Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Valiant Hearts

NYTT TEMA
Bale11

Bale11
07.07.14 17:52

Fant ingen annen tråd. Fullførte nettopp dette fantastiske spillet som viste seg å være over all forventning. Er det flere som har spilt dette?

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=MP8q5F6dFqQ

(Innlegget ble redigert 07.07.14 17:56)

Dexter_Morgan

Dexter_Morgan
08.07.14 14:26

Jeg har også spilt dette og synes det var veldig bra. Elsker den visuelle stilen og ikke minst musikken. Etter begge nyeste Rayman-spillene og Child Of Light har jeg fått stor sans for UBIart Framework og håper på flere gode spill med denne motoren.

For meg personlig kunne godt oppgavene som må løses vært vanskeligere, og kunne også tenkt meg litt dypere historie rundt Anna. Utenom dette er det lite annet å klage på. En emosjonell reise med glede, latter og tårer som fokuserer på menneskene som var i krig og ikke action som de fleste andre krigsspill gjør.

Kudos også til bruken av fakta om krigen. Ett spill hvor jeg gikk inn for å samle alle collectibles da disse også inneholdt lærerik fakta rundt krigen.

kimkong_8

kimkong_8
08.07.14 19:17

Har ikke fått testet det enda men har en kompis som sier at det er helt magisk så får vel teste det ut selv snart :)

rosenthal

rosenthal
08.07.14 19:23

Kan bare si meg enig i alt DM nevner i sitt innlegg.
Valiant Hearts var en flott opplevelse.

Med untak av knappehamringen man må komme seg gjennom dersom man ønsker Healing Hero trofeet, var det ikke alt for mange utfordringer i spilllet. De fleste oppgavene fløyt man seg greit igjennom uten å måtte anstrenge de små grå alt for mye.
Først og fremt en stemningsfull bevegende historie som det var en fornøyelse å ta del i.

Et ekstra pluss at spillet var relativt billig.

Melbye90M

Melbye90M
02.03.15 16:35

Og så klarer de å snuble på målstreken med deN elendige QTE-dritten

Yxeflens

Yxeflens
04.03.15 08:43
Melbye90M: Og så klarer de å snuble på målstreken med deN elendige QTE-dritten

Forklar gjerne hvordan du hadde løst det.

Henderson

Henderson
04.03.15 23:40

Fantastisk spill.

Gringorilla

Gringorilla
04.03.15 23:57

Dette er gratis til PS4 for Plus-medlemmer, om noen lurte.

G0oner

G0oner
20.03.15 03:55
Bale11: Er det flere som har spilt dette?

Jeg har nettopp rundet det. Klarte ikke å legge det fra meg! 

Fantastisk soundtrack, herlig gameplay og interessant story! 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg