Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen som kan anbefale ett spill?

NYTT TEMA
adroit
adroitInnlegg: 3017
02.05.11 09:20

Trenger ett spill i DAG helst til 360, men PC kan gå i nødstilfelle. De siste spillene jeg her spilt gjennom og likt er Biochock (1&2), Assassins Creed 2, Bortherlands og Begge Mass Effect spillene. Alle disse får absolutt toppkarakter av meg. Liker FPS spill ,ed ett snev av rollespillelementer. Prøvde meg på Oblivion men det falt ikke i smak i det hele tatt, alltfor mye rollespill for meg.

Problemet er at jeg har lite cash akkurat nå, og MÅ som sagt ha spillet i dag! Noen som vet om noen gode kjøp akkurat nå?

adroit
02.05.11 09:24

Hvis jeg til nød skal ende opp med ett spill til laptopen er det helst strategi ala Empire Earth, Rise of Nation eller Settlers som er mest ønskelig.

Strategi til xbox kan også funke, hvis det finnes noen flere som funker bra på konsoll. de få jeg har likt hittil er Civ revolution og Halo Wars. Prøvde R.U.S.E demoen men ble ikke helt overbevist, selvom det er billig på platekompaniet nå.

Edit:Må legge til Haalf Life 2 også, som jeg har hatt liggende i flere år men ikke gitt en ordentlig sjanse før nå. Klassespill!

(Innlegget ble redigert 02.05.11 09:32)

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13682
02.05.11 10:34

Har du vurdert Portal 2?

sindremaster
sindremasterInnlegg: 5
02.05.11 15:07

fallout 3/new vegas?

Niiiklas
NiiiklasInnlegg: 6668
02.05.11 15:15

Red Dead Redemption. Utrolig historie, mange utenfor-story missions (som quester), og fjorårets beste DLC i Undead Nightmare. Stemningen er fantastisk, du lever deg godt inn.

adroit
02.05.11 17:21
Gringorilla: Har du vurdert Portal 2?

Har prøvd enern ett par ganger men fikk aldri helt taket på det, har det liggende (1ern) så jeg får vel gi det en ny mulighet snart.

Endte foresten opp med AC Brotherhood til299,- på Lefdal. Passet meg perfekt ettersom jeg ble ferdig med AC 2 i går kveld.

adroit
02.05.11 17:23
sindremaster: fallout 3/new vegas?

Vurderte det, men usikker på om det blir litt for mye rollespill for min del? Vurderte også Fallout 3 som var litt billigere. Hypp på å teste en demo før jeg kjøper noen av de.

adroit
02.05.11 17:25
Niiiklas: Red Dead Redemption. Utrolig historie, mange utenfor-story missions (som quester), og fjorårets beste DLC i Undead Nightmare. Stemningen er fantastisk, du lever deg godt inn.

Det er spilt igjennom til gangs, og jeg er helt enig. Kjøper Undead Nightmare etterhvert hvis det dukker opp ett kupp. Har hørt at storylinen og oppdragene er bedre enn originalen?

Niiiklas
02.05.11 17:26
adroit: Har hørt at storylinen og oppdragene er bedre enn originalen?

Stemmer ikke. Men utrolig morsomt. ;-)

adroit
02.05.11 17:30
Niiiklas: Stemmer ikke. Men utrolig morsomt. ;-)

Ser det ligger ute til £15.99 på Play nå. Må man ha originalen for å spille det? (solgte det sammen med den gamle xboxen), hvis ikke bestiller jeg det til helga.

Niiiklas
03.05.11 14:50
adroit: Må man ha originalen for å spille det?

Tror det, men kjøpte ikke CD'en selv, kjøpte fra PSN.

Jonasar
JonasarInnlegg: 26969
06.05.11 01:12
Gringorilla: Har du vurdert Portal 2?

x2

VELDIG bra spill :-D

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg