Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

COD: Black ops 3

NYTT TEMA
bigboss420

bigboss420
26.04.15 20:33

Da er spillet endelig avduket, ser ut som at de kjører på med exo de også:

https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs

(Innlegget ble redigert 26.04.15 20:34)

bigboss420

bigboss420
26.04.15 20:35

Det som er mest interesant er at sony faktisk har fått eksklusive rettigheter på reklamering av spillet, betyr dette slutten på eksklusiv DLC?

sterrien

sterrien
29.04.15 11:23

Nei, det blir ikkje exo. 

Blir heller ikkje slutt på DLC. 100% sikker.

Kan komme tilbake med meir info som eg har lest og sett seinare.

(Innlegget ble redigert 29.04.15 11:24)

kimkong_8

kimkong_8
02.05.15 00:56

Blir nok DLC først på PS4. Men hvem bryr seg om DLC lengre? DLC er kreft i spillverden. Dessuten har CoD vært piss ræv de siste åra.

Dette spillet gir meg bittelitt trua igjen men tror nok det blir med det. Spillet blir nok like håpløst og barnslig som de siste åra.

Det er ikke fullt exo, det er en halvveis variant. Sterkere armer og ben f.eks er bygget inn i kroppen nå som en del av menneskets utvikling i historien i spillet, ikke bare en drakt man har på. Også kan man ikke "fly" på samme måte.

Tror spillet blir grusomt men er fortsatt litt spent på å se mer.

bigboss420

bigboss420
09.05.15 18:43
kimkong_8: Blir nok DLC først på PS4. Men hvem bryr seg om DLC lengre? DLC er kreft i spillverden. Dessuten har CoD vært piss ræv de siste åra.

er dette bekreftet? DLC harj eg alltid ment burde vært utgitt samtidig på alle platformer, er så tullete, men er faktisk litt deilig at ps4 eiere for en gangs ksyld får noe ut av cod. Likte personlig advanced veldig godt, og så kommer jo zombies i denne, så gleder meg til den nye.

kimkong_8

kimkong_8
11.05.15 14:40
bigboss420: er dette bekreftet?

Nei men er mye som tyder på at det i hvert fall ikke blir Xbox først. Også spekuleres det i om det blir PS4 først i steden.

Litt morsomt å se den største CoD strawpollen som har vært med flere millioner stemmer, Exo eller ikke var spørsmålet.
83 % så nei til Exo men det blir allikevel med i spillet. (ikke like heftig som AW men det er der fortsatt).
Det viser igjen hvor håpløse og lite peiling de som lager disse spillene har. Utrolig.

Blir sikkert nok ett år med et ræva CoD...

sterrien

sterrien
11.05.15 16:00
kimkong_8: (ikke like heftig som AW men det er der fortsatt).

Er ein form for Exo, men langt ifra det samme. Kan ikkje hoppe like høgt eller like langt, men du kan "wallrunne" og "thrustjumpe". Tiden er jo satt til framtida, så må jo være litt "crazy" :p

https://www.youtube.com/watch?v=aVTF2f2FRd4

(Innlegget ble redigert 11.05.15 16:01)

kimkong_8

kimkong_8
11.05.15 18:59
sterrien: Er ein form for Exo, men langt ifra det samme. Kan ikkje hoppe like høgt eller like langt, men du kan "wallrunne" og "thrustjumpe". Tiden er jo satt til framtida, så må jo være litt "crazy" :p https://www.youtube.com/watch?v=aVTF2f2FRd4

Vet det men det er fortsatt helt idiotisk. Det er ikke dette fansen vil ha.

Hver eneste yt video blir spammet ned av folk som vil ha tilbake de gamle CoD spillene.
Å tro at man må fornye så veldig mye ved en ny utgivelse er rett og slett en stor misforståelse.

sterrien

sterrien
11.05.15 21:35
kimkong_8: Å tro at man må fornye så veldig mye ved en ny utgivelse er rett og slett en stor misforståelse.

Enig.

Sålenge dei får sniperne og snipinga (quickscopinga) bra til så er eg happy. + gode baner, og null matchmaking..

Ghosts var mitt første CoD spel, så krava mine er ikkje skyhøge atm. Ei bane lignande strikezone hadde eg ikkje sagt nei til heller. Enkelt å få KEM/NUKE or whatever på den ;)

kimkong_8

kimkong_8
11.05.15 23:20

Ouch da skjønner jeg! Ghost og AW er kanskje de to dårligste CoD spillene så du har gått glipp av mye!

Tror nok dessverre er en tapt greie om de ikke får inn nye folk i ledelsen hos utviklerne.

Men Treyarch har gjort mye bra før så skal ikke gi opp dette  spillet helt enda :-)

Anusbananus

Anusbananus
12.05.15 10:27

Synes de kan gå bakover i tid i stedet for framover, hadde gjort mye bedre enn denne moderne settingen i alle spillene

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 06:16

Haha! Beta ute og spillet er akkurat like aids som jeg trodde.

Nok en gang har de gjort så og si alt feil...

DeGuzman

DeGuzman
20.08.15 06:35
kimkong_8: Haha! Beta ute og spillet er akkurat like aids som jeg trodde. Nok en gang har de gjort så og si alt feil...

Hva er problemet? Går det for fort for deg?

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 06:37
DeGuzman: Hva er problemet? Går det for fort for deg?

Haha! Vit hvem du snakker til gutt ;)

Spillet er fullt av piss og har gått helt bort fra alt som gjorde serien legendarisk.

DeGuzman

DeGuzman
20.08.15 06:45
kimkong_8: Haha! Vit hvem du snakker til gutt ;) Spillet er fullt av piss og har gått helt bort fra alt som gjorde serien legendarisk.

Men da kjøper du ikke spillet da. Nå fikk du tross alt prøvd betaen.

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 07:10

voldsomt så bitter du var da...

Men nei CoD kjøpes åpenbart ikke lenge. Serien er ødelagt og utviklerne gir fullstendig f i hva deres community mener og vil ha.

Spillet er laget nå laget for at alle skal kunne få mange kills og fjernet mulighetene seer vennligheten og gameplayet som kreves for kompetitiv spilling.

Zombies ser derimot ut til at kan bli gøy i år :)

DeGuzman

DeGuzman
20.08.15 08:27

Er ikke bitter, har ikke prøvd spillet enda. Men folk klager over spillet, å da er det bare å ikke kjøpe det. 

Spillet har alltid vært laget for at folk kan få mange kills. I starten er hvertfall skille mellom noobs og gode spillere ganske stor. Noe som vil resultere at de som ofte lærer fort får masse kills.

De kommer jo med komp playlist alla slik det var i 2ern har jeg hørt.

Men Zombies blir selvfølgelig bra. Er vel det man henvender seg til når man har mistet interessen for MP.  

ArcticWarfare9

ArcticWarfare9
20.08.15 10:28

Er Beta'en åpen for allmennheten, eller må du ha forhåndsbestilt BOPS 3 for å få tilgang?

Minikongen

Minikongen
20.08.15 10:40

Håper Zombies blir mer Blops enn Blops 2. Dersom jeg kjøper Blops 3 blir det 85% pga at Zombies med 3 venner er latterlig fett.

sterrien

sterrien
20.08.15 16:33

Ser ut til at Ghosts topper både AW og Blops3 da.

KenMonkou

KenMonkou
20.08.15 16:40

Dæven så lite oppmerksomhet COD får her inne nå i forhold til tida med MW3. Er det slik internasjonalt også? Har det sunket så mye i popularitet? 

Nadeshot har vel gitt seg også, jobber i en administrativ rolle

Eneste som var kult med den trailern var musikken forresten

(Innlegget ble redigert 20.08.15 16:44)

Yxeflens

Yxeflens
20.08.15 18:39
KenMonkou: Har det sunket så mye i popularitet?

Næh. Det er fortsatt veldig populært verden over. Det er vel helst det at på akkurat dette forumet så spiller folk heller Destiny akkurat nå.

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 19:07

Det er feil, populariteten har sunket ganske mye rundt i verden faktisk. Det ser vi jo bare på salgstallene.

Men mest merkbart er negativiteten til spillet, selv om folk kjøper spillet så syns de ikke det er spesielt bra. Dette ser vi mye av i pro scenen, så og si samtlige har gått over til å spille CS:GO når de har fri fordi CoD er kjedelig/dårlig (spesielt kompetitivt).

Yxeflens

Yxeflens
20.08.15 19:32
kimkong_8: Det ser vi jo bare på salgstallene.

Som fortsatt er de høyeste av alle årlige serier. De har solgt dårligere, men det er fortsatt en gigant salgsmessig.

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 19:37

Jaja er du gal, spillet er populært og selger jo som regel mer enn noe annet spill.

Men generelt så er interessen sunket pga utviklerne ikke har peiling dessverre :(

Yxeflens

Yxeflens
20.08.15 19:38
kimkong_8: Men generelt så er interessen sunket pga utviklerne ikke har peiling dessverre :(

Mest overrasket over at det har tatt så lang tid.

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 20:46

Black Ops 2 kom inn å reddet det. Hadde ikke det kommet ut midt inni alle disse håpløse spillene så ville det nok gått fortere.

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 21:41
DeGuzman: Men folk klager over spillet, å da er det bare å ikke kjøpe det.  Spillet har alltid vært laget for at folk kan få mange kills. I starten er hvertfall skille mellom noobs og gode spillere ganske stor. Noe som vil resultere at de som ofte lærer fort får masse kills. De kommer jo med komp playlist alla slik det var i 2ern har jeg hørt.

Så klart må man klage, ellers får man bare mer av samme driten neste år.

Utviklerne har til og med hatt polls om hvilket tidsrom vi liker best og ja/nei ang suits. Og begge gangene har resultatet vært KLART nei til alt som har med framtiden og gadets å gjøre.
Men de gir fullstendig faen og putter inn så mye tull de bare klarer.

Spillene blir også nå laget slik at man spawner nærmere hverandre og mer random. Det gjør at alle vil få mer kills og de beste vil dø pga random stuff mye oftere.

(Innlegget ble redigert 20.08.15 21:41)

DeGuzman

DeGuzman
20.08.15 21:47

Folk klager på at det er det samme. Så gjør de endringer. Så klager folk på at de vil ha det gamle tilbake. 
COD fikk hets for at det bare var det samme over og over igjen. De refresher serien med forskjellige ting for å piffe opp gameplayet.
Uansett hva de gjør så er det feil. Konklusjon er da, liker du det ikke, kjøper man det ikke.

Du har spilt betaen. Det er ikke slik at du vet spawn location eller nødvendigvis er så fryktelig god som du kanskje ville vært etter en stund. Jeg har sett gameplay, jeg har null problemer med å forstå hvor de spawner..

kimkong_8

kimkong_8
20.08.15 22:10
DeGuzman: Folk klager på at det er det samme. Så gjør de endringer. Så klager folk på at de vil ha det gamle tilbake. 
COD fikk hets for at det bare var det samme over og over igjen. De refresher serien med forskjellige ting for å piffe opp gameplayet.
Uansett hva de gjør så er det feil. Konklusjon er da, liker du det ikke, kjøper man det ikke.
Du har spilt betaen. Det er ikke slik at du vet spawn location eller nødvendigvis er så fryktelig god som du kanskje ville vært etter en stund. Jeg har sett gameplay, jeg har null problemer med å forstå hvor de spawner..

De som klagde i starten var de som var misunnelige eller folk som ikke hadde peiling. Dessuten var det ikke mye klaging, det var mer erting fra fans av andre spill.
Men nå er det annerledes, nå er det de meste hardcore CoD fans som er lei all denne endringen.

Å endre et slikt spill mye er galskap og idioti. Se på de andre acrade fps spillene som har dominert CS, Unreal, Quacke f.eks, de endre så og si ingenting! Og det er måten å gjøre det på. Du skal oppgradere et spill ikke lage et helt nytt.
At utviklerne enda ikke har skjønt dette er helt utrolig.

Så konklusjonen er at utviklerne er helt på jordet og de trenger å bli fortalt det og så klart ikke kjøpe spillet.

De har endret spawn prinsippene (kodene for spawns). Det er noe som ble endret for å hindre at gode spillere og lag skulle dominere så mye som man kunne i spesielt MW2.
Så det er nok ikke endret tilbake i dette spillet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg