Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Borderlands: The Pre-Sequel

NYTT TEMA
Gringorilla

Gringorilla
04.07.14 10:30

Video her: https://www.youtube.com/watch?v=vCuQv5ynD_0

Begynner virkelig å se kult ut. Håper spillet er av en viss størrelse, og ikke kan gjennomspilles på noen dager. Blir kult uansett.

Henderson

Henderson
04.07.14 15:56

Telltale lager det, så skal selvfølgelig skaffes.

Var skeptisk i starten, men etter screenshots og forshåndsvisninger, må jeg si at jeg gleder meg!

Gringo, spillet slippes i episoder. Én episode hver måned, fem episoder totalt.

Gringorilla

Gringorilla
04.07.14 16:14
Henderson: Telltale lager det, så skal selvfølgelig skaffes. Var skeptisk i starten, men etter screenshots og forshåndsvisninger, må jeg si at jeg gleder meg! Gringo, spillet slippes i episoder. Én episode hver måned, fem episoder totalt.

Nei, du forveksler det med Tales from The Borderlands, som Telltale skal lage. Dette er et helt annet spill som utvikles av Gearbox selv. Og det er FPS.

Henderson

Henderson
04.07.14 16:19
Gringorilla: Nei, du forveksler det med Tales from The Borderlands, som Telltale skal lage. Dette er et helt annet spill som utvikles av Gearbox selv. Og det er FPS.

Ja, unnskyld. Legger meg langflat...

GimleSag

GimleSag
04.07.14 20:52

Kan virkelig ikke forstå alt hypen med Borderlands 1 og 2. En grusom mangel på variasjon. Egentlig bare hack and slash hele veien og kjøre fra A til B. Kanskje derfor de er så populære da !
Personlig klarte jeg aldri å bli hektet på det... Trist.

Gringorilla

Gringorilla
04.07.14 23:13
GimleSag: Kan virkelig ikke forstå alt hypen med Borderlands 1 og 2.

BL1 er oppskrytt ja, men BL2 er et fantastisk spill. Men ut fra din uttalelse regner jeg med du spilte alene? Der har du i så fall feil nummer 1. Det blir tilsvarende som å rakke ned på CoD-spillene uten å ha spilt de online.

GimleSag

GimleSag
05.07.14 09:09
Gringorilla: Men ut fra din uttalelse regner jeg med du spilte alene?

BL1 alene ja... BL2 spilte jeg med en kompis, men hadde vel egentlig bestemt meg for at jeg ikke likte Borderlands fra eneren, så ble fort lei dette også ! Er det  mye nytt i oppfølgeren ?

Gringorilla

Gringorilla
05.07.14 10:42
GimleSag: Er det så mye nytt i oppfølgeren ?

Det er en god del nytt ja, men det er mest helheten og sammensetningen i toeren som gjør det betydelig bedre. Det er på en måte bedre regi og mer engasjerende gameplay. Kulere oppdrag, karakterer og bosser trekker også opp. Selve gameplayet har blitt tightere også, og man trenger ikke skyte løs i en halvtime for å felle en stor fiende. Enern spilte jeg aldri hele veien gjennom (kom kanskje halvveis før jeg ble lei), men toeren spilte jeg gjennom 2 ganger, og vurderer en tredje.

GimleSag

GimleSag
05.07.14 13:36

Du er en meget overtalende mann, Gringo... Man kan jo gjøre ett forsøk hvis man skulle kjede seg i sommer ! 

Kulumuli

Kulumuli
05.07.14 18:17

Synes BL 1 og 2 er greie jeg, selv i enspiller. Så har jeg også GOTY av 1'ern. Jeg og gutta bedriver ikke så mye flerspiller lenger. Vi spilte CoD 4 med to Xbox'er og to skjermer 4 vs 4 for noen år siden. Det var ganske fett.

solimor

solimor
06.07.14 11:58

BL 2 funker fet i single player også. mye morsom quest og da spesilet de frivlig..... splinted den queste er vel det mest awsome jeg har vært borti siden Monkey Island tiden :D

JCDenton

JCDenton
07.07.14 05:59
Gringorilla: BL1 er oppskrytt ja, men BL2 er et fantastisk spill.

Begynte med BL1 og ble fort lei etter bare et par timer. Da 2eren kom så jeg den på tilbud på PSN for 200 spenn og tok sjangsen. Ble hekta, så da jeg var ferdig med 2eren fortsatte jeg på 1eren og ble hekta der også. Tok Pt på 1. 2. mangler jeg kun 1. trophy på og det er det challenge-trophyet. Det ga jeg rett og slett opp pga at en av de var å drepe den robboten som krevde flaks for å finne...

Kjøper neppe pre-sequell ettersom jeg stort sett er ferdig med PS3 og den ikke kommer på Ps4... Så fort TWD S2 ep5 er gjennomspilt er min tid med PS3 permanent over.

(Innlegget ble redigert 07.07.14 05:59)

Crispo11

Crispo11
08.07.14 00:30
JCDenton: Tok Pt på 1. 2. mangler jeg kun 1. trophy på og det er det challenge-trophyet. Det ga jeg rett og slett opp pga at en av de var å drepe den robboten som krevde flaks for å finne..

Du tenker på Jimmy Jenkins?

Veldig enkel å finne. Spill på ultimate Vault Hunter mode (slik at du har med Legendary Loot Midgets). Ha oppdraget Doctors Orders som du får av Tannis aktivert men ikke fullført/levert.

Dra til Wildlife Exploitatons Preserve, og løp gjennom banen til du kommer inn til rommet Bloodwing skulle være. Inne i rommet ved siden av er det fire pappesker på bakken. Når du åpner de kommer det nesten alltid en Legendary Loot Midget, og ofte Jimmy Jenkins. Og hvis du ikke finner han med en gang har midgetene veldig høy sjanse til å droppe oransje våpen. :)

https://www.youtube.com/watch?v=ygzijwjbHeA

Kimmo87

Kimmo87
01.08.14 20:44

yo . jeg og en kompis har begynt på nytt nå , du kunne jo ha joinet oss der da ^^ skal prøve å gå igjennom alt fra start  til slutt, så klart funn da ^^ 
legg meg til på ps3 om du vil :) BandonsFreestyle 

Kimmo87

Kimmo87
01.08.14 20:46

yo . jeg og en kompis har begynt på nytt nå , du kunne jo ha joinet oss der da ^^ skal prøve å gå igjennom alt fra start  til slutt, så klart funn da ^^ 

Kimmo87

Kimmo87
01.08.14 21:07
Gringorilla: Det er en god del nytt ja, men det er mest helheten og sammensetningen i toeren som gjør det betydelig bedre. Det er på en måte bedre regi og mer engasjerende gameplay. Kulere oppdrag, karakterer og bosser trekker også opp. Selve gameplayet har blitt tightere også, og man trenger ikke skyte løs i en halvtime for å felle en stor fiende. Enern spilte jeg aldri hele veien gjennom (kom kanskje halvveis før jeg ble lei), men toeren spilte jeg gjennom 2 ganger, og vurderer en tredje.

yo . jeg og en kompis har begynt på nytt nå borderlands 2 , du kunne jo ha joinet oss der da ^^ skal prøve å gå igjennom alt fra start  til slutt, så klart funn da ^^ har vert gjennom 1 og halv gang ^^

Jonasar

Jonasar
04.08.14 17:05

dette skal jeg nok ha, kjenner jeg meg selv rett :)

har digga Borderlands siden dag 1, husker fortsatt første gang jeg ble med på Crawmerax loot run :)

ForzaCalcio

ForzaCalcio
17.10.14 13:22

Da var dette spillet tilgjengelig. Har det klart til jeg kommer hjem i kveld. Blir nok en artig helg.

Jonasar

Jonasar
17.10.14 19:16

Da harjeg kjøpt detog, skaltestes littsenere...

Gleder meg sykt mye :)

Lopic

Lopic
18.10.14 12:42

Kom gjerne med tilbakemelding. Borderlands har for min del vore det beste og artigste coop-spelet til playstation.

JCDenton

JCDenton
02.03.15 08:16

Fant ikke borderlands 2 tråden, men dette hører nok like hjemme her, Borderlands the handsome edition (correct me if im wrong). Har forhåndsbestillt dette til PS4 og lurer på om det er folk som vil bli med på co op ? Min psn (for de som ikke allerede vet det) freddygpaulsen 

Jonasar

Jonasar
02.03.15 10:22

Jeg skal selfølgelig ha meg handsome, gleder meg ganske bra ja :)

men jeg spiller på xbox one da

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg