Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Level Up Norge - vårt kjære radarpar er tilbake!

NYTT TEMA
Gringorilla

Gringorilla
29.10.16 20:45

Der fikk jeg endelig fingern ut og støtter de. Ikke hatt tid til å se så mye på videoene siden de gikk frilans, men jeg vet de leverer kvalitet, så jeg har ingen problemer med å støtte. Skal få binge-watcha litt for å bli up to speed.

Bongis

Bongis
29.10.16 21:17

Ja :) ser det meste av det de legget ut, men er veldig glad i podcast mens jeg spiller, og det ukentlige nyhetsmagasinet. 

Kommer til å legge link til ukesmagasinet fremover. Her. 

Flott at dere backer. Holder forhåpentligvis jobben deres en stund fremover.

(Innlegget ble redigert 29.10.16 21:19)

Bongis

Bongis
04.11.16 22:58

Hahaha gringo!! :) "hvorfor regnes det som latskap å Sove lenge om morningen, mens det ikke er latskap å legge seg tidlig?" 

Digger det! :)

Bongis

Bongis
04.11.16 23:06

(Innlegget ble redigert 04.11.16 23:07)

trøndergutten

trøndergutten
05.11.16 01:13

Jeg elsker Level Up. Har fulgt det fra første episode på vgtv og har fått med meg alt av videoer og podcaster, utenom streams (prioriterer som regel andre ting når de streamer). Selvfølgelig har jeg også støttet de med penger. Jeg synes dog at seertallene deres er litt for lave. De gikk fra til tider over 100000 på vgtv, til mellom 3-6000 på de fleste videoene nå. Det er ikke så mye å skryte av det de får inn av penger heller. Jeg tror mer publisitet og reklame er løsningen. Mange som dessverre ikke vet at de fortsatt holder på. 

trøndergutten

trøndergutten
05.11.16 15:00
Gringorilla: Der fikk jeg endelig fingern ut og støtter de

Morsomt spørsmål du stilte i podcasten i går! Har faktisk tenkt mange ganger på det selv. 

Gringorilla

Gringorilla
06.11.16 03:12
Bongis: Hahaha gringo!! :) "hvorfor regnes det som latskap å Sove lenge om morningen, mens det ikke er latskap å legge seg tidlig?"

xD Leste du det i kommentarfeltet, eller ble det nevnt i en sending?

trøndergutten

trøndergutten
06.11.16 06:30
Gringorilla: este du det i kommentarfeltet, eller ble det nevnt i en sending?

Hør på den nyeste podcasten ;)

Bongis

Bongis

Bongis

trøndergutten

trøndergutten
24.03.17 23:56

Bortsett fra podcasten og generelt anmeldelser, har "Fyll mitt hull" blitt min nye favorittspalte. Jeg har faktisk gått til innkjøp av Bloodborn selv, etter å ha sett hvor giret Rune har blitt. Nå tør jeg ikke å begynne på det før alle eksamener er ferdig, men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig. 

Bongis

Bongis
25.03.17 00:02
trøndergutten: Bortsett fra podcasten og generelt anmeldelser, har "Fyll mitt hull" blitt min nye favorittspalte. Jeg har faktisk gått til innkjøp av Bloodborn selv, etter å ha sett hvor giret Rune har blitt. Nå tør jeg ikke å begynne på det før alle eksamener er ferdig, men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig.

Enig. Genial spalte. Kjøpte selv wolfenstein, og spilte sammen med dem. Følger med på bloodborne, men har ikke sjanse til å følge dem. Men det er utrolig gøy å se uansett. 

trøndergutten

trøndergutten
25.03.17 00:19
Bongis: Enig. Genial spalte. Kjøpte selv wolfenstein, og spilte sammen med dem. Følger med på bloodborne, men har ikke sjanse til å følge dem. Men det er utrolig gøy å se uansett.

Kult. Spent på hva neste spill er. Både Wolfenstein og Life is Strange hadde jeg spilt før, men jeg håper at neste spill er et spill jeg ikke har spilt slik at jeg kan begynne fra starten sammen med dem. 

trøndergutten

trøndergutten
15.02.20 17:08

Er det andre enn meg som fortsatt følger denne gjengen? De feirer 4 år som indie i dag. 

Bongis

Bongis
15.02.20 23:46

Ja, de er helt konge! Best in business.  

trøndergutten

trøndergutten
16.02.20 17:35
Bongis: Ja, de er helt konge! Best in business.

Morsomt at det er flere. Så du gårsdagens stream? Det var morsomt å se alle tilbakeblikkene. 

Bongis

Bongis
16.02.20 20:02

Jeg ser på den når jeg får tid. Nettopp sett ferdig nick sin comp. Nydelig :)

Bongis

Bongis
11.05.20 12:19

Nick sine streamer er helt nydelige! Han holder på med until dawn nå. Se/høre reaksjonene hans er priceless!

trøndergutten

trøndergutten
11.05.20 22:04
Bongis: Nick sine streamer er helt nydelige! Han holder på med until dawn nå. Se/høre reaksjonene hans er priceless!

Jeg ser sjeldent på streamene deres, selv ikke i opptak. Da må det være noe spesielt. Enten at det er et spill jeg vil se, eller at det er en spesiell anledning (type E3). Men jeg har faktisk sett både Journey og Stanley Parable de siste ukene. Helt fantastisk begge to. 

Gringorilla

Gringorilla
12.05.20 20:27

Hm. Jeg så Ori-streamen (i alle fall deler av den siden den varer i 7 timer), og syntes ikke den var så eksepsjonelt bra. Altså, en av de bedre streamene jeg har sett, men å bruke såpass mye tid på det er i seg selv bortkastet føler jeg. 

Bongis

Bongis
13.05.20 11:18
Gringorilla: Hm. Jeg så Ori-streamen (i alle fall deler av den siden den varer i 7 timer), og syntes ikke den var så eksepsjonelt bra. Altså, en av de bedre streamene jeg har sett, men å bruke såpass mye tid på det er i seg selv bortkastet føler jeg.

Streaming er ikke min favoritt ting heller. Den jeg synes har vært verdt å se gjennom hele spillet, er journey streamen. Det er den klart beste. Ellers så blir det litt lange streams og litt for løst. 

Når det er sagt, så synes jeg det er kjekt å ha på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting. 

trøndergutten

trøndergutten
17.10.20 13:14

De har nå en 24-timers stream på Twitch i et forsøk på å få inn flere Patreon backere. 

Gringorilla

Gringorilla
17.10.20 21:54
trøndergutten: backere

Jeg sluttet å backe dem for en stund siden. Syntes de hadde for stort fokus på JRPG, Soulsborne, Destiny og gamle Sega-spill, så jeg ble lei. De gikk mer og mer fra å drive faktisk spilljournalistikk til å bare spille det de hadde lyst til av både nye og gamle spill, noe som er uinteressant for de fleste som er noenlunde interessert i å få vite om mangfoldet av spill som dukker opp. I tillegg bruker de tid på at alle skal spille de samme spillene. Seriøst, jeg personlig får spilt gjennom flere spill enn hele den gjengen der til sammen, og jeg har to små barn å ta meg av i tillegg til en fulltidsjobb og byggeprosjekter i hjemmet, mens de har to fulltidsjournalister i tillegg til en armé av støttejournalister. Og jeg orker ikke engang å gå inn på de der tøvete reality-oppleggene deres. Sikkert morsomt for de som deler humoren deres eller som liker å se "kjentfolk" tulle, men det er ikke noe å betale for på Patreon. 

(Innlegget ble redigert 17.10.20 21:55)

trøndergutten

trøndergutten
17.10.20 23:19

Jeg er delvis enig i kritikken din. Jeg kunne tenkt meg flere anmeldelser, og de fokuserer litt for mye på enkelte spill av og til (selv om jeg personlig er glad i noen av spill-seriene de fokuserer ekstra på). Også er jeg enig med deg angående NoScope. Humoren var ikke noe for meg. 

Men jeg har likevel støttet dem helt siden de gikk indie. For meg har Level Up, helt siden første episode på VG-TV, vært en inngangsport til mer varierte spill enn det jeg spilte før, større forståelse for spillmediet, og lettbent underholdning. Jeg liker gjengen godt, og håper at de ved å få inn mer penger får en enda bedre produksjon. 

supergunners10

supergunners10
17.10.20 23:25
Bongis: Best in business.

Synes faktisk Nerdelandslaget med Blipp og Hedemann er bedre pr dags dato. 

Faglig er jo LevelUp sterke, men er enig med de over meg her, men vil også legge til at tiden i PodCasten blir brukt for mye på å prate om ting som har lite med spill å gjør. Som f.eks menneskerettigheter i Kina osv, som i seg selv er viktig, men ikke i en spillpodcast. 

trøndergutten

trøndergutten
17.10.20 23:28
supergunners10: Som f.eks menneskerettigheter i Kina osv, som i seg selv er viktig, men ikke i en spillpodcast.

Der er jeg ikke enig. Så lenge det er knyttet opp mot spill, synes jeg det er greit. Og jeg aksepterer at de snakker om litt annet enn bare spill. F. eks snakker de jo litt om film og serier. 

supergunners10

supergunners10
17.10.20 23:30
trøndergutten: Så lenge det er knyttet opp mot spill, synes jeg det er greit. Og jeg aksepterer at de snakker om litt annet enn bare spill. F. eks snakker de jo litt om film og serier.

Å bruke nær 25% av podcasten på det synes jeg ikke er greit. De skal være en spillpodcast hovedsaklig, ikke en samsfunnspodcast. 

Serie/Film er greit å få inn, det henger jo nærmere nerdekulturen, men igjen, ikke for mye. 

trøndergutten

trøndergutten
17.10.20 23:37
supergunners10: ikke for mye.

Ikke for mye tid på andre temaer enn spill er jeg enig i. De er innenfor min grense enn så lenge. Det med Kina synes jeg er innenfor, siden det faktisk påvirker spillene laget av kinesiske eiere. Da reagerer jeg faktisk mer på prat om naturvern (som de brukte lang tid på en gang), anime og mat. 

Korrigerer litt det om Kina. For mye snakk om menneskerettigheter er ikke greit, men prat om sensur i spill er greit. 

(Innlegget ble redigert 17.10.20 23:39)

supergunners10

supergunners10
17.10.20 23:59

Da er vi stort sett enige :)

Uansett den mest faglige gjengen der ute. Nerdelandslaget den med best stemning/community og RadCrew den med mest voksent nivå med tanke på humor og annet fjas. (Selv om humoren kan bli barnslig av og til)

De tre jeg hører mest på hvertfall. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg