Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger GW 2-guild

NYTT TEMA
Torkel
TorkelInnlegg: 3385
26.04.13 00:31

Hei, 

Jeg trenger et GW 2 guild og lurte på om det var noen her inne som var med i et som passet for meg.

Det jeg ønsker:

- Aktivt guild, gjerne i flere forskjellige tidssoner og nasjonaliteter
- Ønsker å spille PVP, Guild-missions, dungeons og WvW om noen enda holder på med det.
- Bør være semi-seriøst og gjerne ha en høy gjennomsnittsalder.

Meg:

Har 2 lvl 80 karakterer, warrior og ranger. Har god erfaring med MMO's og PVP. Spilte for eksempel Guild Wars aktivt med guild-kamper og HoH. Kan sikkert spille det som er i PvP med litt trening. Har nettopp startet med det og jobbet meg opp til Skirmisher. Spiller ikke hver dag men kan plutselig spille en hel dag og er gjerne på til sporadiske tider. Har ikke noe mic men kan skaffe.

Sånn, da var kontaktannonsen over. Om noen er hypp på denne karen send meg en mail eller hvordan man nå kontakter folk i dette spillet :) Navnet er Indiana.3728.

RustyRomeo
RustyRomeoInnlegg: 14
26.04.13 09:18

Jeg kan gjerne slenge meg med på dette. :)

Banket støv av GW2 for ikke lenge siden nå, så har dessverre ikke kommet meg opp i 80 enda, men leveling går jo i en rasende fart i dette spillet, så akkurat det skal ikke bli noe problem.

Spiller gjerne en del timer i helger og dager med mye fri, men er bare sporadisk på i ukedager, grunnet jobb og i det hele tatt ting som tar opp en del tid ellers.

Er mest PVE orientert og har tidligere gjort en del events, dungeons og guild-oppdrag, men slenger meg gjerne med på noe PVP, selv om jeg nok kunne trenge litt trening på akkurat den fronten. :)

Husker ikke brukernavnet mitt i farten, men hvis det blir aktuelt å opprette et guild så er det bare å si ifra.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester