Dette såkalte The Phantom Pain viser seg å være MGS5!?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Gje meg.
Trailer ute nå! Se og nyt!
hmm David hayter skal ikke spille inn stemmen til bigboss. Ser at mange har klagd på dette i diverse spill forumer, men jeg mener dette er en bra ting, fordi bigboss blir jo eldre, og det er meningen at han skal ha stemmen til solidus snake.
PS3 og X360 klemmer dem til med i "rulleteksten". Really?
Kanskje Hayter faktisk skal ha stemmen til Solid Snake langt uti PP? Om tidslinjene man får presentert rundt omkring på nett stemmer så skal vel Solid være (minst) i tenårene på det tidspunktet. Hayter kan jo ikke være to Snakes i samme spill.
Hvorfor ikke? Bare fint at så mange som mulig får ta del i dette. Blir nok PS3-versjonen på meg (om ikke neste gen er ute), da jeg er for lat til å bytte disker.
Jeg er forvirret:
http://www.joystiq.com/2013/03/27/ground-zeroes-is-the-prologue-portion-of-metal-gear-solid-5/
Kojima er diffus, som vanlig, men Konami bekrefter at GZ og PP er to forskjellige spill.
Jeg syns det er litt skuffende, Hayter er liksom Snake. Her er forresten bekreftelsen, hvis noen ikke har sett. Jeg sitter med et lite håp om at det kun er et tullestunt fra Kojima :)
Jojo, greit nok det, men jeg tenkte mer i retning av om det virkelig kommer til denne generasjonen, og ikke neste?
PS3 på meg, og, forøvrig.
Tenk tilbake til opprullingen til Guns of The Patroits hvor han hevdet at snikingen skulle da være borte fra serien. Klart, man hadde valget i selve spillet til tider, men jeg så på det som, kall det gjerne, tullestunt.
Avhengig av release-dato tipper jeg vi får se det på neste gen og. Husk at mange store kom på både forrige og denne gens konsoller. Det handler vel om penger. MGS er vel så dyrt å produsere at alt under ørten mill solgte er skummelt.
Hehe, spikern i øyet. For de som kjøper PS4 idet den slippes så blir dette et yndet grep - kjenner i alle fall jeg.
Ser i siste Watch Dogs-trailer at dette nå for alvor er bekreftet også der. Nå nærmer det seg....
Trolletrolletroll av Kojima? Ikke verdens beste kilde.
Kiefer Sutherland bekreftet. Konami har akkurat vist sin Pre-E3 event, og der får man se Jack Bauer snakke om sin nye rolle.
E3 gameplay, fy helvette! Ser magisk ut!
Ingen David Hayter? Står over da... Han er Snake for min del så :/
Stemmeskuespillet hans var av ekstremt laber kvalitet i MGS4, så det var på tide med noe nytt blod.
Bra dum om man står over dette pga stemmeskuespill.
Tror utskiftningen vil gå greit. Som nevnt over så var det ikke kvaliteten like bra som det var i første spillet fra 98(hvor det var ekstremt bra)
Tror jeg skal klare å overleve med Jack Bauer som Snake!
Samme området ble også vist på natterstid (se PS4-tråden).
Jeg sliter VELDIG med det som ser ut som et oppdragsbasert spill med slow motion-henrettelser og en "åpen" verden. Håper for all del man kan slå av regenererende helse + markering over hodet på fiendene.
Foreløpig ingen MGS-følelse.
Det spillet jeg gleder meg mest til iår. Kojima kommer nok til å levere som vanlig.
Hirr, hirr... det eneste spillet der pappesken din kan oppgraderes.
På Peace Walker kan den vel også oppgraderes?
Dette er ganske imponerende, selv om jeg frykter "åpen-verden-syken".
Dette klippet har gått meg hus forbi, sett litt av levelet fra noen av trailerene da. Er snake på sentralstimulerende drugs, er det en drømmesekvens, eller er MGS så overnaturlig?
TGS-gameplayet er sinnsykt fett må jeg si.
Fy satan som jeg gleder mg nå! Kan for min del bli årets spill det her, elsket GZ, så dette må jo bli bra!
Husker ikke om vi har en annen tråd eller ei, men:
Synes strengt tatt MGS ikke ser ut som MGS lenger.