Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Shootmania

NYTT TEMA
GimleSag
GimleSagInnlegg: 2876
15.04.13 22:43

Fra skaperne av Trackmania kommer ett skytespill som fokuserer på ren skytemoro. Ingen levels, ingen oppgraderinger, men med en enkel level editor.
Slik har jeg forstått det, og jeg elsker det ! Tanken altså, ikke spillet. Ennå. Har ikke prøvd det. Men har du ? Lukter vi ett nytt Counter-Strike ? Sikkert ikke, men er lenge siden jeg har sett noe lignende, så dette vil jeg absolutt prøve.

SNIPERN
SNIPERNInnlegg: 11299
15.04.13 23:08

Shootmania Storm du snakker om?

Spillet ser absolutt bra ut ja.  Minner meg litt om Quake 3 arena.

Men venter litt før jeg evt. kjøper det, med tanke på at utviklerne er rimelig ferske i sjangeren.

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 16959
16.04.13 16:24

Tja ser brukbart ut men ikke veldig imponert.
Simpelhet er ofte bra men dette ser litt vel simpelt ut, er nok ganske gøy og annerledes en stund men tviler på at det blir noe langvarig hit.

(Innlegget ble redigert 16.04.13 16:24)

GimleSag
16.04.13 18:27
kimkong_8: Simpelhet er ofte bra men dette ser litt vel simpelt ut, er nok ganske gøy og annerledes en stund men tviler på at det blir noe langvarig hit.

Ja tenkte det samme... Kan bli litt for simpelt. Kun ett våpen kan fort bli kjedelig. Hvis det faktisk er kun ett våpen.

GimleSag
16.04.13 18:28
SNIPERN: Shootmania Storm du snakker om? Spillet ser absolutt bra ut ja.  Minner meg litt om Quake 3 arena. Men venter litt før jeg evt. kjøper det, med tanke på at utviklerne er rimelig ferske i sjangeren.

Sikkert nok 'Storm' også ja.

Har en følelse på at det er "ferskinger" denne sjangeren trenger ! Gjenstår å se. 

GimleSag
19.04.13 15:55

Gamer gir det 8/10 og IGN ga fra seg 8.5. Ikke verst bare det ! 

kimkong_8
20.04.13 07:52
GimleSag: Gamer gir det 8/10 og IGN ga fra seg 8.5. Ikke verst bare det !

Ikke dårlig, litt variasjon trenger jo FPS sjangern absolutt så kan nok bli gøy dette. Selv tror jeg det blir litt for simpelt i lengden..

BuerNOR
BuerNORInnlegg: 64
23.04.13 10:51

Det er veldig gøy å spille klankamper, turneringer osv. i shootmania. Spillet er jo perfekt til dette :D Injection Gaming rekrutterer Norske spillere til ShootMania. Vi er ganske nye i spillet, så hvem som helst kan få være med! www.injectiongaming.com

Lezah
LezahInnlegg: 61829
23.04.13 13:41

Et skytespill fritt for helikoptre, raketter, target finders, miner, camping osv høres uansett greit ut.

xytheon
xytheonInnlegg: 18366
23.04.13 17:36
GimleSag: Men har du ? Lukter vi ett nytt Counter-Strike ?

Ja på den første og nei på den andre. I hvert fall ikke ut ifra hvordan opplevelsen min med spillet var i beta-en for to-tre måneder siden. 

Har en kompis som spiller mye turneringer og ymse, og han har fremdeles knalltro på spillet, selv om han har moderert seg litt med tiden. 

Det som er veldig positivt er at spillet blir satset veldig på innenfor eSports, så kanskje interessen vokser seg stor blant massene etter hvert. 

kimkong_8
23.04.13 17:57
xytheon: Det som er veldig positivt er at spillet blir satset veldig på innenfor eSports, så kanskje interessen vokser seg stor blant massene etter hvert.

Ikke veldig seer vennlig spill. Gøy å spille men utrolig kjedelig å se på.

xytheon
xytheonInnlegg: 18366
23.04.13 18:16
kimkong_8: Ikke veldig seer vennlig spill. Gøy å spille men utrolig kjedelig å se på.

Motsatt av COD :)

Er på nå btw. Trenger en makker.

kimkong_8
23.04.13 18:21
xytheon: Motsatt av COD :) Er på nå btw. Trenger en makker.

Med imorra, ut en tur nå.

BuerNOR
BuerNORInnlegg: 64
24.04.13 11:02

Er ikke helt enig i at ShootMania er kjedelig å se på. Veldig fartsfylt og underholdende :)

kimkong_8
25.04.13 00:54
BuerNOR: Er ikke helt enig i at ShootMania er kjedelig å se på. Veldig fartsfylt og underholdende :)

Tja, deg om det. En av grunnene til at Quake (som dette spillet ligner på) ikke har blitt stort for folk å se på er fordi det er lite underholdende se på. Det er gøy å spille men duellene blir kjedelig og lange.
I tillegg har spillet kun en rød ring som er siktet, ikke noe våpen. Nei har ikke tro på dette spillet, sett med e-sport øyne.

Men å spille tror jeg kan være ganske gøy :) 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester