Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

The Last Guardian 2009-2016

NYTT TEMA
Bongis

Bongis
14.06.16 03:28

Det er faktisk sant. 

25 oktober 2016 - no joke

Let the hype begin - 7 års ventetid er snart ferdig!

Venny139

Venny139
14.06.16 10:59

Interessen min for spillet har dabbet av veldig etter 7 år. Det var veldig interessert da jeg så det første gang i 2009 , nå i dag ser det ikke like interessant ut lenger , men det blir nok kjøp allikevel.

LeBron

LeBron
14.06.16 13:14
Venny139: Interessen min for spillet har dabbet av veldig etter 7 år. Det var veldig interessert da jeg så det første gang i 2009 , nå i dag ser det ikke like interessant ut lenger , men det blir nok kjøp allikevel.

Enig der, det var vel bortimot hovedgrunnen til at jeg kjøpte PS3 i gamle dager, men nå vet jeg ikke lenger hva jeg tørr håpe på... 

Yxeflens

Yxeflens
14.06.16 15:54
LeBron: nå vet jeg ikke lenger hva jeg tørr håpe på...

Hvis du likte Ico og SotC så vet man jo at man kan håpe på noe positivt.

Men, for all del, man kan være negativ/positiv til ALLE spill helt til man har spilt dem. Før det er alt spekulasjon.

LeBron

LeBron
14.06.16 17:00
Yxeflens: Før det er alt spekulasjon.

Det er helt klart spekulasjon, men basert på tidligere erfaringer er jeg skeptisk til spill som har vært gjennom en trenert utviklingsprosess. Spill er veldig sjeldent som den type vin som blir bedre med lagring, det blir veldig ofte bare "gammelt" når det først når markedet...

Men det er jo lov å drømme at det blir det storspillet vi en gang håpet på ^^  

Yxeflens

Yxeflens
14.06.16 17:20
LeBron: Spill er veldig sjeldent som den type vin som blir bedre med lagring, det blir veldig ofte bare "gammelt" når det først når markedet...

Jeg er nok i de fleste tilfeller enig, men jeg må innrømme jeg er (som vanlig) forsiktig optimist. Mest på grunn av at både Ico og SotC var så annerledes at de stakk seg ut, og de ville gjort det samme om de ble sluppet i dag.

LeBron

LeBron
14.06.16 17:31
Yxeflens: Jeg er nok i de fleste tilfeller enig, men jeg må innrømme jeg er (som vanlig) forsiktig optimist. Mest på grunn av at både Ico og SotC var så annerledes at de stakk seg ut, og de ville gjort det samme om de ble sluppet i dag.

SotC har faktisk tålt tidens tann ganske bra synes jeg, spilte gjennom det nylig, og det var like magisk som sist nesten. Ico, om enn sjarmerende, har holdt seg noe dårligere i mine øyne, men jeg syntes det var et svakere spill i utg.pkt

Bongis

Bongis
14.06.16 17:44
LeBron: SotC har faktisk tålt tidens tann ganske bra synes jeg, spilte gjennom det nylig, og det var like magisk som sist nesten. Ico, om enn sjarmerende, har holdt seg noe dårligere i mine øyne, men jeg syntes det var et svakere spill i utg.pkt

Jeg vurderer å finne fram SOTC nå. :) har det på ps3. 

LeBron

LeBron
14.06.16 18:00
Bongis: Jeg vurderer å finne fram SOTC nå. :) har det på ps3.

Do it^^ Var der jeg og spilte det, funket helt topp enda!

Yxeflens

Yxeflens
14.06.16 18:58
LeBron: SotC har faktisk tålt tidens tann ganske bra synes jeg, spilte gjennom det nylig, og det var like magisk som sist nesten. Ico, om enn sjarmerende, har holdt seg noe dårligere i mine øyne, men jeg syntes det var et svakere spill i utg.pkt

Ico er mer famlende, enig i det, og det er jo også en del år eldre. Det jeg tenkte på var spillenes egenart i forhold til mye annet som ble gitt ut rundt dem, og der mener jeg de ville stukket seg ut også i dag.

Bongis

Bongis
16.06.16 20:10

her er forøvrig traileren som ble vist på E3

Bongis

Bongis
12.09.16 18:46

Nooooooo! Utsatt til desember. Jaja, bedre med et ferdig spill :) 

LeBron

LeBron
12.09.16 18:54
Bongis: Nooooooo! Utsatt til desember. Jaja, bedre med et ferdig spill :)

Har enda forventninger, men nå begynner det, eller har lenge også sett "gammelt" ut... Håper ikke det blir svanesangen til denne typen spill grunnet utsettelsene, noe som veldig mulig kan skje. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg