Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Death Stranding

NYTT TEMA
Henderson
HendersonInnlegg: 4790
17.06.16 18:45

https://www.youtube.com/watch?v=i2nuHEGhwiw

"The phenomenon that groups of Whales/Dolphins being beached is called mass stranding."

Hideo Kojima's nyeste prosjekt, Death Stranding, ble presentert på Sony's E3 konferanse. vet veldig lite om spillet enda, bortsett ifra det at det er et action spill, og Norman Reedus er med.

Her er noen interessante sitater fra Kojima, som vi kan kose oss med mens vi venter på noe nytt:

“Metal Gear was an action game,” Kojima tells IGN, “but it was an action game where you happened to be hiding. There was no genre for that back then, and now it’s classified as a stealth game. In that regard, Death Stranding will also be an action game, but I want to make something new, something different.”

Ingen tvil om at han vil prøve noe nytt og unikt her. Gleder meg til å se hva dette egentlig er!

(Innlegget ble redigert 17.06.16 18:45)

freemasun
freemasunInnlegg: 4009
17.06.16 19:23
Henderson: Gleder meg til å se hva dette egentlig er!

Stort mer er det vel egentlig ikke å si!

Henderson
25.08.16 17:02

Ryktes at Mads Mikkelsen har en rolle i spillet. Norman Reedus og Mads Mikkelsen, det lukter det svidd av.

Henderson
02.12.16 15:47

Ny trailer kom inatt!

Da har vi fått bekreftet att Norman Reedus, Guillermo del Toro, og Mads Mikkelsen er med i spillet! THE HYPE IS REAL.

Seriøst, dette ser så helt forjævlig bra ut så langt. Med så mange profilerte stjerner med (enda flere ryktes å være med), ser det svært lovende ut. Herrefred som jeg gleder. Trist å tenke på att det er enda et par år til det kommer ut.

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2574
03.12.16 16:18
Henderson: Seriøst, dette ser så helt forjævlig bra ut så langt. Med så mange profilerte stjerner med (enda flere ryktes å være med), ser det svært lovende ut. Herrefred som jeg gleder. Trist å tenke på att det er enda et par år til det kommer ut.

Din hype er i alle fall REAL!

Er vel strengt talt alt for tidlig å si at dette ser forjævlig bra ut? Som filmtrailer kunne det vært meget interessant, men som spilltrailer sier dette forøvrig ganske lite spør du meg... 

EDIT:
Men ett skal sies; Kojima er faen meg dritkul. Litt bedre engelsk, til taler og sånt, så hadde jeg vært forelsket.

(Innlegget ble redigert 03.12.16 16:19)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2574
03.12.16 19:37

(Innlegget ble redigert 03.12.16 19:37)

Henderson
08.12.17 06:52

Ny trailer sluppet i natt! Må nok se den noen ganger for å forstå hva det er som foregår.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 29515
08.12.17 11:19
Henderson: noen

Sett den flere ganger og må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner en dritt 

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 36327
08.12.17 14:02

Altså. Hva ER dette for noe?

Henderson
08.12.17 16:59

Tror egentlig det er bare Kojima som faktisk vet hva dette handler om så langt... Mads Mikkelsen sa jo det at Kojima hadde forklart plottet for han, og han sa at han egentlig ikke skjønte så mye.

Noe av det Norman Reedus sa etter at traileren ble vist var jo at han "nåtte på internettet for å finne ut av hva han nettopp hadde sett".

Kojima nevnte også på twitter at hvis man ser de to første trailerne om igjen, skal man klare å finne noen "clues". Uansett hva dette er, så gleder jeg mer voldsomt!

(Innlegget ble redigert 08.12.17 17:01)

Henderson
12.06.18 06:59

Da kom det som forventer en ny trailer på E3, og denne gangen fikk vi også med gameplay! Altså, dette er kanskje mitt "most-anticipated" spill noen sinne. Sjekk DEN grafikken da! Helt spinnvilt. Ble også bekreftet at Lea Seydoux og Lindsay Wagner er med.

La teoriene komme!

freemasun
12.06.18 09:42
Henderson: Da kom det som forventer en ny trailer på E3

HER er den.

Og hva i all videste verden var det jeg nettopp så? Hva ER dette? Eksperimentèrer Kojima parallelle univers/tidslinjer, og spytter inn litt god gammeldags, japansk horror-kunst?

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 36327
12.06.18 13:22

Ser at hele internett går bananas for dette. Jeg må være den eneste som ikke tar av.

For all del, grafisk er det fantastisk. Og sannsynligvis blir dette bra. Men vi vet jo enda ikke noe om hva som faktisk skjer her.

milfern
milfernInnlegg: 67094
12.06.18 13:56
freemasun: Og hva i all videste verden var det jeg nettopp så? Hva ER dette? Eksperimentèrer Kojima parallelle univers/tidslinjer, og spytter inn litt god gammeldags, japansk horror-kunst?

"Prometheus + The Martian + Interstellar"-isch

freemasun
12.06.18 15:15

Intersteller og The Martian møter Rick og Morty.

Bongis
BongisInnlegg: 8962
13.06.18 00:27

Etter å ha sett denne for andre gang er jeg enda mer hyped! Hvorfor? Fordi jeg er trigget på at jeg ikke forstår noe, men har lyst til det! Dog skal sies er sjansen for at jeg ikke skjønner en dritt etter jeg har spilt det også!

Mirage
MirageInnlegg: 20962
13.06.18 04:09

Tror det spillet er resultatet man får når man fjerner filteret til Kojima, og deretter gir han LSD. 

Skjønte ikke en dritt.

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10524
13.06.18 22:44
Lilleborg: Ser at hele internett går bananas for dette. Jeg må være den eneste som ikke tar av.

Du kan plusse på meg. Skjønner hypen like mye som jeg skjønner spillet.

Det startet jo allerede med Metal Gear Solid 5. Det blir for spesielt for min smak.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg