Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Underlig problem med PSOne classics.

NYTT TEMA
FabrizioMiccoli
FabrizioMiccoliInnlegg: 11199
04.05.11 13:02

Jeg skulle spille FFVIII idag, men kontrollen virket ikke helt som den skal. Noen knapper virker, andre ikke. Hvis jeg går inn på menyen og skal inn på feks "GF", så må jeg holde X inne i ca ett sekund før noe skjer. Anre ting går ikke i det hele tatt. På FFIX kommer jeg ikke inn på menyen en gang, sånn var det ikke igår. Jeg vet at det er en long-shot å på at noen her kan ha noen anelse om hva som er galt, men jeg prøver. Noen som har vært borti noe lignende før?

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13682
04.05.11 13:12
FabrizioMiccoli: Jeg skulle spille FFVIII idag, men kontrollen virket ikke helt som den skal. Noen knapper virker, andre ikke. Hvis jeg går inn på menyen og skal inn på feks "GF", så må jeg holde X inne i ca ett sekund før noe skjer. Anre ting går ikke i det hele tatt. På FFIX kommer jeg ikke inn på menyen en gang, sånn var det ikke igår. Jeg vet at det er en long-shot å på at noen her kan ha noen anelse om hva som er galt, men jeg prøver. Noen som har vært borti noe lignende før?

Hvilken konsoll du spiller på hadde vært en fordel å vite.

Men når det gjelder Final Fantasy, er det ikke runding som er "gå inn"-knappen?

Klikk for å gå tilbake til toppen