Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Flytte save frå ein PS3 til ein annan

NYTT TEMA
happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 14609
21.10.13 15:51

Hepp!
Eg byrja spele Ni No Kuni på bror min sin PS3 i sommar, og spelte ein 6-7 timar der. No har eg fått låne ein kompis sin PS3, og tenkte eg skulle fortsetje der, så eg frakta over saven med ein USB-kjepp(/stick/penn/nøkkel/stryk det som ikkje passar). Men så er det jo tydelegvis eit problem at den saven høyrer til ein annan gamertag, slik at den lar seg ikkje opne for meg.

Finst det noka løysing på dette, eller må eg kose meg gjennom dei første 6-7 timane med grinding om igjen?

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
21.10.13 16:27

Siden du har gjordt det før så skulle det vel ta max 4 timer å blåse gjennom det på nytt. Du kan heller gjøre det enn å vente på svar her.

happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 14609
21.10.13 16:42
Topguy: Siden du har gjordt det før så skulle det vel ta max 4 timer å blåse gjennom det på nytt. Du kan heller gjøre det enn å vente på svar her.

Er i gang med å gjere det på nytt, men ville no stille spørsmålet likevel.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 6042
21.10.13 19:46
happydeathsuite: No har eg fått låne ein kompis sin PS3, og tenkte eg skulle fortsetje der, så eg frakta over saven med ein USB-kjepp(/stick/penn/nøkkel/stryk det som ikkje passar). Men så er det jo tydelegvis eit problem at den saven høyrer til ein annan gamertag, slik at den lar seg ikkje opne for meg.

Lag en egen bruker på kompisen din sin PS3 med samme PSN-konto som du brukte på din brors PS3

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester