YxeflensInnlegg: 7104
kimkong_8: Ser ut som de forrige spillene
Uncharted ser ut som Uncharted... Å giiiid. (kødder, kødder).
Ellers er jeg både enig og uenig.
(Innlegget ble redigert 07.12.14 14:55)
GrinderX9Innlegg: 1038
Gleder meg også. Har ikke veldig forhold til serien, da jeg ikke hadde ps3. Men jeg lånte en og spilte gjennom Uncharted 1 og ble nesten ferdig med 2 før jeg måtte levere den. Jeg likte de ganske så bra, uten at jeg falt helt pladask for de. En ting jeg mislikte sterkt, var våpen følelsen og skytinga generelt. Syntes rett og slett dette var godt under middels. I gameplay traileren til 4, ser det ut til at akkurat disse to punktene IKKE har blitt forbedret. Også våpen lyden er veldig svak og "feil" i mine ører. Syntes våpen lyd og følelse var helt fantastisk i last of us, så kunne ønske de hadde overført litt mer derifra til uncharted. Jeg er fullt klart over at jeg banner i kirka for dere som har elsket serien hele veien, respekterer det. Det er kun min personlige mening om akkurat dette. Hadde sikkert ødelagt spillet for mange av dere, om disse elementene hadde blitt forandret på :) . (Men våpen LYDEN tror jeg ingen hadde tatt skade av om hadde blitt bedre).
Ellers er alt det andre jeg ser i gameplay traileren veldig lovende. Fra grafikk, fysikk, animasjon og gameplay. Men jeg vedder sokkene mine på, at resten av spillet er snevrere. At de har laget 3-4 områder av den typen vi fikk se i traileren. Litt større områder hvor man er fri til å velge taktikk og rute selv. Men resten av spillet er nok like trangt og snevert som før. Tipper jeg ;)
(Innlegget ble redigert 21.12.14 00:09)
Dexter_MorganInnlegg: 765
Kl. 20 norsk tid viser Naughty Dog frem den utvidede demoen fra Uncharted 4 som kun ble vist bak lukkede dører under årets E3.
twitch.tv/naughtydog
(Innlegget ble redigert 01.07.15 18:51)