Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gammelt håndholdt spill

NYTT TEMA
BjornDokk

BjornDokk
20.04.15 00:42

da jeg var ung å lovende, hadde jeg et håndholdt brettspill. Jeg TROR jeg styrte en mann med båre som reddet folk fra et hus som brant. Folk hoppet så styrte jeg Bård som tok i mot folk.

noen som kan si hva spillet hette, og om det er mulig få tak i ett sånn, eventuelt spille på nett?? Det var også andre typer av disse spillene. Hva hette dem,? Dette måtte være først på 90tallet, mulig kanskje midt sist på 80 tallet.... 

LANGEMANN-1968

LANGEMANN-1968
20.04.15 10:17
BjornDokk: da jeg var ung å lovende, hadde jeg et håndholdt brettspill. Jeg TROR jeg styrte en mann med båre som reddet folk fra et hus som brant. Folk hoppet så styrte jeg Bård som tok i mot folk. noen som kan si hva spillet hette, og om det er mulig få tak i ett sånn, eventuelt spille på nett?? Det var også andre typer av disse spillene. Hva hette dem,? Dette måtte være først på 90tallet, mulig kanskje midt sist på 80 tallet....

Gamle minner..hadde en del av de spillene helt på begynnelsen av 80 tallet. Hvis du googler game and watch så..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg