er den selvhøytidelige her, en gretten selvhøytidelig en.

Og du, blogger har kommet for å bli i spillverdenen, så ditt korstog mot sådan tror jeg på forhånd jeg kan fortelle deg er en tapt sak.

Draciger
DracigerInnlegg: 10126
04.05.11 12:20
Venny139: Så hvordan hadde du reagert hvis det feks hadde vært jeg som hadde laget en spillblogg og påstet den i en tråd ?

Vært mye mer kritisk :P

Venny139
04.05.11 12:27
Draciger: Vært mye mer kritisk :P

Forstålig nok. Men det jeg ville frem til var hvordan han ville reagere når en aktiv spilldebattant lager en blogg , men fortsatt diskuter som vanlig , i forhold til en som legger ut en blogg og stikker av. Jeg kommer ikke til å lage en blogg , det var bare et eksempel.

Gringorilla
04.05.11 12:35
knigten: Makan til generalisering har jeg ikke sett maken til. Hvor gammel er du, egentlig? For meg virker det som om det er du som er den selvhøytidelige her, en gretten selvhøytidelig en.Og du, blogger har kommet for å bli i spillverdenen, så ditt korstog mot sådan tror jeg på forhånd jeg kan fortelle deg er en tapt sak.

Haha, for det første er jeg 27 år (like gammel som deg ser jeg), men jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. For det andre, så bør du undersøke hva om faktisk ligger i ordet selvhøytidelig. Jeg er nemlig langt derifra.

Gretten, kanskje. Ærlig, absolutt.

Jeg har skjønt at blogger er kommet for å bli, men jeg trenger ikke like det. Noe korstog er dette langt i fra. Han spurte om min mening, og jeg svarte. Ferdig med saken.

Men se hva som skjer nå. Jeg sier noe, og du sier at du er uenig. Jeg svarer på din uenighet, og slik fortsetter det. Dette er en sunn måte å holde på. I en bloggsammenheng får du ikke de samme nyansene.

Mye av grunnen til at jeg misliker blogger er all feilinformasjonen som kommer frem. Det faktum at mange unge (og eldre) mennesker tar det som god fisk er bare enda mer skremmende. Og det hjelper ikke å skrive noe i kommentarfeltet heller, da bloggeren kan fjerne de innleggene han selv velger.

Når det gjelder generalisering, så er jeg nok litt skyldig. Men jeg kan se nyanser. Jeg liker f.eks. Rune Fjeld Olsens blogg. Men mye av grunnen til at jeg gjør det er fordi han faktisk ikke fjerner kritikk mot ham, noe de fleste andre bloggere har en tendens til.

Hovedgrunnen til at jeg var såpass krass i åpningsinnlegget mitt her er på grunn av måten denne egenreklamen ble fremstilt. Det hadde vært greit om han hadde vært tidligere på dette forumet og om han faktisk brukte å henge her. Men denne posten er laget kun for å få andre til å klikke seg inn på bloggen hans.

(Innlegget ble redigert 04.05.11 12:38)

Gringorilla
04.05.11 12:37
Venny139: Forstålig nok. Men det jeg ville frem til var hvordan han ville reagere når en aktiv spilldebattant lager en blogg , men fortsatt diskuter som vanlig , i forhold til en som legger ut en blogg og stikker av. Jeg kommer ikke til å lage en blogg , det var bare et eksempel.

Les innlegget mitt over. Jeg hadde nok ikke reagert like kraftig. Dette er ikke fordi jeg kjenner dere og liker dere bedre, men fordi det dermed ikke hadde vært pur egenreklame.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
05.05.11 01:56
Venny139: om man ikke allerede har tatt knekken på motivasjonen din.

håper ikek dette skjer...

hvis du ble fornærmet at mitt innlegg så sender jeg herved en skriftlig beklagelse...

bare fortsett for all del :)

eneste man faktisk lærer på er og prøve og feile(sier ikke direkte at du har gjort det siste)

en klok mann sa engang til meg:

Jonas, det er ikke hva du gjør som forteller hvem du er.
          Det er og reise seg og aldri gi opp som beskriver               best. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg