Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Call of Duty - Ghosts

NYTT TEMA
knigten

knigten
25.04.13 15:55

Begynner vi å se konturene av neste års skuffelse?

Lenke. 

Niklasabj

Niklasabj
25.04.13 17:17

Hvor lenge skal det være mulig å melke et så dårlig produkt...

(Innlegget ble redigert 25.04.13 17:17)

GrevMcJern

GrevMcJern
25.04.13 17:54

Dette blir moro for ungene.

(Innlegget ble redigert 25.04.13 17:54)

Kunde

Kunde
25.04.13 20:04
Niklasabj: Hvor lenge skal det være mulig å melke et så dårlig produkt...

Så lenge dere spillere fortsetter å kjøpe det.

knigten

knigten
26.04.13 16:32

Ryktene sier at loading-screenen er den største prioriteringen til Infinity Ward dette året. I Ghosts skal man ikke lenger se "4,3,2,1" når man loader inn i en ny match, men rapellere ned fra et helikopter og inn i mappet i stedet.

Jeg har allerede forhåndsbestilt spillet pga. dette. 

solimor

solimor
26.04.13 17:30
knigten: Ryktene sier at loading-screenen er den største prioriteringen til Infinity Ward dette året. I Ghosts skal man ikke lenger se "4,3,2,1" når man loader inn i en ny match, men rapellere ned fra et helikopter og inn i mappet i stedet. Jeg har allerede forhåndsbestilt spillet pga. dette.

Hehe helt klart dette blir mitt først Call of duty siden 4 (MW1) siden denne nye featuren helt klart hva vi trenger....

men litt mer seriøst burde de ikke snart kalle dette for expansion packer for det er det de er.

RichiRich

RichiRich
26.04.13 17:36

Kommer garantert til å stå over dette spillet, COD serien har mistet sin flyt og blir bare mer og mer laggy for vært år. Siste COD spill som ikke er ødelagt av lagg er MW2.

IDK2407

IDK2407
26.04.13 17:55

Ingen som tvinger noen som helst om å kjøpe spillet. Liker du det ikke, så kjøper du det ikke, enkelt og greit. Jeg syntes BF og cod er kult å spille, me å sammenligne dem syntes jeg blir rart...

kimkong_8

kimkong_8
26.04.13 18:05
Niklasabj: Hvor lenge skal det være mulig å melke et så dårlig produkt...

Hvor lenge skal du komme med dine BF-fanboy kommentarer?

kimkong_8

kimkong_8
26.04.13 18:05
solimor: men litt mer seriøst burde de ikke snart kalle dette for expansion packer for det er det de er.

Du har enda ikke skjønt hvordan spillverden fungerer?

kimkong_8

kimkong_8
26.04.13 18:07
RichiRich: Siste COD spill som ikke er ødelagt av lagg er MW2.

Gå å spill MW2 nå, så endrer du mening. Hovedgrunnen til at folk klager på mer og mer lagg er at man er mer bevist, mer kunnskap og føler man er veldig god i spillet.

Skal dog sies at BO2 sliter en del med lagg, ikke misforstå.

kimkong_8

kimkong_8
26.04.13 18:12

hevder Infinity Ward åpner for at du kan bevege deg på nye måter. I første rekke kan du i bevegelse gli på knærne mens du skyter.

Høres jo vanvittig lame ut da. Merkelig at 99% av alle spillutviklere drar spillene lengre og lengre bort fra originalen.

RichiRich

RichiRich
26.04.13 18:15
kimkong_8: Gå å spill MW2 nå, så endrer du mening. Hovedgrunnen til at folk klager på mer og mer lagg er at man er mer bevist, mer kunnskap og føler man er veldig god i spillet. Skal dog sies at BO2 sliter en del med lagg, ikke misforstå.

Spiller mw2 en gang i blant og det er helt klart mye bedre flyt og mindre lagg enn BO serien, det som er litt kjipt med MW2 er at det er så mange wannabe quickscopere der, BO2 har jeg sluttet å spille for det er helt uspillbart, mulig det har blitt bedre etter de nyeste patchene. 

kimkong_8

kimkong_8
26.04.13 18:22
RichiRich: Spiller mw2 en gang i blant og det er helt klart mye bedre flyt og mindre lagg enn BO serien, det som er litt kjipt med MW2 er at det er så mange wannabe quickscopere der, BO2 har jeg sluttet å spille for det er helt uspillbart, mulig det har blitt bedre etter de nyeste patchene.

Tja det kan nok diskuteres, men så skal de sies at alle IW spill flyter bedre enn Treyarch sine da :)

Men at BO2 er uspillbart er så klart bare tull, spilt en del i det siste og det er god connection stort sett hele tiden. I hvert fall på xbox.
(Med mindre man heter xytheon da ;P )

Men ang snipere, ja de ødelegger alle spill. Ganske utrolig at de enda ikke har klart å lage egne sniper lobbyer hvor folk kan klatre i stiger og snurre rundt i fred :)

(Innlegget ble redigert 26.04.13 18:23)

IDK2407

IDK2407
26.04.13 18:53
kimkong_8: Men ang snipere, ja de ødelegger alle spill. Ganske utrolig at de enda ikke har klart å lage egne sniper lobbyer hvor folk kan klatre i stiger og snurre rundt i fred :)

Helt enig! :)

solimor

solimor
26.04.13 22:47
kimkong_8: Du har enda ikke skjønt hvordan spillverden fungerer?

Jeg har sljønt hvordan spill har utviklete seg, tildiger kalte vi slike ting expansion packs og de kostet ca halvparten. Jeg mener det er mer riktig.

Men nei jeg er ikke et stor fan av FPS sjanger og utvikling den har hatt, men min kjærlighet i spill har alltid vært rpg/jrpg gjerne lange og dype. Men noen av de store utviklerene har blitt meget grådig de siste åren det synese jeg er synd.

Husker jeg hadde det mye gøy med Cod 1 (ww2) og MoH (ww2) men de nye føles bare rushet og korte i min bok.

CoD modrene er 2 spill og expansion pack og burde vært behandlet slikt

RichiRich

RichiRich
26.04.13 22:49
kimkong_8: Tja det kan nok diskuteres, men så skal de sies at alle IW spill flyter bedre enn Treyarch sine da :) Men at BO2 er uspillbart er så klart bare tull, spilt en del i det siste og det er god connection stort sett hele tiden. I hvert fall på xbox.
(Med mindre man heter xytheon da ;P ) Men ang snipere, ja de ødelegger alle spill. Ganske utrolig at de enda ikke har klart å lage egne sniper lobbyer hvor folk kan klatre i stiger og snurre rundt i fred :)

Skal sies at jeg spiller på PS3, som etter erfaring har dårligere connection enn xbox. 

Er vel også i overkant følsom for dårlig connection, men det er så utrolig irriterende når dette kunne blitt fikset med dedikerte servere, etter hva jeg forstår.

GrevMcJern

GrevMcJern
27.04.13 08:08
solimor: Jeg har sljønt hvordan spill har utviklete seg, tildiger kalte vi slike ting expansion packs og de kostet ca halvparten. Jeg mener det er mer riktig.

*host* FIFA

kimkong_8

kimkong_8
27.04.13 10:25
solimor: CoD modrene er 2 spill og expansion pack og burde vært behandlet slikt

Fullstendig feil. Er det over dobbel så mange nye ting i hvert CoD kontra f.eks BF, CS og FIFA.
De endrer det aller meste men beholder rammen.

De som ikke spiller CoD klager på at det er samme spillet mens de som faktisk spiller det, klager på at de går for langt fort fra CoD 4.

De kan ikke endre ett spill fullstendig hver gang, det er ikke mulig og det ville heller ikke gitt samme suksess. 

kimkong_8

kimkong_8
27.04.13 10:28
RichiRich: Er vel også i overkant følsom for dårlig connection, men det er så utrolig irriterende når dette kunne blitt fikset med dedikerte servere, etter hva jeg forstår.

Skjønner det men dedikerte servere hadde ikke fikset det. Det er fortsatt lagg, eneste forskjellen er at der har du ett tall som faktisk sier hvor mye du henger etter.

Connection hadde nok blitt litt bedre men det ville fortsatt vært lagg. Og man måte hele tiden gå gjennom lister for å finne en server som var bra.

RichiRich

RichiRich
27.04.13 23:14
kimkong_8: Skjønner det men dedikerte servere hadde ikke fikset det. Det er fortsatt lagg, eneste forskjellen er at der har du ett tall som faktisk sier hvor mye du henger etter. Connection hadde nok blitt litt bedre men det ville fortsatt vært lagg. Og man måte hele tiden gå gjennom lister for å finne en server som var bra.

Skjønner, men hadde heller satt pris på det enn random connection som det er nå, men det koster kanskje for mye penger..?

Men det må jo være et eller annet med spillet når connection blir dårligere for hvert år, har også testet gamle cod spill i det siste for å sammenligne og for meg virker det som de har presset PS3 for mer den er god for, dette følte jeg først med BO1 og der lagger til og med bildet med tydelige frame drops, hvis ikke dette er dårlig koding eller at de overvurderte PS3, hva er det da?

kimkong_8

kimkong_8
28.04.13 00:18
RichiRich: Skjønner, men hadde heller satt pris på det enn random connection som det er nå, men det koster kanskje for mye penger..? Men det må jo være et eller annet med spillet når connection blir dårligere for hvert år, har også testet gamle cod spill i det siste for å sammenligne og for meg virker det som de har presset PS3 for mer den er god for, dette følte jeg først med BO1 og der lagger til og med bildet med tydelige frame drops, hvis ikke dette er dårlig koding eller at de overvurderte PS3, hva er det da?

Det koster en del mer ja men med tanke på hvor stort CoD er så burde det ikke være noe problem, i think..

Treyarch sine spill og PS3 har alltid vært dårlig en match, vet ikke helt hvorfor de gjør det så mye dårligere enn IW.
Men ja, nettkodinga til Treyarch virker meget shabby.
Ett annet problem med BO2 er jo kamera lagg, det får også connection til å virke enda dårligere.

Nå lager IW det neste CoD så blir nok en del bedre connection-messig i hvert fall. Så får vi håpe at de nye konsollene blir redningen til ett CoD ser ut til å tape seg mer og mer..

(Innlegget ble redigert 28.04.13 00:19)

xytheon

xytheon
01.05.13 20:33

Trailer

Virker som om vi får se gameplay under 720-revealen. Jeg selger hele min samling med COD-spill med en gang jeg hører ordet "Deathstreak". Vi vet alle at det skjer. Det er tross alt snakk om IW.

RaheemSterling

RaheemSterling
01.05.13 22:29

Kjøpte Black Ops 2 ganske tidlig, men likte det ikke. Syntes COD er overvurdert, likte best MW2 pga at den hadde en veldig god campgain.

knigten

knigten
02.05.13 07:23
xytheon: Trailer

Dette var skrale saker. Kan ikke tro EA skjelver i buksene etter traileren de slapp for en drøy måned siden i forhold til dette her.

GrevMcJern

GrevMcJern
02.05.13 10:00

En teaser til en trailer. Smart.

Justice 96

Justice 96
02.05.13 10:01

Etter de to siste elendige utgivelsene i COD-serien kommer jeg garantert til å droppe dette. Nok er nok.

DeGuzman

DeGuzman
02.05.13 10:42

Latterlig mye penger de tjener på dette.  Litt som FIFA, bare at FIFA er latterlig mye værre på alt. 

Tipper det blir mulighet til å redigere outfiten på spilleren.. Det hadde jo ikke vært så gærent.

Coenraad

Coenraad
03.05.13 09:18

Men nå er CoD jo fremdeles veldig populære spill, så jeg skjønner jo at de prøver å tjene fett på det.

Men når et konsept er bra, trenger man da egentlig å endre mye på den?

Har selv kjøpt meg BF3 for en par uker siden, og den er jo også ganske lik 1942 i grunn.

Men skjønner frustrasjonen. CoD får Ghost og BF for BF4. Begge to har jo forholdsvis lite nytt med untakk for litt oppjustert grafikk og en ny campain.

men utenom det er spillene jo veldig likt forgjengere, og å betale full pris ... tja...

El_Mojo

El_Mojo
03.05.13 14:47

Blir flau av all klagingen. Liker man ikke spillet kan man vel like greit holde kjeft om det. Om det er mye å klage på? Ja, mulig det. Ser dog ikke hvordan det skal hjelpe at folk syter her inne.

Klikk for å gå tilbake til toppen