Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ni no Kuni II : Revenant Kingdom

NYTT TEMA
freemasun
freemasunInnlegg: 3932
07.12.15 13:00

Bekreftet, Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom ble av Bandai Namco annonsert under PSX2015 i helgen. Selvfølgelig utviklet av Level-5. Ingenting annet å gjøre enn å begynne å glede seg.

Announcement Trailer.

For meg var Ni No Kuni ett av de aller beste spillene på PS3. Nydelig grafisk, fantastisk musikk, og en spennende historie. Det hjelper på at man har en stor forkjærlighet for Studio Ghibli.

(Innlegget ble redigert 07.12.15 13:01)

Bongis
BongisInnlegg: 8914
07.12.15 19:38

Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til dette spillet! enern er en av mine all-time favoritter.. Fytti!!

Bongis
29.12.15 17:02

Da tar jeg nok frem det første spillet iløpet av 2016.. Håper vi får et par referanser til spillet. Kanskje dukker Oliver opp? Det ser uansett ut til at de beholder mange elementer fra wrath of the white witch. Spesielt fortellermåten var en av mange ting jeg likte fra eneren. 

Please si det er 2016 det kommer ut! :)

freemasun
03.01.16 09:20
Bongis: Det ser uansett ut til at de beholder mange elementer fra wrath of the white witch. Spesielt fortellermåten var en av mange ting jeg likte fra eneren.

Fortellerteknikken var upåklagelig. Kult om de klarer å raffinere "Pokemon"-systemet enda mer, og at de i det hele tatt beholder samlingen av små-monster - det var for meg 50 % av Ni No Kuni 1

Jeg har egentlig bare ett råd til forbedring fra 1'ern: Det kan godt ta litt mindre tid enn 10-15 timer før man kommer "skikkelig" i gang. Menmen, blir det så blir det...

Bongis
04.01.16 01:53
freemasun: Jeg har egentlig bare ett råd til forbedring fra 1'ern: Det kan godt ta litt mindre tid enn 10-15 timer før man kommer "skikkelig" i gang. Menmen, blir det så blir det...

enig at det var litt tregt, og kunne kanskje vært gjort annerledes. Men samtidig må de jo starte et sted, og jeg synes oppbyggingen var god, og det var vel derfor vi gadd å spille videre på tross av at gameplay ikke tok av før den tid. 

PS: Denne tråden burde hatt 100k innlegg allerede. Det ser ut til at folk ikke har prøvd dette mesterverket av et spill på dette forumet :p

(Innlegget ble redigert 04.01.16 01:54)

Bongis
01.06.16 15:37

Gleder meg te e3 pga dette og The last of gus2ardian. 

Bongis
11.01.17 00:11

Gleder meg fortsatt som en unge. Gleder meg til dato blir annonsert. 

freemasun
09.02.18 11:13

Endelig dato er 23. mars!

Og i går publiserte PlayStation 25 minutter med gameplay.

Sjekk dèt kampsystemet! Eller verdenskartet!

Jeg trenger å begrave meg i dette spillet sporenstreks...

Bongis
09.02.18 21:51
freemasun: Endelig dato er 23. mars! Og i går publiserte PlayStation 25 minutter med gameplay. Sjekk dèt kampsystemet! Eller verdenskartet! Jeg trenger å begrave meg i dette spillet sporenstreks...

Jeg har ventet så sykt lenge på dette her! Gleder meg til mitt favorittspill får en oppfølger :) 

freemasun
11.02.18 07:26
Bongis: Gleder meg til mitt favorittspill får en oppfølger :)

Hva tenker du om at de tydeligvis har gått HELT bort i fra den "minion-dyrkinga" - type Pokèmon-samlinga?

Jeg digga det, og DET var noe av det som gjorde at jeg digga Ni No Kuni 1.

Kanskje bra at de tenker HELT nytt til 2'ern. Så det blir noe helt eget.

Bongis
12.02.18 01:28
freemasun: Hva tenker du om at de tydeligvis har gått HELT bort i fra den "minion-dyrkinga" - type Pokèmon-samlinga? Jeg digga det, og DET var noe av det som gjorde at jeg digga Ni No Kuni 1. Kanskje bra at de tenker HELT nytt til 2'ern. Så det blir noe helt eget.

Vet omtrent ingenting om hva som er i det nye. Så lenge fortellerteknikken er på samme måte i dette spillet som forgjengeren så håper jeg ellers på mye nytt. Vi får se. Selv om eneren var dødsbra så betyr ikke at toeren blir det automatisk. Men har store forventninger.

freemasun
19.03.18 14:45
Bongis: Men har store forventninger.

Fredag er det på tide. Noen som skal bruke påskeferien bra?

Bongis
19.03.18 16:17

Teller dager :) har fri hele påsken, så dette blir gøy!

Bongis
28.03.18 01:12

Det er vel bare jeg og deg freemasun som spiller dette på forumet. Har du begynt/kjøpt dette enda? Hva synes du?

Mirage
MirageInnlegg: 20908
28.03.18 01:51

Forsåvidt interessert i å se hva dere mener jeg også, mulig jeg kjøper det i fremtiden en gang.

Lite poeng i at jeg kjøper det nå, har ikke tid i det hele tatt.

Bongis
28.03.18 15:58
Mirage: Forsåvidt interessert i å se hva dere mener jeg også, mulig jeg kjøper det i fremtiden en gang. Lite poeng i at jeg kjøper det nå, har ikke tid i det hele tatt.

Så langt er dette på høyde med det forrige spillet. Det er rett og slett en fantastisk verden å være i. Kos beskriver ni no kuni 2 best. Koselig historie, koselig musikk og en avslappende verden å være i. Artige og kreative fiender. Selv om spillet i seg selv er veldig lett. Har vel dødd 2-3 ganger på 22 timer. Men det har ikke gjort kampene kjedelig av den grunn. De er intense nok, og gøy. 

freemasun
08.04.18 20:04

Fortsatt til gode å begi meg ut på dette eventyret. Men, basèrt på Karl-Martins anmeldelse - som antageligvis er hans beste sålangt i karrieren - så burde ingen av oss vente stort lengre.

Mirage
MirageInnlegg: 20908
09.04.18 21:06
freemasun: Fortsatt til gode å begi meg ut på dette eventyret. Men, basèrt på Karl-Martins anmeldelse - som antageligvis er hans beste sålangt i karrieren - så burde ingen av oss vente stort lengre

Stygt redd jeg ikke har tid før i juni.

Bongis
09.04.18 21:16
Mirage: Stygt redd jeg ikke har tid før i juni.

Fint det, har kanskje rukket sommertilbudet da? :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg