Dette er ett problem som jeg har hatt i kanskje 20 år nå, selv om jeg har byttet ut mange router, modem, ledninger og alt som er hele tiden, men det har aldri hjulpet en bit siden jeg startet med å høre på deres beskjeder. Tviler sterkt på at det er problemet som de alltid skylder på siden jeg ikke er den eneste som opplever dette til stadig og har begynt å forstå at dette er noe vi bare må leve med uansett siden jeg mener det enten er deres feil eller at jeg selv fortsatt har problemer med dns som liksom har blitt fikset mange ganger, men likevel aldri blir fikset.
Problemet er ikke PC`n, men PS4. Begynner å bli lut lei av at jeg alltid faller ut av spill. Spesielt når man selv er på topp og knuser alle og enhver, plutselig så fallerman ut og er selv taperen i spillet dessverre.
Noen som har noen løsninger her hvis det finnes noen, har selv gitt opp etter alle disse årene og forstår egentlig ingenting av hvorfor dette skjer når de som styrer alt sier at det alltid er på nett. Eneste muligheten er vel dns feil, men når den liksom har blitt fikset såpass mange ganger, hvorfor fungerer da den aldri riktig hvis det da egentlig er problemet her da, begynner å tvile mer og mer dessverre på at det er noe helt annet som jeg enda ikke har skjønt, selv om jeg vet en del rundt dette...
Siste løsningen min er at det må være grunnet at routeren står bak en mur som er med å hindrer full dekning, men alle går imot meg der uansett. Prosenten på signalkvaliteten ligger på 60-80%. Men likevel så tror jeg at muren er den eneste problematikken som er med å ødelegger alt her, hva tror dere?