Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spill og alder

NYTT TEMA
Wizzard

Wizzard
07.03.13 22:49

Her sitter jeg altså, i en alder av 43 år og er like hekta på spill nå som før. Faktisk, det siste halve året har jeg nesten gått tilbake til "wow" tilstander,pga world of tanks. Dessuten har jeg så og si bestilt hvert eneste nytt spill som kommer fremover.
Sim city f.eks:)

Jeg trodde selv, da jeg var 20 at interessen ville avta, men neida. Den er der fortsatt,og selve gleden, det å mestre og alle de andre tingene er like godt med.

Nå er jeg jo singel så jeg får jo ekstra mye tid, men selv da jeg var forlovet forlanget jeg spilletid. Det er min hobby nr 1.

Noen andre som ser for seg at man skal bli "voksne" og slutte å spille i en viss alder? Jeg føler at andre rundt meg av og til ser rart på meg. Fordi jeg spiller og snakker like åpent om det som alt det andre.

Det er vel bare å si det, en nerd, alltid nerd:))

Gringorilla

Gringorilla
07.03.13 23:19
Wizzard: Noen andre som ser for seg at man skal bli "voksne" og slutte å spille i en viss alder? Jeg føler at andre rundt meg av og til ser rart på meg. Fordi jeg spiller og snakker like åpent om det som alt det andre.

Tror nok snarere det er ansvar for unger og slikt som får meg til å slutte spille etterhvert.

Jeg har strengt tatt aldri turt å snakke åpent om spilling. Jeg blir uglesett uansett, så da gidder jeg ikke prøve.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg